Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Здравейте колеги,доста се рових във форума но не намерих решение на моя проблем който е следния-като запаля сутрин и оборотите на мотора падат до 500,после малко се качват но общо взето са нестабилни като дори и загряла понякога отиват до 1200.Почистих въздушната клапа която като дам на контакт и постояна си цъка,според мен турси нула или положение от което да мери градуси на отваряне,но резултата е 0(никав) ходих на диагностика и майстора ме зарадва с новината,че дало фира и ново от магазина(около 400 лева) щяло да реши проблема но мен това решение не ме устройва.Друг ми каза,че може и компа да е заминал и не се знаело кое от двете.Както и да е мотора е 2,0 AGG и до сега не съм имал проблеми та молбата ми е ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да сподели имали някакво по-евтино решение на проблема?
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Коя въздущна клапа си чистил,че не разбрах .Да неби да имаш предвид дроселовата клапа и ако е тя как си я почистил .
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Да колега същата,чистихме я със кореселин и някъв спрей но няма ефект!
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Аз съм със същия мотор АГГ при мен започнаха да варират оборотите от 500 до 1000 и започна да гасне понякога като не държи ниски обороти. това бе преди 2години,незнам как точно сте я почистили но аз свалих цялото тяло и ми отне 1час докато я почистя но до блясък повярвай ми ,както и периферията на самата клапичка .Дано и ти така си направил ,а не само да извадиш маркуча от въздушния филтър и така да се опитваш да я почистиш. После след монтажа се получава една аномалия като по бавно слиза до ниски обороти или те остават към 1100 вместо 850примерно ,но това е няколко дни докато ком. се саморегулира при новото положение влизащ въздух ,защото ваче няма нагар по клапата и се променя ъгъла й на работа. След тази процедура спря да ми гасне.Ниските обороти ми варират 800 -900 треперят с две думи и така до преди месец когато започна да гасне когато си иска. На този мотор има един датчик за позициониране на 1 цилиндър под масления филтър и стартера който следи оборотите на к.вал точно той сдаде багажа и от там колата не пали.Благодарение на Ваското1 който ме насочи към този датчик и след смяната му 100лв. струва сега ниските обороти са бетон без треперене.
.Като през това време си смених свещи, кабели, капачка на делко и палец и сега не мисля за зимата
.Като през това време си смених свещи, кабели, капачка на делко и палец и сега не мисля за зимата

-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Клапата я чистих първо аз точно както ти си направил-до блясък,въпреки,че не беше много замърсена и нямаше резултат.След доста четене във форума реших да мина на диагностика защото всички с това започват.Майсторът също се хвана да я чисти тая клапа около 20 мин. си игра с разни спрейове и пак няма резултат.Просто или моторчето което мести клапата си е заминало и тя неможе да си намери нулата,защото като я натисна и задържа така се оправя но за известно време и пак се почва.Лошото е,че всички ме съветват да купя нова а не от морга с аргумента,че живота и бил толкова и ако е от морга ще е същата с което аз съм съгласен но да дам 400-450 лв. за тая клапа или TPS де да знам точно как е нещо не ми се иска,ама никак.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Колега, а какво показа диагностиката? Все пак трябва да са ти казали къде е проблема! Как ти е дебитомера?
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Дебитомера е добре,диагностика показа точно тая клапа.Тя си се клати а градусите на екрана на компа си играят и не спират.Като я натиснеш в крайно затворено положение се оправя но временно 

-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Когато ти закачиха колата на ваг ком, не ти ли изтриха грешката в дроселната клапа? Ако е от нея, то тогава не е само тя, а и стъпковия ел.мотор! Пробвай с друго моторче как ще се държи.
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Къде е това моторче?
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
На този мотор мисля няма стъпков мотор,ако греша ме извинете на гърба на дросела има капаче или ТПС както му казват ,аз като чистих дросела отворих капачето и графитните писти вътре леко ги зачистих с парцалче евентуално за прах полепнал по тях и от това да не дава хубав контакт . Но е възможно при теб да са износени вече .
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Да така е. На АГГ нямя отделен стъпков мотор. ТПС, дросел и стъпков мотор са обединени в едно. Тук е и недостатъка, че ако едно от тях сдаде багажа се сменя целия дросел.
За проблема на колегата: След почистване на дросела е необходимо той да се обучи отново. Мисля че не може да се обучи сам. Така поне е моя. Всяка от 4те години през която съм карал колата зимата съм почиствал и настройвал дросела отново. Защото само при почистване оборотите продължават да играят. При застудяване започва да прави магарии. Разбира се трябват майстори които разбират. На мен всеки път започват с уговорката, че може да му е дошло времето и да не успеят да го настроят.
За проблема на колегата: След почистване на дросела е необходимо той да се обучи отново. Мисля че не може да се обучи сам. Така поне е моя. Всяка от 4те години през която съм карал колата зимата съм почиствал и настройвал дросела отново. Защото само при почистване оборотите продължават да играят. При застудяване започва да прави магарии. Разбира се трябват майстори които разбират. На мен всеки път започват с уговорката, че може да му е дошло времето и да не успеят да го настроят.
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
значи аз съм с същия мотор и имах подобен проблем,изчистих клапата,но свалих и почистих стъпковия мотор
гледам,че си писал,че и ти си го чистил,но моя съвет е да вземеш WD40(или нещо подобно) и да го почистиш с него,аз моя го чистих с някъв спрей,не си спомням какъв беше,но го взех от приятел в TV сервиз
ефекта е поразителен,до момента няамам проблеми
Успех
гледам,че си писал,че и ти си го чистил,но моя съвет е да вземеш WD40(или нещо подобно) и да го почистиш с него,аз моя го чистих с някъв спрей,не си спомням какъв беше,но го взех от приятел в TV сервиз
ефекта е поразителен,до момента няамам проблеми

Успех
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
paralesko написа:На този мотор мисля няма стъпков мотор,ако греша ме извинете на гърба на дросела има капаче или ТПС както му казват ,аз като чистих дросела отворих капачето и графитните писти вътре леко ги зачистих с парцалче евентуално за прах полепнал по тях и от това да не дава хубав контакт . Но е възможно при теб да са износени вече .
И аз така знам за тоя стъпков мотор ама де да знам може и да греша та затова чакам колеги с такъв мотор да потвърдят.Колкото до износването така ми каза единият майстор,че е моторчето или ел. магнита който мести клапата е износен и няма сила да затвори до край и да си намери нула и трябва да се смени с ново.
Ivo_ написа:Да така е. На АГГ нямя отделен стъпков мотор. ТПС, дросел и стъпков мотор са обединени в едно. Тук е и недостатъка, че ако едно от тях сдаде багажа се сменя целия дросел.
За проблема на колегата: След почистване на дросела е необходимо той да се обучи отново. Мисля че не може да се обучи сам. Така поне е моя. Всяка от 4те години през която съм карал колата зимата съм почиствал и настройвал дросела отново. Защото само при почистване оборотите продължават да играят. При застудяване започва да прави магарии. Разбира се трябват майстори които разбират. На мен всеки път започват с уговорката, че може да му е дошло времето и да не успеят да го настроят.
Как става това обучение?Мога да сваля едната клема на акумулатора и след като я закача да натисна клапата в крайно положение и може и да стане,поне аз така си мисля но ако е износена .......
vanko_VW написа:значи аз съм с същия мотор и имах подобен проблем,изчистих клапата,но свалих и почистих стъпковия мотор
гледам,че си писал,че и ти си го чистил,но моя съвет е да вземеш WD40(или нещо подобно) и да го почистиш с него,аз моя го чистих с някъв спрей,не си спомням какъв беше,но го взех от приятел в TV сервиз
ефекта е поразителен,до момента няамам проблеми![]()
Успех
Чистихме го няколко пъти като единият беше със спрей,за мен е идеално чисто,всичко вътре свети и няма и следа от нагар или масла!
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Здравей колега,като гледам снимката дросела е едно към едно с този на ADY,какъвто е моят.Преди около две години почна да прави същите проблеми,който си описал и след две диагностики(при различни майстори) и яко чистене отвсякъде резултата беше нулев,а препоръката-нов.Понеже не ми се даваха толкова пари пробвах с втора употреба(около сто лева) и засега нямам никакви проблеми.Колкото до настройките дросела се самообучава.Така,че може би смяната с друг е правилното решение-нов или втора употреба зависи от теб.Успех!
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор
Иво74 написа:Здравей колега,като гледам снимката дросела е едно към едно с този на ADY,какъвто е моят.Преди около две години почна да прави същите проблеми,който си описал и след две диагностики(при различни майстори) и яко чистене отвсякъде резултата беше нулев,а препоръката-нов.Понеже не ми се даваха толкова пари пробвах с втора употреба(около сто лева) и засега нямам никакви проблеми.Колкото до настройките дросела се самообучава.Така,че може би смяната с друг е правилното решение-нов или втора употреба зависи от теб.Успех!
Колега и аз го мисля това като вариант но тая втора употреба ме притеснява да не взема да си купя същия,а за нов около 400,300 лв. да са пак ми се струват много!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта