Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
Поради Егн-то ли незнам,На б3-ката много се чупят пластмасите по таблото примерно централната конзола,моята беше здрава до преди време,докато онзи ден изведнъж се начупи много,направих я с поксипол, стъклопласт и епоксидна стана здраво,но вече се замислям за табло от б4 тай,въпроса е ще станели табло от б4 на б3 ако не кое е различното,ще търся да е със врътки за парното ,щото мойте едвали стават???
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
viewtopic.php?f=6&t=12827
заслужаваш да те окатинаря!
не стават. таблото за В4 има допълнителни пластмасови преградки за другия тип решетки и джвръкни.
и аз исках да трансформирам, но се оказва че е нужна смяна на цялото табло-не само на решетките...
заслужаваш да те окатинаря!

не стават. таблото за В4 има допълнителни пластмасови преградки за другия тип решетки и джвръкни.
и аз исках да трансформирам, но се оказва че е нужна смяна на цялото табло-не само на решетките...
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
e аз за цяло табло с решетки врътки и всичко както си му е на таблото да се преметне на мойта кола става въпрос!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
да, цялото табло е 1/1
- peikovi1994
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
А колко ще струва тази процедура?
И на мен ми писна от разни падащи
пластмасови парченца.
И на мен ми писна от разни падащи
пластмасови парченца.
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
Колега какво ще рече колко струва ?
Според мен няма такава услуга където и да отидеш
въпроса е да се направи сам.Ако пък си от клуб "Ръцете ми пречат" викаш някой по кадърен приятел и започвате.
За всичко си има първи път , не е толкова голяма философия щом пасва 1/1
Според мен няма такава услуга където и да отидеш

За всичко си има първи път , не е толкова голяма философия щом пасва 1/1

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
Колега по-скоро питаше колко би му струвало таблото...ясно е,че няма кой да се хване да му го сменя...макар че кой бяга от една бира както се казва и не е проблем да му помогнем ако се реши
А по повод колко би струвало е много относително понеже трябва да се намери табло а цената на 2-ра употреба зависи от това кой го продава - нека да си цъкне темите из "Продава" и да си изнамери окомплектовано табло и да сподели цената му 


- peikovi1994
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
Точно това имах предвид.Щом съм могъл да си направя
сам основен ремонт на Шкодата не мисля ,че ще имам
проблем с това табло.
сам основен ремонт на Шкодата не мисля ,че ще имам
проблем с това табло.
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
peikovi1994 написа:А колко ще струва тази процедура?
И на мен ми писна от разни падащи
пластмасови парченца.
От това съм се подвел.Процедура го имах предвид като махане на старото и слагане на новото,а не като цена на новото.Грешно съм те разбрал
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
Аз съм я правил таиз процедура вече на моя кошник.Който има питанки за таблото,да сподели въпросите си 
Значи да обобщя :
1.таблото става на всички крепежи на колата.Трябва само да си вземете и кората под жабката и тази под волана,понеже са малко различни от нашите.
2.от нашите може да се ползва таблото с уредите (според мен е по-красиво от това на В4).
3.може да се монтира жабката от старото табло на новото,на мястото за еърбег-а ако новото е предвидено да е с такъв.
4.може да се запази конзолата за скоростния лост,макар че на В4 е по-заоблена и мен ме радва повече.
5.старите пластмаси около волана могат да се ползват и с новото табло.
6.трябва да се сменят ключа за фаровете и другите ключове (ел стъкла,обогрев на задното стъкло и т.н.).Може да се сложат старите врътки за парното,но седят малко по-навътре и затова е хубаво да се сменят и те. Аз съм с климатроник и сложих старото управление,голяма работа като е 3мм навътре от всичко останало. Куплунзите на новите копчета (най-добре да ги гепите заедно с инсталацията им) стават 1:1 с куплунзите от старата инсталация долу на бушониерата.
7.друго освен самото табло не е нужно да се купува - говоря за кожух за парното с клапите отдолу и т.н.Те са еднакви.
8.Има една друга ралзика,според мен доста незначителна - конзолата от В3 за централните духалки,която излиза от парното е малко по-широка от тази,която е на В4-ковото табло и съответно не оплътнява на 100%.Като затвориш от врътката отпред централните духалки,остава известен въздушен поток,който си излиза зад таблото,което според мен не е никакъв проблем.
По повод въпроса на колегата - разлика в кужусите за парното на Пасат В3 и В4 няма или поне още не съм я открил
По повод питането на колегата с копчето - най-лесния начин е да си вземеш инсталацията от ударена В4-ка и да я чучнеш.Може да се отдели без да се реже нишо от другите снопове а при теб само я бодваш в таблото и в копчето и си тръгва
Тя е на един сноп с отоплението на задния прозорец,доколкото си спомням.Иначе ще се видиш в чудо да си редиш жици като луд. Няма значение дали колата е с халогени или не - става си едно към едно и е най-чистия вариант.
Аз тръганх да редя кабели и редих редих и 2-рия ден ми омръзна и си взех парчето инсталация и го бучнах на мястото му.


Значи да обобщя :
1.таблото става на всички крепежи на колата.Трябва само да си вземете и кората под жабката и тази под волана,понеже са малко различни от нашите.
2.от нашите може да се ползва таблото с уредите (според мен е по-красиво от това на В4).
3.може да се монтира жабката от старото табло на новото,на мястото за еърбег-а ако новото е предвидено да е с такъв.
4.може да се запази конзолата за скоростния лост,макар че на В4 е по-заоблена и мен ме радва повече.
5.старите пластмаси около волана могат да се ползват и с новото табло.
6.трябва да се сменят ключа за фаровете и другите ключове (ел стъкла,обогрев на задното стъкло и т.н.).Може да се сложат старите врътки за парното,но седят малко по-навътре и затова е хубаво да се сменят и те. Аз съм с климатроник и сложих старото управление,голяма работа като е 3мм навътре от всичко останало. Куплунзите на новите копчета (най-добре да ги гепите заедно с инсталацията им) стават 1:1 с куплунзите от старата инсталация долу на бушониерата.
7.друго освен самото табло не е нужно да се купува - говоря за кожух за парното с клапите отдолу и т.н.Те са еднакви.
8.Има една друга ралзика,според мен доста незначителна - конзолата от В3 за централните духалки,която излиза от парното е малко по-широка от тази,която е на В4-ковото табло и съответно не оплътнява на 100%.Като затвориш от врътката отпред централните духалки,остава известен въздушен поток,който си излиза зад таблото,което според мен не е никакъв проблем.
По повод въпроса на колегата - разлика в кужусите за парното на Пасат В3 и В4 няма или поне още не съм я открил

По повод питането на колегата с копчето - най-лесния начин е да си вземеш инсталацията от ударена В4-ка и да я чучнеш.Може да се отдели без да се реже нишо от другите снопове а при теб само я бодваш в таблото и в копчето и си тръгва

Аз тръганх да редя кабели и редих редих и 2-рия ден ми омръзна и си взех парчето инсталация и го бучнах на мястото му.

- kirqka79
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
zfa159 написа:Аз съм я правил таиз процедура вече на моя кошник.Който има питанки за таблото,да сподели въпросите си
Значи да обобщя :
1.таблото става на всички крепежи на колата.Трябва само да си вземете и кората под жабката и тази под волана,понеже са малко различни от нашите.
2.от нашите може да се ползва таблото с уредите (според мен е по-красиво от това на В4).
3.може да се монтира жабката от старото табло на новото,на мястото за еърбег-а ако новото е предвидено да е с такъв.
4.може да се запази конзолата за скоростния лост,макар че на В4 е по-заоблена и мен ме радва повече.
5.старите пластмаси около волана могат да се ползват и с новото табло.
6.трябва да се сменят ключа за фаровете и другите ключове (ел стъкла,обогрев на задното стъкло и т.н.).Може да се сложат старите врътки за парното,но седят малко по-навътре и затова е хубаво да се сменят и те. Аз съм с климатроник и сложих старото управление,голяма работа като е 3мм навътре от всичко останало. Куплунзите на новите копчета (най-добре да ги гепите заедно с инсталацията им) стават 1:1 с куплунзите от старата инсталация долу на бушониерата.
7.друго освен самото табло не е нужно да се купува - говоря за кожух за парното с клапите отдолу и т.н.Те са еднакви.
8.Има една друга ралзика,според мен доста незначителна - конзолата от В3 за централните духалки,която излиза от парното е малко по-широка от тази,която е на В4-ковото табло и съответно не оплътнява на 100%.Като затвориш от врътката отпред централните духалки,остава известен въздушен поток,който си излиза зад таблото,което според мен не е никакъв проблем.
По повод въпроса на колегата - разлика в кужусите за парното на Пасат В3 и В4 няма или поне още не съм я открил
По повод питането на колегата с копчето - най-лесния начин е да си вземеш инсталацията от ударена В4-ка и да я чучнеш.Може да се отдели без да се реже нишо от другите снопове а при теб само я бодваш в таблото и в копчето и си тръгваТя е на един сноп с отоплението на задния прозорец,доколкото си спомням.Иначе ще се видиш в чудо да си редиш жици като луд. Няма значение дали колата е с халогени или не - става си едно към едно и е най-чистия вариант.
Аз тръганх да редя кабели и редих редих и 2-рия ден ми омръзна и си взех парчето инсталация и го бучнах на мястото му.
колега незнам дали отговора за копчето беше за мен но аз като взех копчето от б4-ката то е с инсталацията до бушониерата,обаче незнам дали отзат на бушониерата е същия куплонг за фаровете както и това че не открих няква схема на тази бушониера като за невежа като мен

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
Отговра беше за теб,да 
Кулунга става едно към едно (аз така направих).
Хващаш стария сноп и по него стигаш долу до бушониерата,където е забит в момента.Изскубваш го (има една контра отстрани на бушониерата,която се освобождава,за да може да се включват и изключват куплунзите от бушониерата) после забиваш новия и работи всичко
Мисля,че куплунга беше общ и за отоплението на задния прозорец,но не помня на 100%.
Ако вече си изскубал стария кулунг и не помниш къде е бил,драсни и ще ти пратя мат'риал да си четеш коя букса къде е и за какво е

Кулунга става едно към едно (аз така направих).
Хващаш стария сноп и по него стигаш долу до бушониерата,където е забит в момента.Изскубваш го (има една контра отстрани на бушониерата,която се освобождава,за да може да се включват и изключват куплунзите от бушониерата) после забиваш новия и работи всичко

Мисля,че куплунга беше общ и за отоплението на задния прозорец,но не помня на 100%.
Ако вече си изскубал стария кулунг и не помниш къде е бил,драсни и ще ти пратя мат'риал да си четеш коя букса къде е и за какво е

- kirqka79
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Арматурно табло от Б4 ще станели на б3????
zfa159 написа:Отговра беше за теб,да
Кулунга става едно към едно (аз така направих).
Хващаш стария сноп и по него стигаш долу до бушониерата,където е забит в момента.Изскубваш го (има една контра отстрани на бушониерата,която се освобождава,за да може да се включват и изключват куплунзите от бушониерата) после забиваш новия и работи всичко
Мисля,че куплунга беше общ и за отоплението на задния прозорец,но не помня на 100%.
Ако вече си изскубал стария кулунг и не помниш къде е бил,драсни и ще ти пратя мат'риал да си четеш коя букса къде е и за какво е
златен си колега


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта