пали и след това гасне-Б4
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
пали и след това гасне-Б4
проблемчето ми е следното
като запали и след това веднага гасне,след 5-6 път си пали и няма проблеми,а и другото което ми е интересно е че не го прави постояно
говоря за колата от гаража
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Диагностика е добре да направиш колега, иначе може и да е ламбда сонда, тръгнала да си ходи. Случва ли ти се да придръпва мотора при движение на скорост или да ти гасне скоро след като си запалил?
Така по кратко описание само не е много сигурно дали ще ти се даде еднозначен отговор.
Е, не че не може тук има човек
, който без слушалка веднага ми разкри причината за подобно състояние, но му бях описал подробно какво и при какви условия се случва, какво съм сменял по запалителната уредба и какво съм проверил до момента.
Успех.
Така по кратко описание само не е много сигурно дали ще ти се даде еднозначен отговор.
Е, не че не може тук има човек
Успех.
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
vanko_VW написа:това за кабелчето го разбрах и ще го видя...
Това е само насока за размисъл в коя верига да търсиш. Не е казано, че при теб ще е от кабела точно, така както не съм сигурен при теб има ли я тази "пета" дюза.
При мен беш преди три години, почти по същото време- края на лятото и това което ми направи впечетление бе, че колко по- студено беше сутрин, толкова по- трудно палеше. Запалеше ли веднъж, после през деня - никакви проблеми.
При radotom е било спойка в ECU-то, пак в същата верига- на пусковата дюза. Ако се разтърсиш малко, ще намериш и как да си направиш замервания.
Но като за начало, смятам че една диагностика няма да ти е излишна, при положение че я имаш от две седмици колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: adrostyle и 65 госта

