


не работи лоста на мигача
- bombata
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
не работи лоста на мигача
здравеите значи не работи лоста на мигачите за ляво ако го даржа с ръката работи иначе не малко е изнервящо. иначе на дясно си работи
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
bombata написа:а как се сваля този лост
1. Сваля се волана:
- първо клаксона, леко с кабелите му;
- после под него гайката на волана - мисля че беше 24;
- с леки удари трябва да излезе волана, на шлици е.
2. Свалят се пластмасите около лостовете и контактния ключ
- две болчета с "+"отверка от долната страна.
3. Самите лостчета се държат с три малки дълги болтчета. Двата лоста ( за мигачите и за чистачките са отделни части и след махане на болтчетата ще се разделят). Трябва да откачиш куплунга на мигачите.
4. Вадиш лоста и си готов.
5. Всичко по обратния ред се сглобява.

И аз имах такъв проблем, но при мен се оказа нагоряло перо на буксата за масата в блока на стоповете. Пуснах допълнително кабел на друго перо в буксата и вече всичко е наред /има достатъчно свободни пера, които са свързани с масата в блока/. Преди това смених блока с превключвателите на волана, но се оказа, че макар и нагорели, пак си работят.
Внимавайте като поставяте волана обратно. Пружината е малко твърда и има вероятност да набиете оста на волана навътре. В долния си край завършва на един квадратен профил, който влиза в квадратна тръба. Предполагам, че това е при удар волана да може да потъне навътре. Ако го набиете по невнимание ще трябва да го разглобите долу в основата на купето, за да го изтеглите.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
kotsi написа:Внимавайте като поставяте волана обратно. Пружината е малко твърда и има вероятност да набиете оста на волана навътре. В долния си край завършва на един квадратен профил, който влиза в квадратна тръба. Предполагам, че това е при удар волана да може да потъне навътре. Ако го набиете по невнимание ще трябва да го разглобите долу в основата на купето, за да го изтеглите.
Няма нужда от набиване. Стяга се само гайката - волана е на шлици.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта