Не съм писал отдавна, но съм принуден защото имам проблем с ниските обороти.
И така: Отидох на познат майстор за смяна на гумичките на клапаните. До тогава колата работеше перфектно. След смяната на гумичките с нови се появи следният дефект. Ниските обороти се вдигнаха до около 1200 (преди бяха 800). След известно време работа бавно се намаляват до 800. При форсиране и отнемане на газта положението се повтаря. На газ нещата се влошиха още повече. Тогава се получава едно люлеене на оборотите около 1000 (с тенденция за гаснене). След като двигателят загрее нещата се успокояват малко но все пак остават.
Проверх всички мъркучета около дросела. Клапанът за поддържане на ниските обороти работи нормално (пробван отделно и почистен).
Колата е VW Passat 2, 1993 г., Моторът е 2000 куб. 115 коня. Пълна инжекция. 2Е.
Моля за идеи и съвети
Митко
Заглавието
mod edit: Sunny



B3 2E проблем с ниските обороти
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Колега погледни тази тема за да видиш че Пасата ти е B3.Също така си оправи заглавието т.е Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им, да бъдат написани без правописни грешки и без главни букви.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега, погледни ако знаеш как, дали майстора ти не е оплескал зацепването на ангренажа - основна грешка на наперени глупци дето си мислят, че е елементарно
Не че е кой знае колко сложно, ама малко недоглеждане и се пооплескват нещицата. А колкото за гумичките на дюзите на колегата nikolovbg - гумичките на дюзите и на клапаните са си отделно - за клапаните ги има навсякъде и са евтини, за дюзите обаче не е така ...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 25 госта