


Пасат Б5 пали трудно, когато загрее?!?
Пасат Б5 пали трудно, когато загрее?!?
Здравейте, Пасата е Б5, 1.8Т, от няколко дни имам проблем със запалването, проявява се само когато колата загрее, когато е студена пали от 1/4 оборот! Паленето при загряла кола става след като стартера върти доста време - 40-45 сек. Първоначално помислих, че проблема е от имобилайзера или от алармата или от и двете, защото ми направи впечетление, че алармата свири без причина, но не! Откачих алармата, а проблема си остана! А й ми направи впечетление, че когато имобилайзера е активиран, стартера не върти, следователно си мисля, че не би трябвало проблема да е в него! Незная каде да търся проблема, надявам се ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели как се справи с него и от каде е проблема ( аз вече се замислям за свещи, компютър...)
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 03 ное 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
днес ми се случи нещо подобно.
незнам дали просто ми беше паднал акумулатора или само стечение на обстоятелствата, че докато палих натиснах без да искам копчето за аалармата и всичко изведнъж умря. Колата беше карана преди 40 мин. Може би трябва да кажа че предната вечер бях забравил крушката в купето светната
След 5 мин. ослушване и осукване пак пробвах, и малко трудно но запали и сега е ок. Надявам се да не е сериозно и да не се налага да купувам, нов акумулатор.
незнам дали просто ми беше паднал акумулатора или само стечение на обстоятелствата, че докато палих натиснах без да искам копчето за аалармата и всичко изведнъж умря. Колата беше карана преди 40 мин. Може би трябва да кажа че предната вечер бях забравил крушката в купето светната

След 5 мин. ослушване и осукване пак пробвах, и малко трудно но запали и сега е ок. Надявам се да не е сериозно и да не се налага да купувам, нов акумулатор.
и такам, все още не съм разрешил проблема, днес ходих на диагностика. Показа 2 грешки, изчистиха ги, първоначално си помислих че всичко е ок защото я палихме и гасихме доста пъти след 3 часа видях че проблема си виси.... а диагностика чак на 5 януари мога да направя пак! Грешките бяха - неизправност в главното реле
и неизправност в термо датчик на охладителната система... момчето каза, че според него е заради това че съм сменил акумолатора (заради него се е появила първата грешка) и ми направи и настройки на дроселовата клапа, но според мен втората грешка за тоя термо датчик е от значение, защото някъде из форума бях чел, че такъв датчик лъжел компютъра при пасати и голфове, но сега немога да намеря тази тема! Дано се намери някой който да потвърди или отрече теорията за тоя датчик!
ПС: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА и БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ НА ВСИЧКИ...
и неизправност в термо датчик на охладителната система... момчето каза, че според него е заради това че съм сменил акумолатора (заради него се е появила първата грешка) и ми направи и настройки на дроселовата клапа, но според мен втората грешка за тоя термо датчик е от значение, защото някъде из форума бях чел, че такъв датчик лъжел компютъра при пасати и голфове, но сега немога да намеря тази тема! Дано се намери някой който да потвърди или отрече теорията за тоя датчик!
ПС: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА и БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ НА ВСИЧКИ...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта