пали и след това гасне-Б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

пали и след това гасне-Б4

Мнениеот vanko_VW » Вто 30 сеп 2008 13:04


проблемчето ми е следното :arrow: като запали и след това веднага гасне,след 5-6 път си пали и няма проблеми,а и другото което ми е интересно е че не го прави постояно :roll: говоря за колата от гаража




radionov
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот radionov » Вто 30 сеп 2008 13:07


може би имобилаизер. на мен като ми направи така разбутвам буксите на имото и се оправя.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 30 сеп 2008 13:09


нямам :wink:


radionov
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот radionov » Вто 30 сеп 2008 13:19


vanko_VW написа:нямам :wink:

фабрично колата има били ми обяснил как го махна че и аз се мъча с имото.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 30 сеп 2008 13:27


незнам дали има фабрично,аз я купих преди 2 седмици и като гледам алармата е слагана в Германия и нямам имобилаизер,не съм го свалял аз :roll:


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Вто 30 сеп 2008 13:43


имаш, имаш
ходи при някой който разбира от алрми
и аз го ядох тва дърво и си беше от имобилайзера


radionov
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот radionov » Вто 30 сеп 2008 13:47


имобилаизера се намира зад ключа за фаровете и е отделен от алармата.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Вто 30 сеп 2008 13:49


моя е 1 голяма кутия под волана
- беше се изсипала и не четеше добре кода от ключа
едно момченце ми я върза със свинска опашка за таблото и заспа работата


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Вто 30 сеп 2008 13:54


Пускова дюза.
При мен беше единият кабел прекъснал точно на буксата, крепеше се само на изолацията.
п.п. това с уговорка, че 2Е=AGG
и под "не го прави постоянно", че колкото по- студено е, толкова по- трудно пали.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 30 сеп 2008 14:14


Диагностика е добре да направиш колега, иначе може и да е ламбда сонда, тръгнала да си ходи. Случва ли ти се да придръпва мотора при движение на скорост или да ти гасне скоро след като си запалил?
Така по кратко описание само не е много сигурно дали ще ти се даде еднозначен отговор.
Е, не че не може тук има човек :D , който без слушалка веднага ми разкри причината за подобно състояние, но му бях описал подробно какво и при какви условия се случва, какво съм сменял по запалителната уредба и какво съм проверил до момента.
Успех.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 30 сеп 2008 14:46


това за кабелчето го разбрах и ще го видя,ако не е от него ще ходя да го видиат на комп. но ме приетеснява това че като не го прави постояно,дали ще покаже какво е :roll:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 30 сеп 2008 18:59


zdrash написа:имаш, имаш
ходи при някой който разбира от алрми
и аз го ядох тва дърво и си беше от имобилайзера


Аз нямам :roll:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Вто 30 сеп 2008 19:16


Предполагам че палиш без да подаваш газ, ако подадеш газ колата пали ли ?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 30 сеп 2008 22:59


Дано се ориентираш къде да търсиш отговора на вапроса "Имам или нямам имубилайзер".

Това заграденото е чипа.

Изображение


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 01 окт 2008 6:07


vanko_VW написа:това за кабелчето го разбрах и ще го видя...

Това е само насока за размисъл в коя верига да търсиш. Не е казано, че при теб ще е от кабела точно, така както не съм сигурен при теб има ли я тази "пета" дюза.
При мен беш преди три години, почти по същото време- края на лятото и това което ми направи впечетление бе, че колко по- студено беше сутрин, толкова по- трудно палеше. Запалеше ли веднъж, после през деня - никакви проблеми.
При radotom е било спойка в ECU-то, пак в същата верига- на пусковата дюза. Ако се разтърсиш малко, ще намериш и как да си направиш замервания.
Но като за начало, смятам че една диагностика няма да ти е излишна, при положение че я имаш от две седмици колата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта