
Омаслява между главата и блока (Решено)
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Омаслява между главата и блока (Решено)
От известно време (2-3 хиляди километра) гледам че е омаслен блока на двигателя и явно покапва от гарнитурата между главата и блока. Не е много (не толкова че да капе под колата
) Антифриза си е наред. Не пуши, не гори много и си върви съвсем нормално. Та се чудя колко ли ще изкара така и каква е вероятноста да ме остави на пътя (лято идва все пак). Търсих подобна тема - няма. Та ако може да споделите мнения: да я правя или да чакам да ме остави някъде?

Последна промяна от kbot на Сря 10 май 2006 15:31, променено общо 3 пъти.
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Това е болка на доста двигатели на VW поради конструкцията им.
Ако се позагледаш тече точно от една издатина - тамсенамира канала за маслото, което отива към главата.
Карай спокойно (в смисъл все пак някога трябва да се оправи, но не е фатално), моят е така от вече 40хил...
Резултата
Просто губиш по малко масло... т.е. ще трябва да си доливаш след известен пробег. Примен на 10хил отиват около 1,5л.
Ако се позагледаш тече точно от една издатина - тамсенамира канала за маслото, което отива към главата.
Карай спокойно (в смисъл все пак някога трябва да се оправи, но не е фатално), моят е така от вече 40хил...
Резултата


- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тоя майстор го зарежи направо. Патил съм от майстор и знам от опит. На един му дадох 200-220 лв., държа ми колата 2 дни и така я оправи , че изкарах точно около 350км и започнаха старите проблеми с още по-голяма сила. Като я закарах на друг майстор после, последния ми обясни че тоя не е направил и половината от това което ми каза, че е свършил.
Всеки майстор може да ти смени накладките, но за по-сериозните ремонти подбирай си майсторите за да не даваш пари на вятъра.
Всеки майстор може да ти смени накладките, но за по-сериозните ремонти подбирай си майсторите за да не даваш пари на вятъра.

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трудът е между 70 и 100 лв, другото са части - гарнитура глава, капак клапани, колектори, гумички клапани, семеринг евентуално...Задължително се шлайфат главата и клапаните, иначе след много малко км пак същото. Трябва да се провери дължината на болтовете на главата и да се сменят, ако трябва.
Препоръчвам ти гарнитури Виктор Рейнц, никога не съм имал проблеми с тях. Металната гарнитура за глава е по-скъпа от обикновената, но определено си заслужава - всички тия проблеми с течове и т.н. изчезват, да не говорим колко по-трудно може да "духне"
Препоръчвам ти гарнитури Виктор Рейнц, никога не съм имал проблеми с тях. Металната гарнитура за глава е по-скъпа от обикновената, но определено си заслужава - всички тия проблеми с течове и т.н. изчезват, да не говорим колко по-трудно може да "духне"
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта