Релето на Вентилатора?

Техническа и сервизна информация за Passat
Пасат 1.6

Релето на Вентилатора?

Мнениеот Пасат 1.6 » Чет 24 юни 2004 10:44


Влкючва ми се вентилатора на радиатора след като колата е спряла движение преди около 1 час и но е изложена на пряко слънце. Какъв може да е проблема. Това се случва само когато е топло.




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 24 юни 2004 11:26


и на мен ми се е случвало ,но нямам логично обяснение :?
колата от Италия ли е докарана :?: правя си разни заключения :roll:


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Чет 24 юни 2004 12:34


ако пасата ти има датчик за включване дори и без контакт е възможно да се е поскапал. а и ако е от италия, техните термостати отварят на 82 градуса
провери


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 24 юни 2004 12:51


Сигурно ти се е скапал датчика, мисля че се намира на радиатора, пробвай да го изключиш и виж дали пак прави така.........


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Чет 24 юни 2004 14:28


И на мен ми намирисва на датчик...

Малко оф топик: как ми се иска да си имам прохладен гараж през лятото и топъл такъв през зимата...да не се мъчи горкото VW 8)


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 24 юни 2004 14:37


Споко :lol: маи на повечето VW-та перката продалжава да работи, след като е загасен мотора,това е добре ,като се качиш отново мотора вече е поистинал и готов за подвизи :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 24 юни 2004 14:55


didodi написа:Споко :lol: маи на повечето VW-та перката продалжава да работи, след като е загасен мотора,това е добре ,като се качиш отново мотора вече е поистинал и готов за подвизи :twisted: :twisted: :twisted:

Точно тогава е хубаво да поработи двг, защото перката охлажда радиатора и ако двг не работи, то и водната помпа не върти и двг остава топъл.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 14:59


brabus написа:
didodi написа:Споко :lol: маи на повечето VW-та перката продалжава да работи, след като е загасен мотора,това е добре ,като се качиш отново мотора вече е поистинал и готов за подвизи :twisted: :twisted: :twisted:

Точно тогава е хубаво да поработи двг, защото перката охлажда радиатора и ако двг не работи, то и водната помпа не върти и двг остава топъл.

e точно се чудя, спираш колата гасиш мотора и в тоя момент се включва перката-кво охлаждаш - радиатора, че му е много топло, като не върти водата водната помпа, просто е безмислено, аз като спра колата и работи перката оставам да работи мотора докато не изключи перката-хората ми се смеят


в тоя поток на мисли, сигурно ставам досаден 8) 8) 8) мускала е с перманентно движеща се перка от ремъка на алтернатора и водната помпа


Гост

Мнениеот Гост » Чет 24 юни 2004 15:10


При мен има същото нещо! Даже беше направило проблем!!! Оказа се че при по-мощните модификации на VW е монтиран датчик в главата който следи нейната температура. Той се намира точно зад входящия колектор. Идеята е че като спре мотора топлината от двигателя се качва в главата и може да я деформира. При мен перката работи до 10-15 мин. след като загася мотора. Отрицателния полюс на датчика е изведен на масата на мотора и ако контактите за маса са замърсени и има лоша маса, то перката работи по - дълго от необходимото и изтощатава акумолатора - такъв беше проблема при мен, но почистихме и сменихме клемите за масата от акумулатора към двигателя и сега работи не повече от 10 мин след изключване от контакт и не изтощава вече акумулатора


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Чет 24 юни 2004 15:10


Това горното го написах аз :lol:


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Чет 24 юни 2004 15:24


Eто къде се намира въпросният датчик при мен. Просто дръпваш куплунга му и вентилатора спира:

Изображение


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 24 юни 2004 15:29


S666 написа:Eто къде се намира въпросният датчик при мен. Просто дръпваш куплунга му и вентилатора спира:

Изображение


Малко оф топик
Този интеркулер, който е при теб от годината на производство ли зависи или за коя държава е правено G60- то?

Изображение


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Чет 24 юни 2004 15:43


М даа доста излъскано моторче :) ами мястото на интеркулера зависи само и единствено от това дали колата е с климатик. Акко е с клима то интеркулера е така разположен както на снимките защото няма място при основния радиатор заради радиатора на климатика. Иначе е долу при радиатора. А на Corrado и Пасат G60 винаги е долу (сигурно защото са с по - широка предница и са го събрали там)


drob4o
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот drob4o » Чет 01 юли 2004 20:26


Колеги това не е повреда така че не се борете за отстраняването й това е направено умишлено от завода производител с цел охлаждане на мотора и предпазване от прегряване на двигателя. Ето я следната ситуация спирате след 30 мин. каране по задръстванията в София температурата на охл. течност е около 110 градуса и изключвате двигателя като не върти водната помпа как ще стане нормалното топлоотделяне, затова спомага перката на венитлатора която продължава да охлажда блока и главата на мотора с цел по бързото топлоотдаване и разсейване на топлината през стените на по горе споменати агрегати и предотвратяване на деформации и други повреди по мотора. Така че не "ремонтирайте" този "проблем".
А и не ми казвайте, че 110 градуса са много за тези мотори, просто си погледнете червения сектор на скалата откъде започва. Визирам следните мотори PB,PF,KR,AAM,ABS,2E,9A и много други които се монтират на Пасатите.

Леле ама и аз се разписах то четох почти месец преди да почна и нема спиране . :P :P :P :P :P


Гост

Мнениеот Гост » Съб 03 юли 2004 22:37


drob4o написа:Колеги това не е повреда така че не се борете за отстраняването й това е направено умишлено от завода производител с цел охлаждане на мотора и предпазване от прегряване на двигателя. Ето я следната ситуация спирате след 30 мин. каране по задръстванията в София температурата на охл. течност е около 110 градуса и изключвате двигателя като не върти водната помпа как ще стане нормалното топлоотделяне, затова спомага перката на венитлатора която продължава да охлажда блока и главата на мотора с цел по бързото топлоотдаване и разсейване на топлината през стените на по горе споменати агрегати и предотвратяване на деформации и други повреди по мотора. Така че не "ремонтирайте" този "проблем".
А и не ми казвайте, че 110 градуса са много за тези мотори, просто си погледнете червения сектор на скалата откъде започва. Визирам следните мотори PB,PF,KR,AAM,ABS,2E,9A и много други които се
монтират на Пасатите.
Леле ама и аз се разписах то четох почти месец преди да почна и нема спиране . :P :P :P :P :P


Ми 110градуса са си горната нормална граница на тези мотори........тъй че не е и малко..........Само че доколкото прочетох става въпрос за съвсем друго нещо.........За това че като си спре човека колата на слънце и след половин час преката на вентилатора му се включва от само себе си.........Ако предположим че не си паркира колата в пясъците на Сахара това хич не ми се вижда нормално......



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 20 госта