
(съжалявам ако има грешки в правописа ми, но сам доста нервен)
Благодаря предварително
zfa159 написа:Проверява се ето така :
като за начало се загледай в самото табло на колата - като тръгнеш да завърташ на стартер дали не се губи напрежението на самото табло - да изгасват лампите за маслото и за водата.При мен така се беше скапал клемореда - като дадеш на контакт всичко е 6 и като я бутнеш си пали.А като завъртиш на стартер стартера не издаваше никакви взуци а лампите на таблото изгасваха.Взехси нов клеморед за 20-тина лв и реших проблема
Статера се тества ето така :
-изключваш колата от скорост.
-пускаш колата на контакт (да сетят лампите по таблото)
-отпред гледаш при самия стартер - на него влиза единд дебел кабел на една шпилка и един тънък кабел малко по-встрани.Откачаш този тънкия кабел от стартера и подаваш към крачето на стартера от акумулатора с едно парченце кабел плюс....ако завърти и колата запали проблема ти е в управлението на стартера а не в самия него - вероятно клеморед.
Ако не завърти проблема е в стартера - вероятно шалтера отгоре или пък пробвай да видиш да не е силно окислена шпилката (и това се е случвало).
Ако се стигне до демонтаж на стартера го разглобете целия и го изчистете - ти да видиш вътре какви мзиерии има...ще се удивиш
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта