Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот S.Raikov » Сря 08 апр 2009 19:49


Поради Егн-то ли незнам,На б3-ката много се чупят пластмасите по таблото примерно централната конзола,моята беше здрава до преди време,докато онзи ден изведнъж се начупи много,направих я с поксипол, стъклопласт и епоксидна стана здраво,но вече се замислям за табло от б4 тай,въпроса е ще станели табло от б4 на б3 ако не кое е различното,ще търся да е със врътки за парното ,щото мойте едвали стават???




Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот S.Raikov » Пет 10 апр 2009 18:56


:roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот vaskoto1 » Пет 10 апр 2009 19:28


viewtopic.php?f=6&t=12827

заслужаваш да те окатинаря! :evil:

не стават. таблото за В4 има допълнителни пластмасови преградки за другия тип решетки и джвръкни.
и аз исках да трансформирам, но се оказва че е нужна смяна на цялото табло-не само на решетките...


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот S.Raikov » Пет 10 апр 2009 21:50


e аз за цяло табло с решетки врътки и всичко както си му е на таблото да се преметне на мойта кола става въпрос!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот vaskoto1 » Съб 11 апр 2009 8:42


да, цялото табло е 1/1


Потребителски аватар
peikovi1994
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот peikovi1994 » Съб 11 апр 2009 9:56


А колко ще струва тази процедура?
И на мен ми писна от разни падащи
пластмасови парченца.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот kr1s0 » Нед 12 апр 2009 1:21


Колега какво ще рече колко струва ?
Според мен няма такава услуга където и да отидеш :screwy въпроса е да се направи сам.Ако пък си от клуб "Ръцете ми пречат" викаш някой по кадърен приятел и започвате.
За всичко си има първи път , не е толкова голяма философия щом пасва 1/1 :да:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот zfa159 » Нед 12 апр 2009 1:37


Колега по-скоро питаше колко би му струвало таблото...ясно е,че няма кой да се хване да му го сменя...макар че кой бяга от една бира както се казва и не е проблем да му помогнем ако се реши :) А по повод колко би струвало е много относително понеже трябва да се намери табло а цената на 2-ра употреба зависи от това кой го продава - нека да си цъкне темите из "Продава" и да си изнамери окомплектовано табло и да сподели цената му ;)


Потребителски аватар
peikovi1994
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот peikovi1994 » Нед 12 апр 2009 12:37


Точно това имах предвид.Щом съм могъл да си направя
сам основен ремонт на Шкодата не мисля ,че ще имам
проблем с това табло.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот kr1s0 » Нед 12 апр 2009 14:57


peikovi1994 написа:А колко ще струва тази процедура?
И на мен ми писна от разни падащи
пластмасови парченца.


От това съм се подвел.Процедура го имах предвид като махане на старото и слагане на новото,а не като цена на новото.Грешно съм те разбрал


Потребителски аватар
kirqka79
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот kirqka79 » Вто 01 юни 2010 10:24




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот zfa159 » Вто 01 юни 2010 17:42


Аз съм я правил таиз процедура вече на моя кошник.Който има питанки за таблото,да сподели въпросите си :)
Значи да обобщя :
1.таблото става на всички крепежи на колата.Трябва само да си вземете и кората под жабката и тази под волана,понеже са малко различни от нашите.
2.от нашите може да се ползва таблото с уредите (според мен е по-красиво от това на В4).
3.може да се монтира жабката от старото табло на новото,на мястото за еърбег-а ако новото е предвидено да е с такъв.
4.може да се запази конзолата за скоростния лост,макар че на В4 е по-заоблена и мен ме радва повече.
5.старите пластмаси около волана могат да се ползват и с новото табло.
6.трябва да се сменят ключа за фаровете и другите ключове (ел стъкла,обогрев на задното стъкло и т.н.).Може да се сложат старите врътки за парното,но седят малко по-навътре и затова е хубаво да се сменят и те. Аз съм с климатроник и сложих старото управление,голяма работа като е 3мм навътре от всичко останало. Куплунзите на новите копчета (най-добре да ги гепите заедно с инсталацията им) стават 1:1 с куплунзите от старата инсталация долу на бушониерата.
7.друго освен самото табло не е нужно да се купува - говоря за кожух за парното с клапите отдолу и т.н.Те са еднакви.

8.Има една друга ралзика,според мен доста незначителна - конзолата от В3 за централните духалки,която излиза от парното е малко по-широка от тази,която е на В4-ковото табло и съответно не оплътнява на 100%.Като затвориш от врътката отпред централните духалки,остава известен въздушен поток,който си излиза зад таблото,което според мен не е никакъв проблем.

По повод въпроса на колегата - разлика в кужусите за парното на Пасат В3 и В4 няма или поне още не съм я открил mhihi

По повод питането на колегата с копчето - най-лесния начин е да си вземеш инсталацията от ударена В4-ка и да я чучнеш.Може да се отдели без да се реже нишо от другите снопове а при теб само я бодваш в таблото и в копчето и си тръгва :) Тя е на един сноп с отоплението на задния прозорец,доколкото си спомням.Иначе ще се видиш в чудо да си редиш жици като луд. Няма значение дали колата е с халогени или не - става си едно към едно и е най-чистия вариант.
Аз тръганх да редя кабели и редих редих и 2-рия ден ми омръзна и си взех парчето инсталация и го бучнах на мястото му.
:beer


Потребителски аватар
kirqka79
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот kirqka79 » Вто 01 юни 2010 18:32


zfa159 написа:Аз съм я правил таиз процедура вече на моя кошник.Който има питанки за таблото,да сподели въпросите си :)
Значи да обобщя :
1.таблото става на всички крепежи на колата.Трябва само да си вземете и кората под жабката и тази под волана,понеже са малко различни от нашите.
2.от нашите може да се ползва таблото с уредите (според мен е по-красиво от това на В4).
3.може да се монтира жабката от старото табло на новото,на мястото за еърбег-а ако новото е предвидено да е с такъв.
4.може да се запази конзолата за скоростния лост,макар че на В4 е по-заоблена и мен ме радва повече.
5.старите пластмаси около волана могат да се ползват и с новото табло.
6.трябва да се сменят ключа за фаровете и другите ключове (ел стъкла,обогрев на задното стъкло и т.н.).Може да се сложат старите врътки за парното,но седят малко по-навътре и затова е хубаво да се сменят и те. Аз съм с климатроник и сложих старото управление,голяма работа като е 3мм навътре от всичко останало. Куплунзите на новите копчета (най-добре да ги гепите заедно с инсталацията им) стават 1:1 с куплунзите от старата инсталация долу на бушониерата.
7.друго освен самото табло не е нужно да се купува - говоря за кожух за парното с клапите отдолу и т.н.Те са еднакви.

8.Има една друга ралзика,според мен доста незначителна - конзолата от В3 за централните духалки,която излиза от парното е малко по-широка от тази,която е на В4-ковото табло и съответно не оплътнява на 100%.Като затвориш от врътката отпред централните духалки,остава известен въздушен поток,който си излиза зад таблото,което според мен не е никакъв проблем.

По повод въпроса на колегата - разлика в кужусите за парното на Пасат В3 и В4 няма или поне още не съм я открил mhihi

По повод питането на колегата с копчето - най-лесния начин е да си вземеш инсталацията от ударена В4-ка и да я чучнеш.Може да се отдели без да се реже нишо от другите снопове а при теб само я бодваш в таблото и в копчето и си тръгва :) Тя е на един сноп с отоплението на задния прозорец,доколкото си спомням.Иначе ще се видиш в чудо да си редиш жици като луд. Няма значение дали колата е с халогени или не - става си едно към едно и е най-чистия вариант.
Аз тръганх да редя кабели и редих редих и 2-рия ден ми омръзна и си взех парчето инсталация и го бучнах на мястото му.
:beer

колега незнам дали отговора за копчето беше за мен но аз като взех копчето от б4-ката то е с инсталацията до бушониерата,обаче незнам дали отзат на бушониерата е същия куплонг за фаровете както и това че не открих няква схема на тази бушониера като за невежа като мен :lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот zfa159 » Вто 01 юни 2010 18:40


Отговра беше за теб,да ;)
Кулунга става едно към едно (аз така направих).
Хващаш стария сноп и по него стигаш долу до бушониерата,където е забит в момента.Изскубваш го (има една контра отстрани на бушониерата,която се освобождава,за да може да се включват и изключват куплунзите от бушониерата) после забиваш новия и работи всичко :)
Мисля,че куплунга беше общ и за отоплението на задния прозорец,но не помня на 100%.
Ако вече си изскубал стария кулунг и не помниш къде е бил,драсни и ще ти пратя мат'риал да си четеш коя букса къде е и за какво е mhihi


Потребителски аватар
kirqka79
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????

Мнениеот kirqka79 » Вто 01 юни 2010 19:16


zfa159 написа:Отговра беше за теб,да ;)
Кулунга става едно към едно (аз така направих).
Хващаш стария сноп и по него стигаш долу до бушониерата,където е забит в момента.Изскубваш го (има една контра отстрани на бушониерата,която се освобождава,за да може да се включват и изключват куплунзите от бушониерата) после забиваш новия и работи всичко :)
Мисля,че куплунга беше общ и за отоплението на задния прозорец,но не помня на 100%.
Ако вече си изскубал стария кулунг и не помниш къде е бил,драсни и ще ти пратя мат'риал да си четеш коя букса къде е и за какво е mhihi

златен си колега :banana несъм вадил стария куплунг щото трябва да пускам фаровете от някаде,още утре ще го свържа новото копче :bowdown



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта