


Ще ви помоля за съвет
Ще ви помоля за съвет
Имам В3 след като не можах да запаля, установих че нямам компресия.Оказа се че клапаните не затварят.Свалих разпр.вал ,хидравличните повдигачи , клапаните не искат да се върнат.Предполагам че са криви.Блокирали са по един ,на всеки цилиндър.RP двигателя среща ли бутала с клапани при превъртане на ремъка?Той е цял и беше опънат.Каква може да е причината?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ще ви помоля за съвет
ще те помоля да си оправиш заглавието, за да не се налага да се посрещаме с гумичка в ръце... 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ще ви помоля за съвет
Преди да свалиш ремъка трябваше да видиш дали ангренажа е бил все още на белези и да разбереш къде е ключа от палатката ама вече е късно понеже си го свалил.Важно беше да го направиш понеже ако ремъка не е превъртял има няколко варианта за проблема ти - счупена шпонка на разпределителния вал или чупена шпонка на коляновия вал.
Съответно като си оправиш главата провери :
-дали като нагласиш маховика на белези отпред на колелото на коляновия вал белега е точен - то се развива само в краеи случай понеже после трябва да му се смени болта - иначе често се къса после. Ако е точно - добре.Ако не е - разглобяваш и гледаш как е шпонката и колко е замазано колелото - сменяш шпонката и болта и сглобяваш...ако трябва сменяш и колелото.
-дали шпонката на разпределителния вал е на мястото си - развиваш колелото от вала и гледаш дали шпонката е здрава и дали жлеба на колелото си е както трябва.Ако и това е така следва да смениш марката ремъци,която ползваш и да го натегнеш точно както трябва (не повече понеже започва да цвили и чупи ролката и не по-малко понеже започва да прескача).
Успех!
Съответно като си оправиш главата провери :
-дали като нагласиш маховика на белези отпред на колелото на коляновия вал белега е точен - то се развива само в краеи случай понеже после трябва да му се смени болта - иначе често се къса после. Ако е точно - добре.Ако не е - разглобяваш и гледаш как е шпонката и колко е замазано колелото - сменяш шпонката и болта и сглобяваш...ако трябва сменяш и колелото.
-дали шпонката на разпределителния вал е на мястото си - развиваш колелото от вала и гледаш дали шпонката е здрава и дали жлеба на колелото си е както трябва.Ако и това е така следва да смениш марката ремъци,която ползваш и да го натегнеш точно както трябва (не повече понеже започва да цвили и чупи ролката и не по-малко понеже започва да прескача).
Успех!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ще ви помоля за съвет
цял ден не ну прави на колегата впечатление че не му е в ред темата-значи не вярвам толкова живо чак да го интересува...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 37 госта