Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона

Техническа и сервизна информация за Passat
Psahito
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона

Мнениеот Psahito » Сря 20 яну 2010 20:43


Колеги,климатроника е оригиналния на vw и сега ми укъсява някаде,гори само бушона за климатроника лошото е че така и перките за олждането не се включват.Незнам как точно и откъде минават кбелите на инсталацията на климатроника,каде ли може да укъсява?Отделно изключих комресора на клим. дане би той да е изгорял но бушона пак гори.Незнам какво да пробвам ве4е.Моля помогнете!




Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона

Мнениеот Snejoky » Сря 20 яну 2010 20:56


Това е твоят човек
memberlist.php?mode=viewprofile&u=109721
viewtopic.php?f=13&t=44549


Сега вече темата ти е по-добре от първата :wink:
Добре дошъл във форума


Psahito
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона

Мнениеот Psahito » Чет 21 яну 2010 22:12


Момчета само да взема някой лев и отивам към сервиза в красна поляна.И да разберем каде така гадно ми замасява че в момента съм без климатроник и без перки за охлаждане,между другото днес пробвах при извадено реле и разкачени перки и датчик и като дам на контакт пак гори бушончето,а като закача перките и след това сложа релето при изключена кола перките се включват веднага.Прегледах кабелите от акумолатора до вътре в колата и видимо няма стопени проводници,разкачих панела със бушоните да видя отзад нещо да не се за късява но нищо.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона

Мнениеот zfa159 » Пет 22 яну 2010 10:37


Сега пък и пари...за какво са ти 8)
Мини да видим колата за да може да си я ползваш...пък парите са лесна работа ;)


Psahito
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона

Мнениеот Psahito » Пет 22 яну 2010 16:36


Момчета във вторника съм почивка кажете кога ще ви е удобно да мина и да видим пасатчето каде се е укъсило,замасило.Добре че сте вие момчета!!!!! :bowdown


Psahito
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона

Мнениеот Psahito » Вто 26 яну 2010 19:15


Огромно Благодаря на Стефчо и Иво откриха проблема отделно преправиха некъдърието на предишният сопственик по инсталациата.Проблемът със късото идваше от кбелите за задната чистачка бяха им се разтопили изолацийките и се допираха една в друга точно преди машинката.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона

Мнениеот zfa159 » Вто 26 яну 2010 23:38


Да поясня малко за случката :
1. късо в самото реле 106 заради което като се даде на "контакт" перките тръгваха на 2-ра степен...черепеше ток от релето за вентилатора.
2.перките работеха само на 2-ра степен понеже са от някаква друга кола и понятоието 1-ва степен просто го нямаше.
3.късото,което караше предпазител Но. 4 да гори се оказа в задната чистачка понеже мотора е блокирал и се нагряваша кабелите....а от същия презпазител е и едното захранване на контролера на климаторника,което обяси защо не иска да работи вентилатора...въпреки здравия него предпазител (който пък даваше ток за перките).
4.размнени кабели за 1-ва и за 2-ра степен долу на датчика за скоростите...понеже дефакто перките работеха само на една степен.
Решенията :
-> перките се сдобиха с резистор за перки от някакъв Фиат за да имат и 1-ва и 2-ра степен понеже моторите са само с една степен.Превързаха се подходящо така,че като тръгва компресора да си тръгва 1-ва степен а като вдигне над 17 бара да си пали и 2-ра....както трябва да си е.Датчика също се превърза както трябва да е.
-> към момента кабелите за задната чистачка ги резнахме до моторчето понеже буксатра вече се беше разтопила тотално и нямаше вадене и колегата щеси дири нова чистачка.
-> яко контактен спрей на двете релета отпред до разширителния съд понеже окиса им беше неземен.
И....това е :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, Bing [Bot], Google [Bot] и 32 госта