Искам съвет за Б-5.Ще сменям Б-3 за Б-5.Търся слабите места!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
picar4eto
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Искам съвет за Б-5.Ще сменям Б-3 за Б-5.Търся слабите места!

Мнениеот picar4eto » Нед 14 сеп 2008 21:24


Колеги помогнете с някой безплатен съвет за слабите места на Б-5!!!Решил съм да си вземам такъв а не знам на какво да обърна внимание като избирам.Благодаря на всеки който даде от времето си за някой полезен съвет(даже и безполезен) :D




Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Нед 14 сеп 2008 21:32


Слаба ходовата част /550лв/, климатрониците също създават проблеми. Може би най-безпроблемен двг е 110кс дизел. Най - важното е да намериш кола в добро състояние след 98г.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 14 сеп 2008 21:46


Писано е много по форума. Ако четеш руски, мога да те насоча към специализиран руски форум за Б5 - Русия е много по-голяма, а и руснаците винаги споделят за всичко. Най-безпроблемен двигател е 90 к.с. дизел без променлива геометрия (но не защото аз карам такъв - имам и доказателства за думите си).
Слаби места - окачване (то на кой ли автомобил няма да му е по нашите пътища), но не чак толкова колкото им се носи славата;
микропревключватели по бравите, комфорт-модул.
Ако се интересуваш от дизелов, прочети в дизеловия раздел за проблемите при TDI; бензиновите двигатели също си имат особеностите, но и за тях също е писано както в нашия форум, така и в други.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 15 сеп 2008 13:53


Аз от ходовата част нямам оплакване никакво .. всички ми говориха че е много слаба предницата,а до момента съм минал 30 000км със 17" джанти и нямам ядове ( да чукна на дърво ). Колата си се кара юнашката, но си я и пазя. Влизал съм в адски дупки, но до сега съм сменил 2 накрайника ( два защото първия път сложих няква смотана марка, а втория вече си сложих Лемфьордер и нямам ядове ). Взимай и не се притеснявай ... когато му мислиш много тогава се чупи :) Аз в началото бях като лудите... само се чудих кво да му права ама сега не ми пука чак толкова и нямам ядове :) Успех с избора :)


Потребителски аватар
picar4eto
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот picar4eto » Пон 15 сеп 2008 15:53


благодаря колега :) мисля да се вслушам в съвета ти.лапвам една Б5-ца и газзззз.само съветче за ДВГ-то!какво да е?


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 15 сеп 2008 16:01


Според мен възможно най-мощното защото все пак купето си е тежичко. Аз съм за 131 кончета ако имаш възможност да си вземеш... на мен дори те ми бяха малко та чип сложих :) Задължително преди да вземеш пасата го закарай при твой майстор който ти поддържа колата за да му направи щателна проверка. Упех ! :)


Потребителски аватар
picar4eto
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот picar4eto » Пон 15 сеп 2008 16:17


благодарско :)


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 15 сеп 2008 16:35


Възможно най-мощното? Заводско?
2.8 4 motion.
:lol:

Цели се в читав 1.8Т.
Освен ако не си сляп дизел фен...


kirilov_66
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот kirilov_66 » Пон 15 сеп 2008 16:38


моя е 1-6 101 КОНЯ и съм много доволен смених му носачите защото единия потропваше и само газ и без чип се набира като луд
мотора
е супер за дълъг път е перфектна но за града е по тромава абе кола


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Вто 16 сеп 2008 11:35


kirilov_66
моя е 1-6 101 КОНЯ и съм много доволен смених му носачите защото единия потропваше и само газ и без чип се набира като луд
мотора
е супер за дълъг път е перфектна но за града е по тромава абе кола


Най-слабия мотор на Б5 с чип :climb, това е като да сложиш турбо на заска.Покарай малко 1.8Т или 1.9ТДИ и тогава съветвай човека какво да си купи.Да не се отклонявам от темата човека пита какъв мотор и какви разходи за поддръжка:
бензин 1.8/125 коня не лош вариант на който се слага ГИ и си е ок.
По екстремно и по вървежно е 1.8Т/150 коня, на който плюс(динамиката) и минус му е турбинката - но има много изписано и проблемите са решими.
1.9ТДИ/110к.с чудесен мотор с малко по-скъпа поддръжка от бензиновия 1.8/125. Въпроса е какво харесваш бензин или дизел.
Окачването НЕ е толкова чупливо колкото го дават.Аз съм с Б5 само два носача съм сменил, и нямам проблеми мой познат има а4 същата работа - даже има тема някъде тук за мита за чупливите предници:)
Естественно зависи и от годинките - тука таме някой да датчик да смениш, обезателно на майстор познат при закупуването да няма после проблемни дросел клапи и подскачане на оборотите.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 16 сеп 2008 13:19


моя е 1-6 101 КОНЯ и съм много доволен .........................и само газ и без чип се набира като луд
мотора
е супер за дълъг път е перфектна но за града е по тромава абе кола
Мдааа ,всеки Моско 412 може да го разцепиш с тая вървия,а ако сложиш чип може и на 2106 да скочиш ,ама само на дълго,в града нямаш шанс mhihi Я кажи честно сега това ти е първата човешка кола на която се качваш по принцип нали ?
По темата :За нормална употреба /имам предвид семеен човек с жена деца,който кара спокойно и разумно и си прави сметката/1.8 -20 V 125 к.с./ADR,APT/ предлагат достатъчно мощност за да се придвижваш със семейството и багажа.Разхода на гориво е като на 1.8Т ,но пък ако погледнеш от добрата му страна има по малко източници на потенциални проблеми-няма турбина и е с нормален съединител и маховик,а не с демпферен маховик както са 1.8Т и 1.9 ТДИ от 110 к.с. вкл.нагоре,които не е като да не се износват ,а не са евтини.Често срещан проблем/на всички мотори/ е заминалия дебитомер/нещо като консуматив е/,но във фолксваген срещу 230 лв. и твоя се оправя работата и не е нещо страшно,по принцип дебитомера е проблем на повечето съвременни мотори и нашия дори не е най скъп.Окачването е добро,предоставя много добра возия и стабилност ,но за жалост по нашите пътища и от луноход да е пак няма да издържи.Добрата вест е ,че не е чак толкова скъпо ,колкото го изкарват ,целия комплект се намира за около 500 лв./херцог или нещо такова беше /,е не е лемфьордер но не кара по малко,защото и тукашния лемфьордер не е лемфьордер :wink: :D На други автомобили примерно не са 8 носача,а само два,но пък за сметка на това струват повече от нашите 8,така че и това не е болка за умиране.Правят и дребни чалъмчета с температурен датчик да речем и други подобни.По сериозен проблем е прецакването на дросела/отива към 800 лв./.Временно се оправя с почистване ,трайно със смяна,но пък не е задължително да ти е развален де,както и не е задължително да се повреди каквото и да е друго.Иначе купето е ок ,просторно,удобно,нямаше да е лошо и да е малко по-обезшумено и щеше да е идеално,но пък пълно щастие няма.Другият подходящ бензинов мотор ,който горещо препоръчвам въпреки всички възможни проблеми е 1.8 Т с най добро съчетание между динамика и разходи измежду бензиновите предлагани за пасата.Дизеларките също са много добра алтернатива ако харесваш камионджийската тяга :wink: и живота на ниски обороти :lol: и ако имаш късмет да не случиш на "милионник" .


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 16 сеп 2008 13:45


1.6 е сериозна машина да ... на мене 160 коня ми се виждат слабичко, а 101 на бензин не мога да си представя какво е .. Изпреварването май е трудно постижимо :) За мен най-добрите двигатели са 1.8Т и 1.9ТДИ 131 коня. Другия добър но вече доста скъпе е 2.5ТДИ 163-180 коня :) На тия купета им трябват мощни мотори, а не малолитражки които не могат да изтеглят .. 1.6 сигурно харчи колкото 1.8Т ..


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 16 сеп 2008 14:11


kirilov_66 написа:моя е 1-6 101 КОНЯ и съм много доволен смених му носачите защото единия потропваше и само газ и без чип се набира като луд
мотора
е супер за дълъг път е перфектна но за града е по тромава абе кола

Не знам как се набира като луд тоя мотор, ама да не вземеш да го пръснеш от напъни, хмм?
Че той, освен, че е малко мъник, сигурно е и на годинки...
Не е чак толкова трагичен този двигател, но е БЕЗСМИСЛЕН на PASSAT.
Харчи никак не малко, а не дава това, което би дал 1.8T или някой читав дизел.
Не се спирай първо на него, това ми/ни е съветът, обобщено.

Късмет и успех! :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 31 госта