



Въпрос за климатик на пасат B3
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 22:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос за климатик на пасат B3
Добър ден на всички нов съм и се надявам да не съм объркал нещо. Искам да попитам за тази част http://liubetsa.data.bg/Passat/ Какво точно представлява, предполагам някакъв датчик. Интересува ме как да го премеря дали работи. Дава ми безкрайно голямо съпротивление между всички изводи. Пасата е от 1990 ако нещо може да ви помогне. Ще съм благодарен на всички отзовали се. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Доколкото съм запознат този датчик следи налягането на фреона в системата.Какво съпротивление трябва да има - не мога да ти кажа ама мога да се опитам да премеря на моя като се пооправи малко времето.
Ако колата е с климатроник мога да ти кажа как можеш да и прочетеш грешките и да видиш дали реве за нещо,свързано с налягането на фреона в системта.Ако си с климатик обаче единственото,с което мога да помогна е да премеря съпротивлението на моя.
Успех!
Ако колата е с климатроник мога да ти кажа как можеш да и прочетеш грешките и да видиш дали реве за нещо,свързано с налягането на фреона в системта.Ако си с климатик обаче единственото,с което мога да помогна е да премеря съпротивлението на моя.
Успех!
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
пробив в системата
тези които се занимават с климатици слагат оцветител и като светнат с неона се вижда къде е пробива. По принцип надуват системата с азот. зареждането с фреон е около 70-80 лева и малко труд и си ок. Най-често пропуска маркуча към високото, но каквото излезе. Може само да нямаш газ.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Напълник я с въздух под налягане
Ей това по принцип не е много добре да се прави със фреонови инсталации, защото въздуха има много влага, която после не винаги може да се отдели с вакуумиране и попада в маслото , където с фреоните става мазало ..... е , за тези които са с минерални масла ( старите клими ) горе долу не е радикално зле , ама новите синтетични масла са си ....... лелята с влага в тях ....изключително хигроскопични са ..... за тази жел ползвайте винаги сух азот


Успех .....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 24 госта