JOTTO_DEL написа:... на запален мотор е 1,6 бара, а на около 2000об. 2 бара! ...
Това при каква температура на двигателя горе-долу?
Ако маслото е било загряло на около 95-100*С - на долния ръб на нормите си.
Ако е било под 60*С - наистина е малко налягането
Няма начин някой да каже 'Помпата е добре, но може да се е запушил смукателя' при такова замерване, защото по този начин на практика се замерва цялата маслена магистрала. И евентуално ниско налягане с пълна сила може да идва от износена помпа, от луфт в лагерите и/или от слаб дебит следствие запушване на смукател. Но кое от тях - чак след като се отвори!
Впрочем - във форума рядко ще срешнеш добри отзиви за маслата на ШЕЛ
Аз също бих могъл да спомена нещо по повод роднините на това масълце
Не за друго - просто не става за ВАГ-автомобили!
