подгизнал под с антифриз на B3 Решено

Техническа и сервизна информация за Passat
i.arihtev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

подгизнал под с антифриз на B3 Решено

Мнениеот i.arihtev » Сря 31 дек 2008 10:25


здр колеги пода ми е подгизнал с антифриз съотвтно и губи от охладителната система но не ми се изпотяват стъклата радяторчето на парното го сменях преди месец с ново какъв е проблема според вас


п.с всички ли махате таблото при смяна на радяторче и аз го свалих нo после ми казаха че без да се сваля също става и като се замислих е възможно

Последна промяна от i.arihtev на Чет 01 яну 2009 19:59, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bombata
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bombata » Сря 31 дек 2008 10:37


и как става напиши много ми е интересно


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 10:43


Как става - невъзможно е :) Освен ако не си изрежеш отвор в таблото отгоре да си го измъкваш оттам ;)
Трябва да се свали таблото задължително понеже радиатора излиза право нагоре и на място няма как да го извадиш - дори да го няма таблото ако не си свалил тялото с клапите радиатора ще опре в предния прозорец като го вадиш нагоре.Невъзможно е :idea:
А по повод радиатора - смени марката и магазна от който си го купил.Друга причина да тече в купето антифриз няма - само за това радиаторче влиза антифриз към купето.
Успех!


Потребителски аватар
bombata
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bombata » Сря 31 дек 2008 11:06


и аз мисех че е невазможно но може колегата да е измислил несщо и за това ми стана интересно


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mili 75 » Сря 31 дек 2008 11:09


Колега, щом си сменил радиаторчето, тогава залягай и провери връзките и маркучите около него. Може да имаш недобре напаснат или скъсан маркуч.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 11:34


mili 75 написа:Колега, щом си сменил радиаторчето, тогава залягай и провери връзките и маркучите около него. Може да имаш недобре напаснат или скъсан маркуч.

При В3 няма как.радиатора е цяла отливка,която излиза извън купето и снадката маркуч-радиатор е в моторния отсег....ако има проблем с връзка маркуч-радиатор щеше да тече извън купето откъм моторния отсег.Така или иначе дори самия радиатор в часста си радиатор да е здрав ако е заминала пластмасовата отливка отгоре с двата щуцера трябва да го смени целия....едни 40лв бая разглобяване.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 31 дек 2008 12:09


zfa159 написа:Как става - невъзможно е :) Освен ако не си изрежеш отвор в таблото отгоре да си го измъкваш оттам ;)
Трябва да се свали таблото задължително понеже радиатора излиза право нагоре и на място няма как да го извадиш

Не е точно така ;)
Моето табло го разкачих само от единия край (пасажерския) и измъкнах радиаторчето настрани ;)
По-неудобно е и не знам дали си струва, защото на практика остава развиването само на още едно болтче от към края на шофьора и махането на средния и левия въздуховод, но пък... не изглежда толкова ужасяващо по снимките! :lol:
За съжаление, или не съм снимал, или е била много размазана снимката, та не съм запазил такава.
Нямам клима.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 15:48


ами то с клима или без практически е все едно ама предполагам си нямал проблем с клапите.Иначе за да стигнеш до тях трябва да разглобиш хубаво.
Настрани излиза,да ама аз имах много зор с вкарването на новия - за една бройка да му изпокривя ламелите и се отказах и доразглобих всичко (така или иначе трябваше да се правят и клапите).
Иначе да,само изглежда ужасяващо снимките - работата не е толкова много.
Весело посрещане на новата година!


i.arihtev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

zdr

Мнениеот i.arihtev » Сря 31 дек 2008 19:04


проблема е решен антифриз е влизало от съединеието на радяторчето с маркуча било е хлабаво и е подлизвало по щуцера и вътре в купето но преди това извадих радяторчето зада съм сигорен че не е в него проблема извадихго без да махам таблото само се развиват болтовете от към пасажерската страна ето и малко снимки http://www.snimka.bg/album.php?album_id=324360


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 19:09


На кола с климати това е нвъзможно - само за справка го акзвам да не се заблуди някой колега и да се измъчи излищно.
Иначе - това е по-добрия вариант ;)
Те щуцерите са отпред и по принцип около тях има един дунапрен,който уплътнява да не влиза студ и миризми откъм моторния отсег и не би трябвало да може да влиза антифриз ама.....явно е успял да влезе някак ;)
Весело посрещане на новата година!


i.arihtev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

здр

Мнениеот i.arihtev » Сря 31 дек 2008 19:29


да дунапрена беше подгизнал а то по това се сетих какво е ставало няма значение важното е че се отстрани проблема не беше мн приятно в днешния ден но ме глождеше от какво е защото радяторчето ми е ново е то и аз съм си виновен нз как съм ги стягал тия мъркучи весело посрещане на всички


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: здр

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 19:39


i.arihtev написа:да дунапрена беше подгизнал а то по това се сетих какво е ставало няма значение важното е че се отстрани проблема не беше мн приятно в днешния ден но ме глождеше от какво е защото радяторчето ми е ново е то и аз съм си виновен нз как съм ги стягал тия мъркучи весело посрещане на всички

Ами разбирам те какво ти е понеже днес датчика ми на хол на път за покупки се прецака и колата ме заряза насред пътя (още не е ясно на 100% дали е датчика де ама 95 са за него) и някак си я прибрах ама.....не съм се занимавал с нея понеже е празник и трябваше да се приготвяме....неприятно е да знаеш,че нещо не ти е в ред по колата и да си седиш спокойно вкъщи - неприсъщо ми е :)
Важното е,че си я оправил без ядове - приятно посрещане на новата година и дано цялата е само :drive



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта