Проблем с ABS
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблем с ABS
Днеска както си карах и изведнъж ми светна лампата за ABS. Веднага я закарах в най-близкия сервиз за диагностика и се оказа, че преден ляв датчик е дал фира.
Но като го покарах малко лампата изгасна и ABS-а почна пак да си работи. И така днес цял ден ту спира, ту изгасва.
Някой има ли идея от какво може да е и как да се оправи освен с нов датчик.
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Ако ти кажа че цяла зима карам ту с включен ABS ту с изключен, нали е с характер Пасатко - когато си иска включва, когато си иска изключва. Беше едно време когато още до като светне лампичката и търчах на диагностика. Нали това е най-хубавото на VW - че понякога само се оправя и за да не съм голословен ще кажа че от една седмица лампичката на ABS нито веднъж не е светвала!
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хе! Абе аз си мислех, че само аз си патя от датчици, щото съм жичкаджия и ми е професия, но явно не е така! Аз съм с В3 и пак си имам същото проблемче! Още като го купих, преден десен не работеше! Ама тариката, уж се познавахме, ми каза, че бил измъкнал кабелчето на лампата само да не го дразни, а после бил забравил да каже! Нейсе, може и така да е. И аз забравям понякога.
Този от дясно го смених. Намери ми го едно приятелче, дето работи към автоморга+къща и магазин. Даде ми го за 70 лв. Сега, от извесно време, ми се е скапал и левия. Проблема най-вече беше, че поради грешни бързи включвания и изключвания на ниска скорост (около 20-25 км/ч) ми даваше фалшиви сработвания на помпата на АБС-а и ме притесни, че ще я скапе, защото почти при всяко тръгване педала ми рита. Покарах извесно време с изключен датчик, че да не скапе помпата, ама като свети така гадно... Опитах се да резна кабелчето, за да видя къде е скъсаното и да го снадя, но нищо не стана. Т.е., не намерих скъсване. Сега обикновенно нямам проблеми, но понякога след палене не изгасва лампата и докато не рестарирам мотора.. Ъ-ъ! все си свети. А бе, така или иначе, проблема си стои на дневен ред!
По непотвърдени сведения, нов можеш да си вземеш само от Юнитрейд на цена около 200 лева. Втора употреба много трудно се намира, защото е почти невъзможно да го извадиш здрав от ръждата, дето се образува.Във всеки случай, на мен вече полвин година на няколко човека съм казал да ми търсят и втория такъв. Без резултат, а знам че поне двама от тях са сериозни момчета. Иначе цената била паднала до около 40-50 лв,втора ръка, но ги нямало! Е, те тогава и две за лев да са...
Този от дясно го смених. Намери ми го едно приятелче, дето работи към автоморга+къща и магазин. Даде ми го за 70 лв. Сега, от извесно време, ми се е скапал и левия. Проблема най-вече беше, че поради грешни бързи включвания и изключвания на ниска скорост (около 20-25 км/ч) ми даваше фалшиви сработвания на помпата на АБС-а и ме притесни, че ще я скапе, защото почти при всяко тръгване педала ми рита. Покарах извесно време с изключен датчик, че да не скапе помпата, ама като свети така гадно... Опитах се да резна кабелчето, за да видя къде е скъсаното и да го снадя, но нищо не стана. Т.е., не намерих скъсване. Сега обикновенно нямам проблеми, но понякога след палене не изгасва лампата и докато не рестарирам мотора.. Ъ-ъ! все си свети. А бе, така или иначе, проблема си стои на дневен ред!
По непотвърдени сведения, нов можеш да си вземеш само от Юнитрейд на цена около 200 лева. Втора употреба много трудно се намира, защото е почти невъзможно да го извадиш здрав от ръждата, дето се образува.Във всеки случай, на мен вече полвин година на няколко човека съм казал да ми търсят и втория такъв. Без резултат, а знам че поне двама от тях са сериозни момчета. Иначе цената била паднала до около 40-50 лв,втора ръка, но ги нямало! Е, те тогава и две за лев да са...
-
GVG
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Нови предни датчици - защото са ляв и десен, съм купувал от магазина на ъгъла на Хр. Ботев и ... пресечката я забравих, за по 99 лв. преди две години. Смених си ги сам - не е голяма философия. Старите ги избих ги с едно кръгло желязо и ги извадих на парчета, защото бяхя клеясали в леглата си.
Заден купих за около 240 лв. от Юнитрейд в началото на миналата година. Смениха ми го там за 12 лв. Евтина ми се видя смяната, защото свалиха барабана за да избият стария - ръжда, няма вадене по нормален начин.
Може би затова не се намират такива датчици втора употреба, защото при вадене няма начин да не се повредят.
Заден купих за около 240 лв. от Юнитрейд в началото на миналата година. Смениха ми го там за 12 лв. Евтина ми се видя смяната, защото свалиха барабана за да избият стария - ръжда, няма вадене по нормален начин.
Може би затова не се намират такива датчици втора употреба, защото при вадене няма начин да не се повредят.
-
Shadow_GL
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Миналата година септември месец сменях лагер на предната дясна главина (колата-виж подписа). Майстора с чука изби не само лагера, но и датчика (не питайте как, момчето вложи доста фантазия). Та тръгнах по моргите да търся такъв и общо взето се намираха на цена от 60 до 80 лв. Най - накрая стигнах до Италянеца (сега се чудя що ли не отидох първо там) питам ги там едни момчета от малцинството - ми не знаеме, нямаме.... показвам им стария и о чудо такова имаме ама е с целия шенкел - 40лв. след 5мин. преговори се навиха да го свалят срещу 15лв. добре че беше омаслено та излезе веднага.
Другото ви е ясно...... монтирах го сам. Кабела е екраниран, аз го запоих, защото беше срязан по-надолу от буксата (оставих аванс колкото е необходимо, за да не се опъва и трие при завоите) и възстанових до колкото е възможно оплетката, като допълнително екранирах местото със едно алуминиево фолио (0.2мм), отгоре изолирбан и това е, до сега всичко е ок.
Там имаше поне още 3 такива шенкела с датчици, май беше втората или третата врата от дясно на централната алея, а като се влезе - почти към дъното на склада от лявата страна, на земята.
Другото ви е ясно...... монтирах го сам. Кабела е екраниран, аз го запоих, защото беше срязан по-надолу от буксата (оставих аванс колкото е необходимо, за да не се опъва и трие при завоите) и възстанових до колкото е възможно оплетката, като допълнително екранирах местото със едно алуминиево фолио (0.2мм), отгоре изолирбан и това е, до сега всичко е ок.
Там имаше поне още 3 такива шенкела с датчици, май беше втората или третата врата от дясно на централната алея, а като се влезе - почти към дъното на склада от лявата страна, на земята.
-
G60
- perfekt
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Сподели мнение със мен и дай повече инфо на тел.0898421293 или SKYPE.nikipetrov6313 ще помагамG60 написа:Ами аз кво да кажа,като освен всичко друго вече нямам и спирачки заради тоя скапан АБС незнам кво му стана първо бяха датчиците а после и моторчето отказа да работи смених го с ново но ефект никакъв, а щом то не работи познаите какво нямамИ сега незнам как ще го оправя
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Изивинявам се , че не е за Пасат, но имах подобни проблеми с АBS на 155 цата с лампата и спирачките. Смених звдни накладки / много износени , смаах водачите на накладките, смених и 2 те къси възжета към задните апарати. Всичко си дойде на място. Вече няма светене на лампа, има и идеална ръчна, няма и голям ход на педала на спирачките.
Въжетата бяха клеясали от ръждата и задържат според зависи.Водачите и те бяха блокирали.
Едно почистване и смазване никак не е излишно.
Въжетата бяха клеясали от ръждата и задържат според зависи.Водачите и те бяха блокирали.
Едно почистване и смазване никак не е излишно.
-
BatGoro
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
perfekt написа:Сподели мнение със мен и дай повече инфо на тел.0898421293 или SKYPE.nikipetrov6313 ще помагамG60 написа:Ами аз кво да кажа,като освен всичко друго вече нямам и спирачки заради тоя скапан АБС незнам кво му стана първо бяха датчиците а после и моторчето отказа да работи смених го с ново но ефект никакъв, а щом то не работи познаите какво нямамИ сега незнам как ще го оправя
Я да питам тук и аз по тоя въпрос. Значи пасата е Б3, от няколко места чувам, че това било най-тъпия възможен ABS, който може да се сложи. Освен, че бил много ненадежден, бил и супер "бавен" (15 тласъка в минута или нещо подобно).
Моя не работи откакто съм купил колата, не знам защо, нямам време да проверявам.
Напоследък обаче педала ми взе да става по-твърд и лампичката за спирачките (не онази за АБС) взе да загасва с известно закъснение след като запаля (първо беше 2-3, вече 10-15 секунди).
Дават ми съвет въобще да не се занимавам, ами директно да слагам нормална помпа със серво?
Споделете мнение по въпроса?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта