Пасат В3, 1,8 моно, без ABS.
Колеги, педала на спирачките стана твърд и колата започна да не спира добре.
Когато стана проблема, малко бях понатоварил спирачките на едно спускане. Проверих накладките и спирачната течност - всибко е о,к.
Моля за съвет, в кой сервиз могат да ми локализират проблема, за да не сменям всичко по спирачната система.
Благодаря предварително.
Проблем със спирачките на В3
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем със спирачките на В3
Провери тръбата за вакума от двигателя към сервото. Ако има пробив някъде там, педала твърд спирачки нула.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Проблем със спирачките на В3
Може и самото серво да е заминало 

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със спирачките на В3
Имаме си добри клубни майстори и сервизи, хвърли един поглед тук viewforum.php?f=13
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със спирачките на В3
А да имаш аномалии в работата на двигателя?
Сервото представлява най-грубо казано нещото,което дава възможност с лек натиск на педала да придаваш голямо усилие към помпата...когато не работи педала ти е като на изгасена кола...твърд и неефективен.То се "храни" с вакуум от всмукателния колектор на двигателя и когато двигателя работи и то работи.Съответно на повечето коли има клапан на вдоха а сервото,който се грижи когато се изменя вакуума в колектора да се поддържа що годе еднакъв вакуум към сервото и когато угасиш колата да се задържа известно време вакуум в сервото (представи си,че караш и за момент колата ти изгасне на свободна скорост....тогава ако го няма клапана педала би се втвърдил веднага,което си е опасно).Ако този клапан блокира тогава дефакто сервото спира да се храни с вакуум и спира да работи.
Можеш да провериш следното - дали на черната тръба,която отива до сервото има вакуум...провери си добре и самите вакуумни магистрали да нямат пропуск от някъде.Ако това е на лице пробвай да откачиш маркуча от сервото (трудно ще ти е понеже е пластмасов) и засмучи да видиш дали дърпа въдух...ако дърпа значи вероятно клапана си работи и проблема си е в самото серво. ако не дърпа тогава вероятно клапана се е скапал и следва да се смени. Поне при италианските коли се сменя без проблем понеже е точно там,където маркуча влиза към самото серво.
Ако пък не разбираш или не ти се занимава погледни в раздел "сервизи" и иди някъде да се види какво му е.
Успех!
Сервото представлява най-грубо казано нещото,което дава възможност с лек натиск на педала да придаваш голямо усилие към помпата...когато не работи педала ти е като на изгасена кола...твърд и неефективен.То се "храни" с вакуум от всмукателния колектор на двигателя и когато двигателя работи и то работи.Съответно на повечето коли има клапан на вдоха а сервото,който се грижи когато се изменя вакуума в колектора да се поддържа що годе еднакъв вакуум към сервото и когато угасиш колата да се задържа известно време вакуум в сервото (представи си,че караш и за момент колата ти изгасне на свободна скорост....тогава ако го няма клапана педала би се втвърдил веднага,което си е опасно).Ако този клапан блокира тогава дефакто сервото спира да се храни с вакуум и спира да работи.
Можеш да провериш следното - дали на черната тръба,която отива до сервото има вакуум...провери си добре и самите вакуумни магистрали да нямат пропуск от някъде.Ако това е на лице пробвай да откачиш маркуча от сервото (трудно ще ти е понеже е пластмасов) и засмучи да видиш дали дърпа въдух...ако дърпа значи вероятно клапана си работи и проблема си е в самото серво. ако не дърпа тогава вероятно клапана се е скапал и следва да се смени. Поне при италианските коли се сменя без проблем понеже е точно там,където маркуча влиза към самото серво.
Ако пък не разбираш или не ти се занимава погледни в раздел "сервизи" и иди някъде да се види какво му е.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта