онзи ден тръгнах да сменявам датчика за потгряването на паско 1.6тд мотора е (сб) смених го запалих да загрее да пробвам дали пак ще потгрява толкова и нищо пак така си потгрява и по едно време ми светна лампата за водата мига и неспира долях вода неспира
върнах си стария датчик викам да не е от него но неспря
днеска я вкарах във сервиза и неможахме да откриеме проблема с колегите някои ако знае нещо нека сподели
ние сваляхме таблото прегледахме го направихме на три места нови споики там при това черното с трите крачета маи е транзисторче и нищо пак същото ще го сваля пак да го прегледам други идеи
Имаш ли датчик(поплавък) в разширителното казанче?Провери дали имаш букса с два проводника на казанчето!На пластмасовият "тройник" на главата с колко датчика си?
на троиника имам два датчика с по две кабелчета
а и в казанчето имам такав с поплавак но те са си наред аз първо тях гледах давах им мост и нищо
казаха ми че може да е някаква маса която оправлява таблото но незнам коя е ?
Откачането на полюс е с идея за ресетване на таблото ти,не за друго! Какви са на цвят двата датчика на главата?Мерил ли си съпротивлението им,ако да, какво е?
значи двата датчика на главата са ми черни на самите датчици не сам мерил а на буксите мерих
на единя ми показва съпротивление 0.00 а на другия 14
откачах датчика от казанчето и неговото съпротивление е 0.00
Проблема трябва да е свързан с датчика на разширителното казанче на антифриза. Може да е датчика, буксата, кабелите от буксата към блока с релетата, абе доста са. Опитай като откачиш буксата от казанчето ( при загасен мотор ) и с една жичка, тел или подобно ги дадеш на късо. После даваш контакт и изчакваш. Това е за да се провери цялостта на кабелите. Ако пак мига - имаш прекъснат кабел някъде, а ако спре проблема е в казанчето.
При даден контакт и вече мигаща лампичка, каквото и да правиш тя все ще си мига. Затова гасиш и пак на контакт за да разбереш правиш ли нещо. Датчиците които са на тройника са: единия за стрелката на температурата, а другия е за подгряващите свещи.
Успех и казвай какво става.
По спомени датчика на казанчето дава "късо" само при спадане нивото на антифриза!Ако му направиш "късо" и всичко е изправно лампата трябва да светне(при даден контакт,разбира се).Така,че при пробите откачи буксата от казанчето(МОЖЕ ДА СЕ Е БЛОКИРАЛ ПОПЛАВЪКА ВЪТРЕ И ДА ДАВА ВИНАГИ "Късо"!
значи днеска окачих плюса и нищо не стана-давах на датчика на казанчето на късо но при пуснат контакт-ще пробвам както казваш при изключен контакт да дам на късо и после да дам на контакт
а за версията прекъснат кабел проверих тези от казанчето до таблото неса прекъснати според мен някоя маса съм откачил
а ми казаха че и датчика които е за стрелката включва лампата когато прегрее но стрелката си работи нормално
сега пробвах както казваш при изгасен мотор давам мост на датчика и после давам на контакт и пак така
значи като дам на контакт мига три пъти и спира за момент аколо половин минута не мига и после за почва да мига