


Релето на Вентилатора?
Релето на Вентилатора?
Влкючва ми се вентилатора на радиатора след като колата е спряла движение преди около 1 час и но е изложена на пряко слънце. Какъв може да е проблема. Това се случва само когато е топло.
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
ако пасата ти има датчик за включване дори и без контакт е възможно да се е поскапал. а и ако е от италия, техните термостати отварят на 82 градуса
провери
провери
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
didodi написа:Спокомаи на повечето VW-та перката продалжава да работи, след като е загасен мотора,това е добре ,като се качиш отново мотора вече е поистинал и готов за подвизи
![]()
![]()
Точно тогава е хубаво да поработи двг, защото перката охлажда радиатора и ако двг не работи, то и водната помпа не върти и двг остава топъл.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
brabus написа:didodi написа:Спокомаи на повечето VW-та перката продалжава да работи, след като е загасен мотора,това е добре ,като се качиш отново мотора вече е поистинал и готов за подвизи
![]()
![]()
Точно тогава е хубаво да поработи двг, защото перката охлажда радиатора и ако двг не работи, то и водната помпа не върти и двг остава топъл.
e точно се чудя, спираш колата гасиш мотора и в тоя момент се включва перката-кво охлаждаш - радиатора, че му е много топло, като не върти водата водната помпа, просто е безмислено, аз като спра колата и работи перката оставам да работи мотора докато не изключи перката-хората ми се смеят
в тоя поток на мисли, сигурно ставам досаден



При мен има същото нещо! Даже беше направило проблем!!! Оказа се че при по-мощните модификации на VW е монтиран датчик в главата който следи нейната температура. Той се намира точно зад входящия колектор. Идеята е че като спре мотора топлината от двигателя се качва в главата и може да я деформира. При мен перката работи до 10-15 мин. след като загася мотора. Отрицателния полюс на датчика е изведен на масата на мотора и ако контактите за маса са замърсени и има лоша маса, то перката работи по - дълго от необходимото и изтощатава акумолатора - такъв беше проблема при мен, но почистихме и сменихме клемите за масата от акумулатора към двигателя и сега работи не повече от 10 мин след изключване от контакт и не изтощава вече акумулатора
М даа доста излъскано моторче
ами мястото на интеркулера зависи само и единствено от това дали колата е с климатик. Акко е с клима то интеркулера е така разположен както на снимките защото няма място при основния радиатор заради радиатора на климатика. Иначе е долу при радиатора. А на Corrado и Пасат G60 винаги е долу (сигурно защото са с по - широка предница и са го събрали там)

Колеги това не е повреда така че не се борете за отстраняването й това е направено умишлено от завода производител с цел охлаждане на мотора и предпазване от прегряване на двигателя. Ето я следната ситуация спирате след 30 мин. каране по задръстванията в София температурата на охл. течност е около 110 градуса и изключвате двигателя като не върти водната помпа как ще стане нормалното топлоотделяне, затова спомага перката на венитлатора която продължава да охлажда блока и главата на мотора с цел по бързото топлоотдаване и разсейване на топлината през стените на по горе споменати агрегати и предотвратяване на деформации и други повреди по мотора. Така че не "ремонтирайте" този "проблем".
А и не ми казвайте, че 110 градуса са много за тези мотори, просто си погледнете червения сектор на скалата откъде започва. Визирам следните мотори PB,PF,KR,AAM,ABS,2E,9A и много други които се монтират на Пасатите.
Леле ама и аз се разписах то четох почти месец преди да почна и нема спиране .

А и не ми казвайте, че 110 градуса са много за тези мотори, просто си погледнете червения сектор на скалата откъде започва. Визирам следните мотори PB,PF,KR,AAM,ABS,2E,9A и много други които се монтират на Пасатите.
Леле ама и аз се разписах то четох почти месец преди да почна и нема спиране .





drob4o написа:Колеги това не е повреда така че не се борете за отстраняването й това е направено умишлено от завода производител с цел охлаждане на мотора и предпазване от прегряване на двигателя. Ето я следната ситуация спирате след 30 мин. каране по задръстванията в София температурата на охл. течност е около 110 градуса и изключвате двигателя като не върти водната помпа как ще стане нормалното топлоотделяне, затова спомага перката на венитлатора която продължава да охлажда блока и главата на мотора с цел по бързото топлоотдаване и разсейване на топлината през стените на по горе споменати агрегати и предотвратяване на деформации и други повреди по мотора. Така че не "ремонтирайте" този "проблем".
А и не ми казвайте, че 110 градуса са много за тези мотори, просто си погледнете червения сектор на скалата откъде започва. Визирам следните мотори PB,PF,KR,AAM,ABS,2E,9A и много други които се
монтират на Пасатите.
Леле ама и аз се разписах то четох почти месец преди да почна и нема спиране .![]()
![]()
![]()
![]()
Ми 110градуса са си горната нормална граница на тези мотори........тъй че не е и малко..........Само че доколкото прочетох става въпрос за съвсем друго нещо.........За това че като си спре човека колата на слънце и след половин час преката на вентилатора му се включва от само себе си.........Ако предположим че не си паркира колата в пясъците на Сахара това хич не ми се вижда нормално......
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта