Проблем със спирачките на В3

Техническа и сервизна информация за Passat
SladurVW
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със спирачките на В3

Мнениеот SladurVW » Пон 14 сеп 2009 10:22


Пасат В3, 1,8 моно, без ABS.
Колеги, педала на спирачките стана твърд и колата започна да не спира добре.
Когато стана проблема, малко бях понатоварил спирачките на едно спускане. Проверих накладките и спирачната течност - всибко е о,к.
Моля за съвет, в кой сервиз могат да ми локализират проблема, за да не сменям всичко по спирачната система.
Благодаря предварително.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблем със спирачките на В3

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 14 сеп 2009 10:27


Провери тръбата за вакума от двигателя към сервото. Ако има пробив някъде там, педала твърд спирачки нула.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Проблем със спирачките на В3

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 14 сеп 2009 10:38


Може и самото серво да е заминало :idea:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със спирачките на В3

Мнениеот Dpop » Пон 14 сеп 2009 21:15


Имаме си добри клубни майстори и сервизи, хвърли един поглед тук viewforum.php?f=13


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със спирачките на В3

Мнениеот zfa159 » Вто 15 сеп 2009 8:39


А да имаш аномалии в работата на двигателя?
Сервото представлява най-грубо казано нещото,което дава възможност с лек натиск на педала да придаваш голямо усилие към помпата...когато не работи педала ти е като на изгасена кола...твърд и неефективен.То се "храни" с вакуум от всмукателния колектор на двигателя и когато двигателя работи и то работи.Съответно на повечето коли има клапан на вдоха а сервото,който се грижи когато се изменя вакуума в колектора да се поддържа що годе еднакъв вакуум към сервото и когато угасиш колата да се задържа известно време вакуум в сервото (представи си,че караш и за момент колата ти изгасне на свободна скорост....тогава ако го няма клапана педала би се втвърдил веднага,което си е опасно).Ако този клапан блокира тогава дефакто сервото спира да се храни с вакуум и спира да работи.
Можеш да провериш следното - дали на черната тръба,която отива до сервото има вакуум...провери си добре и самите вакуумни магистрали да нямат пропуск от някъде.Ако това е на лице пробвай да откачиш маркуча от сервото (трудно ще ти е понеже е пластмасов) и засмучи да видиш дали дърпа въдух...ако дърпа значи вероятно клапана си работи и проблема си е в самото серво. ако не дърпа тогава вероятно клапана се е скапал и следва да се смени. Поне при италианските коли се сменя без проблем понеже е точно там,където маркуча влиза към самото серво.
Ако пък не разбираш или не ти се занимава погледни в раздел "сервизи" и иди някъде да се види какво му е.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта