


Б4-1,8 mi-проблем с ускорението
- ksi1
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:38
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Б4-1,8 mi-проблем с ускорението
колеги проблема е следния,след подаване на газ колата се изфорсирва и започва да набира след 2-3 секунди.,дали е съединител,някакви предположения,Това се появява на 5-та,при скорост около 90км/ч,при натискане на газта двигателя се изфорсирва и след това ускорява и интересното е че става само веднъж,после колкото и да се натиска газта колата си ускорява без проблем.На 5-та със 100км/ч оборотомера е на 3000
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Б4-1,8 mi-проблем с ускорението
ksi1 написа:колеги проблема е следния,след подаване на газ колата се изфорсирва и започва да набира след 2-3 секунди.,дали е съединител,някакви предположения,Това се появява на 5-та,при скорост около 90км/ч,при натискане на газта двигателя се изфорсирва и след това ускорява и интересното е че става само веднъж,после колкото и да се натиска газта колата си ускорява без проблем.На 5-та със 100км/ч оборотомера е на 3000
Колега незнам дали си запознат с тъй наречената "междинна газ" ?Много хора ще се смеят и ще кажат това дане е Газка или Краз...
Пробвай когато решиш да превключиш от 4та на 5та,подай газ м/у скоростите(в смисъл на свободна) и преди да са паднали оборотите вкарай 5та, и ще видиш как плавно колата си влиза в обороти......и с малко практика ще свикнеш а след време ще разбереш каква е ползата от т.н.-междинна газ

- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Б4-1,8 mi-проблем с ускорението
kristianatanasov написа:...а след време ще разбереш каква е ползата от т.н.-междинна газ
Би ли пояснил?
Да ,определено ползата е разбити синхронизатори ,аре стига с тия бабини деветини става дума за лек автомобил все пак ,а за включване на по-горна предвка сигурно ще посъветваш с двоен съединител да става работата .kristianatanasov написа:
...а след време ще разбереш каква е ползата от т.н.-междинна газ
По темата на колегата,с тея симптоми е доста вероятно да е от съединителя.Няма страшно на кола на тея години и километри си му е време,консултирай се с някой майстор и ако излезе съединител със сигурност сменяй го ,не е скъп ,някъде около 350 лв. макс.излиза комплекта на сакс или лук,а има и по тънки варианти .
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
ksi1 написа:колега мен съмнява че съединителя е тръгнал
Ами провери го.

Застани пред малко по-висок бордюр(ако ръчната ти държи добре може и с нея да процедираш), така че да са опрели и двете предни гуми, включи на трета предавка и отпусни плавно съединителя. Ако двигателя се затормози и загасне, значи съединителя не приплъзва, в противен случай ще продължи да работи, а съединителя е пътник in time.

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
vw16v написа:Да ,определено ползата е разбити синхронизатори ,аре стига с тия бабини деветини става дума за лек автомобил все пак ,а за включване на по-горна предвка сигурно ще посъветваш с двоен съединител да става работата .kristianatanasov написа:
...а след време ще разбереш каква е ползата от т.н.-междинна газ
По темата на колегата,с тея симптоми е доста вероятно да е от съединителя.Няма страшно на кола на тея години и километри си му е време,консултирай се с някой майстор и ако излезе съединител със сигурност сменяй го ,не е скъп ,някъде около 350 лв. макс.излиза комплекта на сакс или лук,а има и по тънки варианти .
Ето заради това написах че сам след време ще разбере ползите,и повече няма да пиша.Малко не ми е ясно как ще ти се разбият синхронизаторите ама ти си знаеш......
А само да те питам какъв е тоя съединител който прави проблем само м/у 4та и 5та?
по вероятно синхронизатора вече да си е заминал.....
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Dpop написа:ksi1 написа:колега не е между 4-та и 5-та предавка а само на 5-та като си караш нормално и натиснеш рязко педала на газта,тогава се появява.
Eeee брат, не можеш с нашите мотори да се изстреляш при 90 км/ч. на 5-та предавка.
Пожелавам ти VR6или G60, с него няма да има такива ускорения.
Да,ама дори с най-малкия мотор не може като дадеш газ мотора да развие обороти а това да не промени скоростта ти въобще

Според мен е съединител - 5-та е доста по-натоварваща от 3-та примерно и ако е в начален стадии на износване е възможно да прави проблем само понякога и само на 5-та.Опри колата в бордюр,забии 5-та,качи я на 4500 оборота и отпускай.....трябва да започнат да падат оборотите и да изгасне....ако не се случи - съединител

Иначе може да е проблема,който имаше един колега с 5-та скорост ама на СЕАТ - предавката си влиза ама не винаги предава движение към колелата.....един разби лагер....а странното е,че не издаваше никакъв звук при тези обстоятелства - росто понякога задвижва колелата,понякога не и смиптомите бяха доста подобни - като даде газ се чува едно леко "щрак" откъм скоростите и започва да си работи.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта