Здравейте колеги,
възможно ли е да се използват носачи които да не са алуминиеви?
Носач за В5 - алтернативи
- masterdriver
- Мнения: 57
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 7:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Носач за В5 - алтернативи
а какъв е проблема с алуминиевите (като изключим общоразпространеното схващане че частите на ходовата система са алуминиеви поради което се чупели лесно)
виж поста на колегата valerius към средата на 2ра страница (мисля че по-добро обяснение не съм срещал)
viewtopic.php?f=6&t=138657&hilit=bandel&start=15
виж поста на колегата valerius към средата на 2ра страница (мисля че по-добро обяснение не съм срещал)
viewtopic.php?f=6&t=138657&hilit=bandel&start=15
- masterdriver
- Мнения: 57
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 7:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Носач за В5 - алтернативи
Всъщност, има ли алтернатива на тези носачи, или не?
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Носач за В5 - алтернативи
Титаниеви.
Прочети и мненията тук.
Прочети и мненията тук.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Носач за В5 - алтернативи
напълно ще подкрепя колегата ChimeyJimmey,
ако все още има недоразбрали, проблема не е алуминия като материал, а връзката
ето един добър пример:
Die hohe Reparaturanfälligkeit der Vierlenker-Vorderachse deutet auf eine zu schwache Auslegung der Gelenke hin. Die Fa. Meyle hat zusammen mit der Lufthansa Technik Intercoat GmbH eine "HD-Version" - also eine verstärkte Ausführung dieser Gelenke und Buchsen entwickelt und sich patentieren lassen.
Ето какво значи:
Честата необходимост от ремонт на четирираменното предно окачване се дължи на прекалено слабите връзки (стави).
Фирма Мейле заедно с Фирма Луфтханза Техник са разработили и пантентовали Heavy Duty версия - тоест с подсилени връзки на цялото предно окачване.
за заинтересованите пак ще посоча горния линк
viewtopic.php?f=6&t=138657&hilit=bandel&start=15
понеже в горната тема има споменати негативни впечатления относно същия ремонтен комплект, само ще добавя че се постарах да попрочета повече по въпроса. В Е-bay действително се подвизават много копия на Meyle HD, но това изобщо не означава че този комплект е лош, означава само че като всяка известна марка се фалшифицира масово. Както можете да се досетите рaзликата е цената/качетството.
ако все още има недоразбрали, проблема не е алуминия като материал, а връзката
ето един добър пример:
Die hohe Reparaturanfälligkeit der Vierlenker-Vorderachse deutet auf eine zu schwache Auslegung der Gelenke hin. Die Fa. Meyle hat zusammen mit der Lufthansa Technik Intercoat GmbH eine "HD-Version" - also eine verstärkte Ausführung dieser Gelenke und Buchsen entwickelt und sich patentieren lassen.
Ето какво значи:
Честата необходимост от ремонт на четирираменното предно окачване се дължи на прекалено слабите връзки (стави).
Фирма Мейле заедно с Фирма Луфтханза Техник са разработили и пантентовали Heavy Duty версия - тоест с подсилени връзки на цялото предно окачване.
за заинтересованите пак ще посоча горния линк
viewtopic.php?f=6&t=138657&hilit=bandel&start=15
понеже в горната тема има споменати негативни впечатления относно същия ремонтен комплект, само ще добавя че се постарах да попрочета повече по въпроса. В Е-bay действително се подвизават много копия на Meyle HD, но това изобщо не означава че този комплект е лош, означава само че като всяка известна марка се фалшифицира масово. Както можете да се досетите рaзликата е цената/качетството.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта