Когато загрее държи много ниски обороти -пасат б3 с РП мотор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Когато загрее държи много ниски обороти -пасат б3 с РП мотор

Мнениеот kossel » Съб 14 фев 2009 4:52


Здравейте, става въпрос за за пасат б3 с РП мотор, когато се студена колата е добре, когато обаче загрее ниските обороти падат до под 400 почва да тресе. Това го прави на бензин и на метан - няма разлика. Карам с доста голямо предварение на запалването около 12 градуса, даже понякога като паля в началото мотора се опитва да върти на обратно :banghead: :bowdown (Не ми се слага ТАП засега). Та въпроса за оборотите може ли да е от датчика за температурата проблема ? Другото което подозирам е изпреварването на запалването, ама него не искам да го пипам, че ми харесва как върви колата и какъв разход ми дава. Другото интерсно нещо е, че понякога се оправя 'от самосебе си' например като загрее доста и се включи мерката на радиатора и после оборотите се оправят. :screwy
Айде честит Трифон Зарезан :drunk :BBQ А също така и денят на влюбените :kissy:




Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Когато загрее държи много ниски обороти -пасат б3 с РП мотор

Мнениеот jigsaw » Пон 16 фев 2009 10:11


Може би електромагнитният клапан за празен ход прави проблема, но пък това с перката на радятора не ми се връзва нещо.Въпроса е защо падат оборотите като загрее.Принципно в процеса на загрявяане малко по малко компа започва да обеднява сместа на базата на показанията на синия датчик ако тук нещо прави проблем може и да падат обороти.Аз съм ПБ двигател при мен се беше прецакал синия датчик,обаче като го мериш на съпротивление показваше коректни стойности,но когато го закачиша на осцилоскоп ясно се видя,че през произволни интервали от време рязко си повишаваше съпротивлението за няколко секунди след което пак се връщаше в нормални стойности.В момента в който вдигаше съпротивлението оборотите рязко падаха защото караше компа да преобогатява сместа при иначе доста загрял двигател над 90 градуса.В този момент колата леко се замисляше при форсиране и веднага изкарваше черен дим през тези секунди докато е в това състояние.Ако го загася после трудно палаше на топъл двигател,но не винаги зависи кога и в кой момент ще реши на си промени съпротивлението и за колко дълго време ще задържи некоректните стойности спрямо моментната температура на охлаждащата течност.За съжаление както казах по-горе този проблем на синия датчик трудно ше хванеш с мултицет да не кажа невъзможно, само на дисплея на осцилоскопа се виждаше ясно проблема а и в момента в които скочеше графиката и двигателя се втрисаше и така лесно го хванахме.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Когато загрее държи много ниски обороти -пасат б3 с РП мотор

Мнениеот kossel » Вто 17 фев 2009 17:24


Днес махнах буксата на синия датчик и оборотите веднага станаха 1300-1400, някой знае ли колко трябва да е съпротивлението на синия датчик при 70-80-90 градуса ?


Потребителски аватар
petkovski 2
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.София/с.Ставерци

Re: Когато загрее държи много ниски обороти -пасат б3 с РП мотор

Мнениеот petkovski 2 » Сря 18 фев 2009 10:39


колеги здравеите,и аз имам подобен проблем на пасат б3 2000Е,при включане на перката оборотите падат на 300,400.и другият проблем ми е на студен двг температурата на маслото ми показва 95,100гр а на топьл ги мени непрекаснато от 95 до 130 гр и периодично сащото го прави сьс температурата на водата,само че стига максимум 105,110гр. моля ви даите някакьв сьвет


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Когато загрее държи много ниски обороти -пасат б3 с РП мотор

Мнениеот jigsaw » Нед 22 фев 2009 10:47


0C=5000-6500Om
10C=3250-4250Om
20C=2200-2800Om
30C=1500-1950Om
40C=1000-1400Om
50C=725-925Om
60C=540-675Om
70C=380-480Om
80C=275-375Om
90C=220-280Om
100C=170-220Om

Това са стойностите на синия датчик според Аутодата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта