Омаслява между главата и блока (Решено)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Омаслява между главата и блока (Решено)

Мнениеот kbot » Нед 09 апр 2006 12:36


От известно време (2-3 хиляди километра) гледам че е омаслен блока на двигателя и явно покапва от гарнитурата между главата и блока. Не е много (не толкова че да капе под колата :lol: ) Антифриза си е наред. Не пуши, не гори много и си върви съвсем нормално. Та се чудя колко ли ще изкара така и каква е вероятноста да ме остави на пътя (лято идва все пак). Търсих подобна тема - няма. Та ако може да споделите мнения: да я правя или да чакам да ме остави някъде?

Последна промяна от kbot на Сря 10 май 2006 15:31, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Нед 09 апр 2006 12:47


Това е болка на доста двигатели на VW поради конструкцията им.
Ако се позагледаш тече точно от една издатина - тамсенамира канала за маслото, което отива към главата.
Карай спокойно (в смисъл все пак някога трябва да се оправи, но не е фатално), моят е така от вече 40хил...
Резултата :?: :arrow: Просто губиш по малко масло... т.е. ще трябва да си доливаш след известен пробег. Примен на 10хил отиват около 1,5л.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Вто 11 апр 2006 19:55


Всички ли мислим така? (хайде трябва ми малко подкрепа :wink: )


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 11 апр 2006 20:02


Ами и при мен я има издатина и е леко омаслено там....но не капе...засъхнало е маслото....май само при критичните обороти почва да пуска...защото съм пробвал и тогава замирисва в купето на нагорещено масълце :idea:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 11 апр 2006 23:27


georgipass написа:Ами и при мен я има издатина и е леко омаслено там....но не капе...засъхнало е маслото....май само при критичните обороти почва да пуска...защото съм пробвал и тогава замирисва в купето на нагорещено масълце :idea:


И при мен така ;) За това избягвам да карам над 7000 оборота ;)


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Сря 12 апр 2006 9:44


Също! Само че до скоро... в един момент взе да харчи много и преди седмица - смяна на гумички, гарнитура и други такъми... сега не харчи хич, но трябва да измия двигателя, за да видя, дали таи оттам.
инче и при мен беше засъгнало петънцето


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 12 апр 2006 10:54


kbot написа:Всички ли мислим така? (хайде трябва ми малко подкрепа :wink: )


Карай така, но имай едно наум. При мен изкара 10 000 кm капейки по малко, после текна отведнъж.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 12 апр 2006 17:18


Oleg_Yanev написа:... преди седмица - смяна на гумички, гарнитура и други такъми...

Колко пари излезе цялата работа?


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Сря 12 апр 2006 21:22


Прави я, докато е време, защото явно гарнитурата на главата си е "тръгнала", да не те изненада на път :banghead: ...и сложи метална гарнитура, ако има за твоя двигател.


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Чет 13 апр 2006 8:27


Според мен си я направи не си прави експерименти няма да ти излезе много скъпо а и все пак както сам казваш идва лято


Потребителски аватар
xaxobgcc
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София

Мнениеот xaxobgcc » Чет 13 апр 2006 9:44


Значи казвате, че няма да е скъпо. Защото един майстор му закарах пасата и видя че е омазнен целия блок на двигателя. И ми каза че е за основен ремонт :cry: и щяло да струва към 300-400 лева.


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Чет 13 апр 2006 10:05


xaxobgcc написа:Значи казвате, че няма да е скъпо. Защото един майстор му закарах пасата и видя че е омазнен целия блок на двигателя. И ми каза че е за основен ремонт :cry: и щяло да струва към 300-400 лева.


Просто не го посещавай повече този майстор.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 13 апр 2006 16:02


Тоя майстор го зарежи направо. Патил съм от майстор и знам от опит. На един му дадох 200-220 лв., държа ми колата 2 дни и така я оправи , че изкарах точно около 350км и започнаха старите проблеми с още по-голяма сила. Като я закарах на друг майстор после, последния ми обясни че тоя не е направил и половината от това което ми каза, че е свършил.
Всеки майстор може да ти смени накладките, но за по-сериозните ремонти подбирай си майсторите за да не даваш пари на вятъра. 8)


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Пет 14 апр 2006 7:22


Трудът е между 70 и 100 лв, другото са части - гарнитура глава, капак клапани, колектори, гумички клапани, семеринг евентуално...Задължително се шлайфат главата и клапаните, иначе след много малко км пак същото. Трябва да се провери дължината на болтовете на главата и да се сменят, ако трябва.
Препоръчвам ти гарнитури Виктор Рейнц, никога не съм имал проблеми с тях. Металната гарнитура за глава е по-скъпа от обикновената, но определено си заслужава - всички тия проблеми с течове и т.н. изчезват, да не говорим колко по-трудно може да "духне"


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Пет 14 апр 2006 8:16


Съжалявам за закъснението. Общо ми излезе 167,20. 50 лв. за труд; 22 лв. - гарнитура; 8 лв. гумички; 22 лв. - ролка за ангренажа; масло, филтър и свещи - не знам колко.
Описвам всичко, за да не остане някой с впечетление, че съм си сменил едва ли не двигателя за 170 лв.

Успех.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 61 госта