Антена на Passat B3 92' и още нещо

Техническа и сервизна информация за Passat
guero
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Антена на Passat B3 92' и още нещо

Мнениеот guero » Съб 07 мар 2009 23:39


Здравейте,

От няма месец съм собственик на Passat B3 92' нов внос.
Колата си върви добре единственият проблем който срещнах дотук е антената.
Взех я с една антена с усилвател която беше монтирана на предния прозорец, заради която не знам поради каква причина изпуши таблото.По точно захранващият кабел на антената изпуши, и я разкарах като при тази операция си развалих километража, сега брояча си стои нулиран и не помръдва.
Вчера си взех нова антена, която смятам да монтирам върху левият калник където има отвор.Отвих всички винтове на подкалника и остана само нещо, което се намира в средата на подкалника с една голяма пластмасова гайка захванато за него и с гумаена тапа в средата.Поради незнание измъкнах тапата и изсъска нещо.
След като махнах подкалника видях че има някакво пластнмасово устроиство под него, от което е и тапата.
Някой има ли представа какво е това и дали съм прецакал нещо важно?
Благодаря

Последна промяна от dobrin на Пон 09 мар 2009 12:32, променено общо 1 път.
Причина: По-ясно заглавие!




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Антена

Мнениеот ABSOLUT » Нед 08 мар 2009 10:42


Да не е едно като резервоарче, като направено от три залепени заедно топки, голяма е към 25см :?:
Карал ли си колата след като си махнал тази тапа?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Антена

Мнениеот dj_tuhla » Нед 08 мар 2009 11:21


Това е вакум компенсатор, ако изглежда както колегата отгоре го е описал. По принцип излиза с подкалника и не е нужно да се разглобява заради антената - просто оставяш целия подкалник заедно с него върху гумата и можеш да бръкнеш и да развиваш/завиваш и т.н.. Ако сглобиш обратно всичко правилно, не би трябвало да имаш проблеми - като запалиш мотора ще си направи пак вакум, така че споко. Мисля че това го играе нещо с климатика и по специално с клапата за външна/вътрешна циркулация. Може да има някаква роля и с централното, но не съм сигурен, знам че по принцип го има при коли с климатик.


guero
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Антена

Мнениеот guero » Нед 08 мар 2009 17:31


Същото е това с трите сфери.Монтирах си го обратно макар,че покарах и без него, никаква разлика.
Антената не стана явно за този калник не е всяка антена.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Антена

Мнениеот dj_tuhla » Нед 08 мар 2009 18:10


Има антена 1:1 с оригиналната в Техномаркет в Сити център (до х-л Хемус, на последния етаж), срещу цд-тата и говорителите мостри (дето са монтирани на стената) ~ 12лв. Аз съм с такава, пасва и стои перфектно, даже кабела стига точно до цд-то без да се нади. Някаква италианска беше, отзад на опаковката е изброено за кои коли става и има пасат Б3/4 и голф 3 във списъка. Дава перфектен сигнал, даже в тунела към Люлин не прекъсва радиото, а до тв. кулата не пращи :mrgreen: .


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Антена

Мнениеот zfa159 » Нед 08 мар 2009 23:45


dj_tuhla написа:Това е вакум компенсатор, ако изглежда както колегата отгоре го е описал. По принцип излиза с подкалника и не е нужно да се разглобява заради антената - просто оставяш целия подкалник заедно с него върху гумата и можеш да бръкнеш и да развиваш/завиваш и т.н.. Ако сглобиш обратно всичко правилно, не би трябвало да имаш проблеми - като запалиш мотора ще си направи пак вакум, така че споко. Мисля че това го играе нещо с климатика и по специално с клапата за външна/вътрешна циркулация. Може да има някаква роля и с централното, но не съм сигурен, знам че по принцип го има при коли с климатик.

Има го и при коли с климатроник - идеята е винаги да има вакуум , с който да може да се управляват клапите (те при климатроника са вакуумни част от тях)...затова примерно дори като изгасиш двигателя след няколко секунди все още можеш да цъкаш клапите и те се движат...понеже остава вакуум в този компенсатор...аз досега не съм го виждал наживо обаче за да кажа как точно изглежда mhihi


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Антена

Мнениеот ABSOLUT » Нед 08 мар 2009 23:51


Изглежда като три сляти стомаха на някаква животинка :lol:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Антена

Мнениеот dj_tuhla » Пон 09 мар 2009 0:38


Е, казах климатик като общо понятие, и при чистия климатик клапата за вътрешна циркулация се управлява с вакуум, една джиджавка свързана именно за тоя компенсатор по някаква схема, получава сигнал от копчето вътре и закача клапата на вакума да затвори или я пуска на чист въздух да отвори (може и обратното да беше). За климатроника сметнах че въпроса не стои - ясно е че там е същото + още, макар и управлението да е от блока, не от копче.

Та извода е - колега, пробвай дали ти работи превключването външен въздух/вътрешна циркулация след намесата ти mhihi.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 31 госта