Носач за В5 - алтернативи

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
masterdriver
Мнения: 57
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 7:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Носач за В5 - алтернативи

Мнениеот masterdriver » Сря 10 юни 2009 13:11


Здравейте колеги,

възможно ли е да се използват носачи които да не са алуминиеви?




Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Re: Носач за В5 - алтернативи

Мнениеот fichtenweg » Сря 10 юни 2009 13:24


а какъв е проблема с алуминиевите (като изключим общоразпространеното схващане че частите на ходовата система са алуминиеви поради което се чупели лесно)

виж поста на колегата valerius към средата на 2ра страница (мисля че по-добро обяснение не съм срещал)

viewtopic.php?f=6&t=138657&hilit=bandel&start=15


Потребителски аватар
masterdriver
Мнения: 57
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 7:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Носач за В5 - алтернативи

Мнениеот masterdriver » Сря 10 юни 2009 13:56


Всъщност, има ли алтернатива на тези носачи, или не?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Носач за В5 - алтернативи

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 10 юни 2009 14:25


Титаниеви.
Прочети и мненията тук.


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Re: Носач за В5 - алтернативи

Мнениеот fichtenweg » Сря 10 юни 2009 14:50


напълно ще подкрепя колегата ChimeyJimmey,
ако все още има недоразбрали, проблема не е алуминия като материал, а връзката
ето един добър пример:

Die hohe Reparaturanfälligkeit der Vierlenker-Vorderachse deutet auf eine zu schwache Auslegung der Gelenke hin. Die Fa. Meyle hat zusammen mit der Lufthansa Technik Intercoat GmbH eine "HD-Version" - also eine verstärkte Ausführung dieser Gelenke und Buchsen entwickelt und sich patentieren lassen.

Ето какво значи:

Честата необходимост от ремонт на четирираменното предно окачване се дължи на прекалено слабите връзки (стави).
Фирма Мейле заедно с Фирма Луфтханза Техник са разработили и пантентовали Heavy Duty версия - тоест с подсилени връзки на цялото предно окачване.

за заинтересованите пак ще посоча горния линк

viewtopic.php?f=6&t=138657&hilit=bandel&start=15

понеже в горната тема има споменати негативни впечатления относно същия ремонтен комплект, само ще добавя че се постарах да попрочета повече по въпроса. В Е-bay действително се подвизават много копия на Meyle HD, но това изобщо не означава че този комплект е лош, означава само че като всяка известна марка се фалшифицира масово. Както можете да се досетите рaзликата е цената/качетството.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Valdzhev и 71 госта