


Искам съвет за Б-5.Ще сменям Б-3 за Б-5.Търся слабите места!
- picar4eto
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Искам съвет за Б-5.Ще сменям Б-3 за Б-5.Търся слабите места!
Колеги помогнете с някой безплатен съвет за слабите места на Б-5!!!Решил съм да си вземам такъв а не знам на какво да обърна внимание като избирам.Благодаря на всеки който даде от времето си за някой полезен съвет(даже и безполезен) :D
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Писано е много по форума. Ако четеш руски, мога да те насоча към специализиран руски форум за Б5 - Русия е много по-голяма, а и руснаците винаги споделят за всичко. Най-безпроблемен двигател е 90 к.с. дизел без променлива геометрия (но не защото аз карам такъв - имам и доказателства за думите си).
Слаби места - окачване (то на кой ли автомобил няма да му е по нашите пътища), но не чак толкова колкото им се носи славата;
микропревключватели по бравите, комфорт-модул.
Ако се интересуваш от дизелов, прочети в дизеловия раздел за проблемите при TDI; бензиновите двигатели също си имат особеностите, но и за тях също е писано както в нашия форум, така и в други.
Слаби места - окачване (то на кой ли автомобил няма да му е по нашите пътища), но не чак толкова колкото им се носи славата;
микропревключватели по бравите, комфорт-модул.
Ако се интересуваш от дизелов, прочети в дизеловия раздел за проблемите при TDI; бензиновите двигатели също си имат особеностите, но и за тях също е писано както в нашия форум, така и в други.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз от ходовата част нямам оплакване никакво .. всички ми говориха че е много слаба предницата,а до момента съм минал 30 000км със 17" джанти и нямам ядове ( да чукна на дърво ). Колата си се кара юнашката, но си я и пазя. Влизал съм в адски дупки, но до сега съм сменил 2 накрайника ( два защото първия път сложих няква смотана марка, а втория вече си сложих Лемфьордер и нямам ядове ). Взимай и не се притеснявай ... когато му мислиш много тогава се чупи
Аз в началото бях като лудите... само се чудих кво да му права ама сега не ми пука чак толкова и нямам ядове
Успех с избора 



-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 27 юни 2008 14:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
kirilov_66
моя е 1-6 101 КОНЯ и съм много доволен смених му носачите защото единия потропваше и само газ и без чип се набира като луд
мотора
е супер за дълъг път е перфектна но за града е по тромава абе кола
Най-слабия мотор на Б5 с чип
, това е като да сложиш турбо на заска.Покарай малко 1.8Т или 1.9ТДИ и тогава съветвай човека какво да си купи.Да не се отклонявам от темата човека пита какъв мотор и какви разходи за поддръжка:
бензин 1.8/125 коня не лош вариант на който се слага ГИ и си е ок.
По екстремно и по вървежно е 1.8Т/150 коня, на който плюс(динамиката) и минус му е турбинката - но има много изписано и проблемите са решими.
1.9ТДИ/110к.с чудесен мотор с малко по-скъпа поддръжка от бензиновия 1.8/125. Въпроса е какво харесваш бензин или дизел.
Окачването НЕ е толкова чупливо колкото го дават.Аз съм с Б5 само два носача съм сменил, и нямам проблеми мой познат има а4 същата работа - даже има тема някъде тук за мита за чупливите предници:)
Естественно зависи и от годинките - тука таме някой да датчик да смениш, обезателно на майстор познат при закупуването да няма после проблемни дросел клапи и подскачане на оборотите.
моя е 1-6 101 КОНЯ и съм много доволен смених му носачите защото единия потропваше и само газ и без чип се набира като луд
мотора
е супер за дълъг път е перфектна но за града е по тромава абе кола
Най-слабия мотор на Б5 с чип

бензин 1.8/125 коня не лош вариант на който се слага ГИ и си е ок.
По екстремно и по вървежно е 1.8Т/150 коня, на който плюс(динамиката) и минус му е турбинката - но има много изписано и проблемите са решими.
1.9ТДИ/110к.с чудесен мотор с малко по-скъпа поддръжка от бензиновия 1.8/125. Въпроса е какво харесваш бензин или дизел.
Окачването НЕ е толкова чупливо колкото го дават.Аз съм с Б5 само два носача съм сменил, и нямам проблеми мой познат има а4 същата работа - даже има тема някъде тук за мита за чупливите предници:)
Естественно зависи и от годинките - тука таме някой да датчик да смениш, обезателно на майстор познат при закупуването да няма после проблемни дросел клапи и подскачане на оборотите.
Мдааа ,всеки Моско 412 може да го разцепиш с тая вървия,а ако сложиш чип може и на 2106 да скочиш ,ама само на дълго,в града нямаш шансмоя е 1-6 101 КОНЯ и съм много доволен .........................и само газ и без чип се набира като луд
мотора
е супер за дълъг път е перфектна но за града е по тромава абе кола

По темата :За нормална употреба /имам предвид семеен човек с жена деца,който кара спокойно и разумно и си прави сметката/1.8 -20 V 125 к.с./ADR,APT/ предлагат достатъчно мощност за да се придвижваш със семейството и багажа.Разхода на гориво е като на 1.8Т ,но пък ако погледнеш от добрата му страна има по малко източници на потенциални проблеми-няма турбина и е с нормален съединител и маховик,а не с демпферен маховик както са 1.8Т и 1.9 ТДИ от 110 к.с. вкл.нагоре,които не е като да не се износват ,а не са евтини.Често срещан проблем/на всички мотори/ е заминалия дебитомер/нещо като консуматив е/,но във фолксваген срещу 230 лв. и твоя се оправя работата и не е нещо страшно,по принцип дебитомера е проблем на повечето съвременни мотори и нашия дори не е най скъп.Окачването е добро,предоставя много добра возия и стабилност ,но за жалост по нашите пътища и от луноход да е пак няма да издържи.Добрата вест е ,че не е чак толкова скъпо ,колкото го изкарват ,целия комплект се намира за около 500 лв./херцог или нещо такова беше /,е не е лемфьордер но не кара по малко,защото и тукашния лемфьордер не е лемфьордер




- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1.6 е сериозна машина да ... на мене 160 коня ми се виждат слабичко, а 101 на бензин не мога да си представя какво е .. Изпреварването май е трудно постижимо
За мен най-добрите двигатели са 1.8Т и 1.9ТДИ 131 коня. Другия добър но вече доста скъпе е 2.5ТДИ 163-180 коня
На тия купета им трябват мощни мотори, а не малолитражки които не могат да изтеглят .. 1.6 сигурно харчи колкото 1.8Т ..


- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
kirilov_66 написа:моя е 1-6 101 КОНЯ и съм много доволен смених му носачите защото единия потропваше и само газ и без чип се набира като луд
мотора
е супер за дълъг път е перфектна но за града е по тромава абе кола
Не знам как се набира като луд тоя мотор, ама да не вземеш да го пръснеш от напъни, хмм?
Че той, освен, че е малко мъник, сигурно е и на годинки...
Не е чак толкова трагичен този двигател, но е БЕЗСМИСЛЕН на PASSAT.
Харчи никак не малко, а не дава това, което би дал 1.8T или някой читав дизел.
Не се спирай първо на него, това ми/ни е съветът, обобщено.
Късмет и успех!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта