Разбира се за по нагледно задължително трябва да има и снимки за по голяма яснота...например...това стои тук...онова там и т.н. Така че колеги...помогнете да направим една наистина полезна тема ....благодаря предварително на отзовалите се 
Разбира се за по нагледно задължително трябва да има и снимки за по голяма яснота...например...това стои тук...онова там и т.н. Така че колеги...помогнете да направим една наистина полезна тема ....благодаря предварително на отзовалите се 

. И ваднага се сещам да попитам е това по долу на снимката отляво на степ мотора нещо като вакум ли е и как то се настроива и въобше настроива ли се 
...пробвах с преводача...там пък абсолютно нищо неставаrudoni написа:здравей драго! руснака много добре го е описал но той има профи оборудване- газ анализатор ,цифров волтмер и може би осцилоскоп за да прави точни измервания.разбра ли как той вкл.и измерва 3 параметъра едновременно-ламбда сонда,градуси на ТПС и напрежение на 1и2 пин на тпс.лошото е че твоя мотор няма "живи"данни за диагностиране .иначе с Ваг ком лесно става.обобщено става така- след сваляне и почистване на дросела и ТПС , се очаква дросела да е на 0 град.завърташ разхлабения ТПС обратно на часовника до лек упор и мериш напрежението /вече го знаеш от побликациите/ .ако не е в нормите с леко завъртане надясно търсиш необходимото U.даваш газ и изчакваш системата да се адаптира /забавя 10-15сек/ и пак мериш , и пак до резултат.по нататък изтегляш буталцето на МПХ назад до край .палиш и колата се форсира и ти подаваш леко газ и така до като МПХ се самообучи на новите данни.поне аз така го правя и става на тоя мотор.другите модели -на компа !

,но знаеш ли после как да си прочетеш блинките /мигащите кодове/?
radotom написа:Значи ти е време да си изтеглиш и АутоДата![]()
Ако искаш- ще ти я дам на диск
А иначе- почвам превода, но ще стане бавно!

Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 62 госта