Спирачна течност ?

Техническа и сервизна информация за Passat
stelt
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Спирачна течност ?

Мнениеот stelt » Вто 09 сеп 2008 11:13


Колеги интересува ме Вие сменяте ли редовно през две години спирачната си течност ? Питам защото прочетох , че тя е хигроскопична и поема влага , което рязко влошава нейните свойства и води до корозия на спирачната система. Питам се аз тя може да е наистина хигроскопична но от каде ще има достъп до вода ? Ако има такъв то трябва тази спирачна течност да се изтича някъде от спирачната система и респективно да имаме невероятни проблеми със спирането. Аз се опитах да сменя тази спирачна течност но останах много разочарован , защото явно предишния собственик е откъснал щучерчетата(обезвъздушителните вентили)на задните супорти и няма как да сменя тази спирачна течност. Иначе колата си спира за страх и нямам никакви проблеми със спирачките.Знам , че има сервизи дето с някакви машини извършват тази услуга но не зная дали пaк прибягват до използването на тези вентили ?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 09 сеп 2008 11:40


за смяната има теми много, дискутирано е надълго. потърси.
сменя се.
а за щуцерите-да ползват се. друг начин за изваждане на течността от апарата няма.


stelt
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Спирачна течност ?

Мнениеот stelt » Вто 09 сеп 2008 15:09


Какво ще ме посъветвате да правя с откъснатите обезвъздушители. Има ли възможност да се оправят , защото нов спирачен апарат изобщо не ми се взима при положение , че ми го предлагат по 400 лв. бройката.Пробвах с някакъв Шпилковадач но върхът му се отчупи в каналчето.Пагобно ли е ако не сменя спирачната течност ?Има ли възможност да се извадят тези очупени щучерчета ?


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 12 сеп 2008 8:26


Сваляш цялото цилиндърче, хващаш го на менгеме и го мъчиш с шабър, длето или накрая го разпробиваш с дрелката с по-малка бургия от диаметъра на входното отверстие. :oops:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 12 сеп 2008 8:35


кибо, прав си пич, ама не точно...
сваля се апарата, купуват се нови щуцери и се отива с всичко подмишка в най близката шлосерска работилница, където се разпробиват старите щуцери, нарязват се нови резби и се поставят новите щуцери.
щуцерчето затяга на ръб от конуса-не на цяла площ, затова разпробиването става тънка работа заради ъгъла на заточване на свредлото. но опитни шлосеро са наясно с тия неща.
няма да искат ръка и крак-не се занимавай с това сам че верно ще купуваш нови апарати.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта