


Спирачна течност ?
Спирачна течност ?
Колеги интересува ме Вие сменяте ли редовно през две години спирачната си течност ? Питам защото прочетох , че тя е хигроскопична и поема влага , което рязко влошава нейните свойства и води до корозия на спирачната система. Питам се аз тя може да е наистина хигроскопична но от каде ще има достъп до вода ? Ако има такъв то трябва тази спирачна течност да се изтича някъде от спирачната система и респективно да имаме невероятни проблеми със спирането. Аз се опитах да сменя тази спирачна течност но останах много разочарован , защото явно предишния собственик е откъснал щучерчетата(обезвъздушителните вентили)на задните супорти и няма как да сменя тази спирачна течност. Иначе колата си спира за страх и нямам никакви проблеми със спирачките.Знам , че има сервизи дето с някакви машини извършват тази услуга но не зная дали пaк прибягват до използването на тези вентили ?
Спирачна течност ?
Какво ще ме посъветвате да правя с откъснатите обезвъздушители. Има ли възможност да се оправят , защото нов спирачен апарат изобщо не ми се взима при положение , че ми го предлагат по 400 лв. бройката.Пробвах с някакъв Шпилковадач но върхът му се отчупи в каналчето.Пагобно ли е ако не сменя спирачната течност ?Има ли възможност да се извадят тези очупени щучерчета ?
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
кибо, прав си пич, ама не точно...
сваля се апарата, купуват се нови щуцери и се отива с всичко подмишка в най близката шлосерска работилница, където се разпробиват старите щуцери, нарязват се нови резби и се поставят новите щуцери.
щуцерчето затяга на ръб от конуса-не на цяла площ, затова разпробиването става тънка работа заради ъгъла на заточване на свредлото. но опитни шлосеро са наясно с тия неща.
няма да искат ръка и крак-не се занимавай с това сам че верно ще купуваш нови апарати.
сваля се апарата, купуват се нови щуцери и се отива с всичко подмишка в най близката шлосерска работилница, където се разпробиват старите щуцери, нарязват се нови резби и се поставят новите щуцери.
щуцерчето затяга на ръб от конуса-не на цяла площ, затова разпробиването става тънка работа заради ъгъла на заточване на свредлото. но опитни шлосеро са наясно с тия неща.
няма да искат ръка и крак-не се занимавай с това сам че верно ще купуваш нови апарати.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта