проБлем сутрин
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 22:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
проБлем сутрин
Здр., имам проблем при паленото сутрин,при първото палене нещо затяга,мигат лампите на таблото и дори часовника се занулява,ходих при доста майстори смених-стартер,втулки,акумулатор и проблема си остава,остана само маслото да сменя,карам я с 15/40, казаха ми да сложа 10/40 полусинтетика,колата е пасат седан 2000кб 115к 1993 г. с хидравлични повдигвачи,дали ще_се се оправи проблема от маслото ?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 6:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: проглем сутрин
Здравей, колега, пробвай да зачистиш всички маси на колата -> акумулатор - купе , купе - двигател. Надявам се всичко да се оправи.
Успех!
Успех!
- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Re: проглем сутрин
Според мен е доста неподходящо за зимата това гъсто масло!
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: проглем сутрин
Не е гаранция че е от маслото.Ладите и москвичите да не би да имат този проГлем.Въпроса е друг:а именно дали като си сменял акумулатора дали си сложил подходящия ампераж за модела.Аз карам същия пасат-2000 куб. 2Е мотор.За него мисля че беше 65 или 70 ампера акумулатор...ако е по слаб е възможно да го прави този номер, особено зимата.Погледни какво пише на батерията.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: проБлем сутрин
Мисля,че с колегата имаме един и същ проблем
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=177570
Пробвай да откачиш стартовата дюза и виж дали няма да завърти нормално.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=177570
Пробвай да откачиш стартовата дюза и виж дали няма да завърти нормално.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: проБлем сутрин
Колега forka22,
Колата ти е наред, не си харчи парите напразно за да сменяш това или онова. Проблемът се дължи на принципа на действие на автомобилните оловни акумулатори. При тях има т.нар. ефект на "заспиване". При ниски отрицателни температури това "заспиване" е по-дълбоко, както и капацитетът на акумулатора се намалява. Въпросът е принципен, няма значение дали акумулаторът е нов или стар. Затова специалисти препоръчват в такива случаи първо да се "събуди" акумулатора и след това да се пристъпи към стартиране на двигателя. Това важи особено за дизеловите двигатели, за които е необходим голям стартов ток. "Събуждането" става като преди запалването се включат някои консуматори, например дългите светлини. Естествено, акумулаторът трябва да е в ред и да е оставен зареден преди това. При директно палене без "събуждане" той не е в състояние да даде високия пусков ток, ефекта е примигване на лампи по таблото, все едно е изтощен и свършил. Аз карам Пасат дизел, акумулаторът ми е 74АН, изкарва по 3 години, независимо от марката. На четвъртата зима има проблем и го сменям. След "събуждане" паля веднага от първия път. Дори ми се е случвало при -18* да запали веднага, покарах малко и взе да прекъсва - беше замръзнала нафтата във филтъра.
В книжката на колата има таблица, където пише да се слага бензин в нафтата - от 10 до 30% /30% при минус 20*/.
В нета на много места чета: не можело ли да се ползуват авто акумулатори за UPS-и, че били по-евтини и по-мощни. Еми не може, защото "заспиват". При спиране на 220V захранване на UPS-а, автоакумулатор не може веднага да поеме захранването, защото е "заспал" и UPS-а дава грешка.
Ето това е цялата работа колеги, не се чудете какво да ремонтирате по колите си, а се съобразявайте със законите от физиката и химията.
Колата ти е наред, не си харчи парите напразно за да сменяш това или онова. Проблемът се дължи на принципа на действие на автомобилните оловни акумулатори. При тях има т.нар. ефект на "заспиване". При ниски отрицателни температури това "заспиване" е по-дълбоко, както и капацитетът на акумулатора се намалява. Въпросът е принципен, няма значение дали акумулаторът е нов или стар. Затова специалисти препоръчват в такива случаи първо да се "събуди" акумулатора и след това да се пристъпи към стартиране на двигателя. Това важи особено за дизеловите двигатели, за които е необходим голям стартов ток. "Събуждането" става като преди запалването се включат някои консуматори, например дългите светлини. Естествено, акумулаторът трябва да е в ред и да е оставен зареден преди това. При директно палене без "събуждане" той не е в състояние да даде високия пусков ток, ефекта е примигване на лампи по таблото, все едно е изтощен и свършил. Аз карам Пасат дизел, акумулаторът ми е 74АН, изкарва по 3 години, независимо от марката. На четвъртата зима има проблем и го сменям. След "събуждане" паля веднага от първия път. Дори ми се е случвало при -18* да запали веднага, покарах малко и взе да прекъсва - беше замръзнала нафтата във филтъра.
В книжката на колата има таблица, където пише да се слага бензин в нафтата - от 10 до 30% /30% при минус 20*/.
В нета на много места чета: не можело ли да се ползуват авто акумулатори за UPS-и, че били по-евтини и по-мощни. Еми не може, защото "заспиват". При спиране на 220V захранване на UPS-а, автоакумулатор не може веднага да поеме захранването, защото е "заспал" и UPS-а дава грешка.
Ето това е цялата работа колеги, не се чудете какво да ремонтирате по колите си, а се съобразявайте със законите от физиката и химията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 84 госта