Пак ме остави! Карал съм 3 москвича - никога не са ме оставяли на път, ама това е друга тема.
Та днес учих жената да кара на Панчарево, щото часовете от курса не и стигат... и пали, гаси, пали ... и накрая не пали ...
Стартера върти силно. Опита няколко пъти, по едно време се обади един цилиндър и толкоз. Колата беше топла и си прехвърли на газ, ама пак не запали.
Помислих че е задавена, ама не беше. Извадих една свещ - суха и не мирише на бензин. Искра също няма.
Проверих всички бушони - здрави са.
По таблото всичко си свети нормално, без странични ефекти.
Помпата в резервоара се чува - значи работи.
Отказах се и я довлякох до вкъщи.
Сменях датчик на Хол преди около 30000 км. Сменял съм и клемореда.
Притеснява ме, че едновременни няма бензин и ток.
Явно проблема е в тока: например няма захранване на дюзите (че и на газовите?) и на запалването?
Клемореда лесно ще го елиминирам (пазя си стария), и ако не е той после какво?
Дайте идеи, къде да го търся?
Изгоряла бобина установено с измерване на съпротивлението на намотките.
Не пали (Б3 2Е ГИ) - РЕШЕНО
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Не пали (Б3 2Е ГИ) - РЕШЕНО
Последна промяна от kbot на Пет 13 ное 2009 19:33, променено общо 2 пъти.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
kbot написа:Сменях датчик на Хол преди около 30000 км.
Датчика на хол подава импулс към комутатора и компа. Като умре няма искра няма и бенз понеже компа незнае кога да отвори дюзите, затова и Г.И.-то ти не работи (според мен). Провери го

- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
Да, това обяснява защо не мерише ни на газ ни на бензин. Благодаря.
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
Е, все пак Москвичите са "подобрени" BMW-та. По-добре да не ги сравняваме с нашите народни коли.
И моя 22 годишен Москвич не ме е изоставял (съвсем) на пътя. Вярно че в повечето случаи съм бил подготвен за номерцата му.
И моя 22 годишен Москвич не ме е изоставял (съвсем) на пътя. Вярно че в повечето случаи съм бил подготвен за номерцата му.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
znainainai написа:Датчика на хол ... Като умре няма искра няма и бенз ...

Извади буксата на Хол-датчика и с едно кабелче цъкни от средното пинче на буксата към маса.
Ако си подал контакт- трябва да прескочи искра на някоя свещ (зависи от позицията на палеца) и да чуеш дюзите как ще изщракат

- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
Според мен е бобината



- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
Чакаме колегата да каже къде е бил проблемът.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
RS6 написа:MITKO_DVD написа:Според мен е бобината![]()
На същото мнение съм.
Така аз да попитам. ОК бобината е защо тогава не му работи ГИ-то и не му цапа свещите на бензин?
Ако датчикът на Хол работи той ще "чука" импулс към компа той ще отваря дюзите и те ще пускат бензин а като няма искра( нали бобината не бачка) свещите ще се намокрят. Така де ама свещите са сухи. И няма искра. Какъв е изводът? Няма кой да казва кога да се впръска горивото и да се възпламени вече вкараното в цилиндъра гориво. Същата картинка се повтаря и при ГИ няма кой да му каже кога да отваря дюзите и т.н. че ще се повторя. Няма как да е бобина понеже свещите щяха да са мокри на бензин

Отговор: Импулсът от датчика на Хол

- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
Благодаря за мненията. Връщам се от работа по тъмно и до събота няма да мога да я човъркам.
Засега съм се насочил към датчика на Хол.
Засега съм се насочил към датчика на Хол.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
При мен го имаше тоз проблем и мога да ти кажа че въобще не пускаше бензин към дюзите,беше се скапал комутатора на бобинката,нова бобинка в к-т с комутатора и колата запали от четвърт,така че нека колегата сам си провери и види за какво иде реч,не съм аз човека който ще му дава акъл кво да сменя,по простата причина че все още немога да правя диагностика от нас от клавиатурата



- AntiSpyware
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
Аз съм страдал със бубина.Подобен проблем като на колегата,но свещите се мокрят
Нямам газ.

- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
Правих теста за неработещ хол-датчик (с кабелче на маса) - дюзите щракат обаче искра йок.
Работата клони към бобина/комутатор, но как да съм сигурен кое?
Отивам да меря бобината, но ме човърка защо нямаше бензин по свещите?
(междувременно боря и свинския грип - двойно гадно)
Работата клони към бобина/комутатор, но как да съм сигурен кое?
Отивам да меря бобината, но ме човърка защо нямаше бензин по свещите?
(междувременно боря и свинския грип - двойно гадно)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
кбот-е, сменяй компект 
И без това те така си се продават - комплект са!
Не съм го пробвал, но практиката на доста колеги сочи, че замине ли едното- скоро след това и другото решава да го последва!
И да оздравяваш!

И без това те така си се продават - комплект са!

Не съм го пробвал, но практиката на доста колеги сочи, че замине ли едното- скоро след това и другото решава да го последва!

И да оздравяваш!

- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Не пали (Б3 2Е ГИ)
Мдааа. м/у 15 и извода за високото няма никой
И все пак защо не бяха мокри свещите?

И все пак защо не бяха мокри свещите?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта