B3 2E проблем с ниските обороти

Техническа и сервизна информация за Passat
DMS
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 03 дек 2005 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

B3 2E проблем с ниските обороти

Мнениеот DMS » Вто 07 окт 2008 21:37


Не съм писал отдавна, но съм принуден защото имам проблем с ниските обороти.
И така: Отидох на познат майстор за смяна на гумичките на клапаните. До тогава колата работеше перфектно. След смяната на гумичките с нови се появи следният дефект. Ниските обороти се вдигнаха до около 1200 (преди бяха 800). След известно време работа бавно се намаляват до 800. При форсиране и отнемане на газта положението се повтаря. На газ нещата се влошиха още повече. Тогава се получава едно люлеене на оборотите около 1000 (с тенденция за гаснене). След като двигателят загрее нещата се успокояват малко но все пак остават.
Проверх всички мъркучета около дросела. Клапанът за поддържане на ниските обороти работи нормално (пробван отделно и почистен).
Колата е VW Passat 2, 1993 г., Моторът е 2000 куб. 115 коня. Пълна инжекция. 2Е.

Моля за идеи и съвети

Митко
Заглавието
mod edit: Sunny




Потребителски аватар
Rosenirs
Мнения: 328
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Rosenirs » Вто 07 окт 2008 21:46


Колега погледни тази тема за да видиш че Пасата ти е B3.Също така си оправи заглавието т.е Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им, да бъдат написани без правописни грешки и без главни букви.


nikolovbg
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Баня

Мнениеот nikolovbg » Вто 07 окт 2008 21:55


mod edit: vaskoto1


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот Петър Петров » Вто 07 окт 2008 22:07


Колега, погледни ако знаеш как, дали майстора ти не е оплескал зацепването на ангренажа - основна грешка на наперени глупци дето си мислят, че е елементарно ;) Не че е кой знае колко сложно, ама малко недоглеждане и се пооплескват нещицата. А колкото за гумичките на дюзите на колегата nikolovbg - гумичките на дюзите и на клапаните са си отделно - за клапаните ги има навсякъде и са евтини, за дюзите обаче не е така ...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 07 окт 2008 22:56


засега няма да те заключвам, но заслужаваш.
моля оправи си заглавието, защото в противен случай ще бъда принуден да заключа темата.


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Мнениеот suba » Сря 08 окт 2008 17:26


Колега, ако можеш да пробваш с дуго стъпково моторче опитай за да си сигурен,че не е то щото проблемът ти много ми прилича на дефект от него. Виж дали датчика за положението на дроселовата клапа е закачен.Той е на дросела към купето.


Потребителски аватар
slavias
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот slavias » Пет 10 окт 2008 18:42


Погледни маркуча за картерните газове ,да не е спукан.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 29 госта