:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

лашкане по време на движение

Техническа и сервизна информация за Passat
vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

лашкане по време на движение

Мнениеот vvk79 » Сря 02 сеп 2009 13:44


Здравейте колеги имам следният въпрос.
От какво се получава това лашкане на колата когато пусна педала на газта. Примерно карам на 3 скорост с 50-60 км/ч по равно и като пусна педала колата се започва да се лашка 3 4 пъти. Да забравих за колата, ама защо не го направят както преди в аватара да се вижда каква ти е колата
Пасат 1.8и 107 коня бензин/газ

Последна промяна от vvk79 на Сря 02 сеп 2009 14:00, променено общо 1 път.




totopz
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот totopz » Сря 02 сеп 2009 13:52


Каква е колата? Бензин, дезел, кой двигател?


Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот tremendous » Сря 02 сеп 2009 14:46


Е то тва нормално де... на 3-та с 50-60 са към 2500-3000 оборота ти махаш педала от газта изведнъж и се едно и удряш спирачка само ,че с двигатела. Споко тва го има при всяка кола. Друг е въпроса ,че не е равномерно ами на талсъци....


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот vvk79 » Сря 02 сеп 2009 15:00


оборотите са 2000 защо да не намалява плавно ами така на тласъци?


Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот tremendous » Сря 02 сеп 2009 15:27


Пробвай ако махаш педала от газта плавно п.п щото сигурно от тежкото купе.. знам ли Междудругото когато съм карал тежка и сравнително лека кола има разлика. Леката доста по-малко се усещат тия лашкания ,докато примерно пасата направо главата ти се клати 3-4 пъти кат му отпуснеш рязко газта.Мисля ,че не е проблем освен ако не те дразни :wink:

Последна промяна от tremendous на Сря 02 сеп 2009 16:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот Winner25 » Сря 02 сеп 2009 15:33


При мен откакто ми увеличиха малко предварението се получи това. Като спускам на скорост и прихълцва от време на време :roll:


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот I4o_naskov » Сря 02 сеп 2009 16:23


И при мен го прави оба4е когато е на бензин и може би заради предварението ина4е на газ нямам проблеми :shock


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот vvk79 » Чет 03 сеп 2009 10:44


Това с предварението е много интересно понеже и на мен мисля че ми е голямо предварението защото колата когато е по загряла дори на газ чука аванса, а на бензин направо ще се скъса. Имам антидетонационен датчик, но той сигурно неработи щом чука, а за газ имам ТАП.
Някой ако има някакви обяснения нека напише!


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот jigsaw » Чет 03 сеп 2009 12:12


Лашкането е от тампони на двигателя,три на брой.Като са се прецакали не държи мотора към купето здраво и се получава едно лашкане, тоест представиси как седи напречно на купето и започва да прави едни движения около оста си напред-назад.Просто започва да се усуква при подаване на газ или отнемане или ако даваш газ и в този момент минеш през дупка се усеща едно леко придърпване все едно ти прекъсва за секунда.За да си го представиш по лесно си предстрави, че ги няма тампоните на двигателя и тогава се получава така, че на практика двигателя се държи само на окачването на колата защото единствено полуоските го свързват с купето, а те от своя страна са свързани с елементи на окачването.Не знам дали ще ме разбереш правилно какво се опитвам да обесня.Тоест заради въртенето на коляновия вал се получават ротационни сили които биха завъртяли или коляновия вал(което е нормалното състояние) или ако хипотетично застопорим коляновия вал и двигателя е във въздуха без да го държи нещо то тогава ще се върти блока и главта около коляновия вал ,тоест около оста си.Пример мога да дам същия ако си представиш например един електрически двигател.Като го захраниш с електричество нормално ще се завърти ротора ако обаче застопориш ротора то ще почне да се върти статора ако не е застопорен някъде, е причините поради които се получава лашкането при прецакани тампони на двигателя са абсолютно същите.


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот vvk79 » Чет 03 сеп 2009 13:06


Аз затова питам, и аз си мисля че е от тампоните , но искам и други да потвърдят та да съм сигурен.Електричар съм и знам какво става с ел двигателя като искаш да го пуснеш :D .
Защото този предния тампон не е много евтин та да го сменя ей така за проба
моя двигател е като твоя само че PF ти сменял ли си тампоните?


Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: лашкане по време на движение

Мнениеот jigsaw » Чет 03 сеп 2009 14:00


Радвам се,че сме се разбра ли :wink: Сменял съм тампоните и трите като този отпред не го сложих оригиналния(гумен тампон) които е по каталог за този двигател, а сложих маслен тампон които не съм сигурен за кой двигател е точно мисля,че го дават за Г60 оригинално(може да бъркам), но така или иначе става и може да се монтира там, само изглежда по различен начин но е много по здрав от гумения и кара много по дълго време, малко е по-скъп но си заслужава.Останалите два тампона са си по каталог за този мотор те са гумени.Между другото разлика между моя и твоя двигател няма освен в липсата на катализатор и ламбда сонда на моя и съответно малката разлика в конете, но на практика са един и същи двигател :) .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта