Не пали (Б3 2Е ГИ) - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Не пали (Б3 2Е ГИ) - РЕШЕНО

Мнениеот kbot » Нед 08 ное 2009 19:07


Пак ме остави! Карал съм 3 москвича - никога не са ме оставяли на път, ама това е друга тема.
Та днес учих жената да кара на Панчарево, щото часовете от курса не и стигат... и пали, гаси, пали ... и накрая не пали ...
Стартера върти силно. Опита няколко пъти, по едно време се обади един цилиндър и толкоз. Колата беше топла и си прехвърли на газ, ама пак не запали.
Помислих че е задавена, ама не беше. Извадих една свещ - суха и не мирише на бензин. Искра също няма.
Проверих всички бушони - здрави са.
По таблото всичко си свети нормално, без странични ефекти.
Помпата в резервоара се чува - значи работи.
Отказах се и я довлякох до вкъщи.
Сменях датчик на Хол преди около 30000 км. Сменял съм и клемореда.
Притеснява ме, че едновременни няма бензин и ток.
Явно проблема е в тока: например няма захранване на дюзите (че и на газовите?) и на запалването?
Клемореда лесно ще го елиминирам (пазя си стария), и ако не е той после какво?
Дайте идеи, къде да го търся?

Изгоряла бобина установено с измерване на съпротивлението на намотките.

Последна промяна от kbot на Пет 13 ное 2009 19:33, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот znainainai » Нед 08 ное 2009 19:21


kbot написа:Сменях датчик на Хол преди около 30000 км.

Датчика на хол подава импулс към комутатора и компа. Като умре няма искра няма и бенз понеже компа незнае кога да отвори дюзите, затова и Г.И.-то ти не работи (според мен). Провери го :wink:


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот kbot » Нед 08 ное 2009 19:25


Да, това обяснява защо не мерише ни на газ ни на бензин. Благодаря.


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот ARusev » Нед 08 ное 2009 19:38


Е, все пак Москвичите са "подобрени" BMW-та. По-добре да не ги сравняваме с нашите народни коли.
И моя 22 годишен Москвич не ме е изоставял (съвсем) на пътя. Вярно че в повечето случаи съм бил подготвен за номерцата му.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот radotom » Нед 08 ное 2009 23:47


znainainai написа:Датчика на хол ... Като умре няма искра няма и бенз ...

:да: 'псолютно!
Извади буксата на Хол-датчика и с едно кабелче цъкни от средното пинче на буксата към маса.
Ако си подал контакт- трябва да прескочи искра на някоя свещ (зависи от позицията на палеца) и да чуеш дюзите как ще изщракат ;)


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 09 ное 2009 8:18


Според мен е бобината :wink: :idea:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот znainainai » Пон 09 ное 2009 19:32


Чакаме колегата да каже къде е бил проблемът.


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот RS6 » Пон 09 ное 2009 19:48


MITKO_DVD написа:Според мен е бобината :wink: :idea:

На същото мнение съм.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот znainainai » Пон 09 ное 2009 20:11


RS6 написа:
MITKO_DVD написа:Според мен е бобината :wink: :idea:

На същото мнение съм.

Така аз да попитам. ОК бобината е защо тогава не му работи ГИ-то и не му цапа свещите на бензин?
Ако датчикът на Хол работи той ще "чука" импулс към компа той ще отваря дюзите и те ще пускат бензин а като няма искра( нали бобината не бачка) свещите ще се намокрят. Така де ама свещите са сухи. И няма искра. Какъв е изводът? Няма кой да казва кога да се впръска горивото и да се възпламени вече вкараното в цилиндъра гориво. Същата картинка се повтаря и при ГИ няма кой да му каже кога да отваря дюзите и т.н. че ще се повторя. Няма как да е бобина понеже свещите щяха да са мокри на бензин :roll: А кое е общото между подаването на искрата и подаването на горивото?
Отговор: Импулсът от датчика на Хол :idea:


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот kbot » Пон 09 ное 2009 20:19


Благодаря за мненията. Връщам се от работа по тъмно и до събота няма да мога да я човъркам.
Засега съм се насочил към датчика на Хол.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 10 ное 2009 8:36


При мен го имаше тоз проблем и мога да ти кажа че въобще не пускаше бензин към дюзите,беше се скапал комутатора на бобинката,нова бобинка в к-т с комутатора и колата запали от четвърт,така че нека колегата сам си провери и види за какво иде реч,не съм аз човека който ще му дава акъл кво да сменя,по простата причина че все още немога да правя диагностика от нас от клавиатурата mhihi :idea:


Потребителски аватар
AntiSpyware
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот AntiSpyware » Вто 10 ное 2009 17:12


Аз съм страдал със бубина.Подобен проблем като на колегата,но свещите се мокрят :wink: Нямам газ.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот kbot » Пет 13 ное 2009 13:54


Правих теста за неработещ хол-датчик (с кабелче на маса) - дюзите щракат обаче искра йок.
Работата клони към бобина/комутатор, но как да съм сигурен кое?
Отивам да меря бобината, но ме човърка защо нямаше бензин по свещите?
(междувременно боря и свинския грип - двойно гадно)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот radotom » Пет 13 ное 2009 14:09


кбот-е, сменяй компект ;)
И без това те така си се продават - комплект са! :lol:
Не съм го пробвал, но практиката на доста колеги сочи, че замине ли едното- скоро след това и другото решава да го последва! :bishop
И да оздравяваш! :012:


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)

Мнениеот kbot » Пет 13 ное 2009 14:45


Мдааа. м/у 15 и извода за високото няма никой :idea:
И все пак защо не бяха мокри свещите?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта