В качествата на мотора 1.8 ABS си имаш затвърдено мнение, така че не виждам какво да допълня, освен това което са посочили и колегите: очаквай на пасата да е малко по тромав при ускорение. Това е основното, което да те насочи към 2-литровия инжекцион.
По състоянието на окачването е най-добре да се уговориш и отидеш при някой от небезизвесните ни колеги с канал, за да си наясно какво е положението. Хем и една VAG"слушалка" на компа, а и компресийка да се замери. Сигурно си видял и немалкото теми, в които се коментира превключването на скоростите.
Огледай износеността на волана по местата, където най-често са ръцете, за да ти подскаже дали отчетеното на километража е близо до истината. За същото подсказва и износването на гумите на педалите, но както предполагам знаеш тези на съединителя и на спирачката не са скъпи и могат да се подменят, така че обърни внимание на газта. Състоянието на уплътненията особенно на предните врати също дават информация за писаното горе.
За да прецениш на пръв поглед зе евентуални удари и последващи корекции те насочвам към следващите редове.
Огледай отстоянията на капаците и на вратите до съседните детайли дали са равни по цялата дължина, а също и да няма разминаване на детайлите закрепени с винтове и дари боята на винтовете не е излющена или с различен цвят.
Предполагам е излишно да те подсещам, но следи внимателно за индикациите на светлинните датчици на арматурното табло при подеден контакт и след запалване на двигателя.
И най-важното,

късмет колега.