Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона
Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона
Колеги,климатроника е оригиналния на vw и сега ми укъсява някаде,гори само бушона за климатроника лошото е че така и перките за олждането не се включват.Незнам как точно и откъде минават кбелите на инсталацията на климатроника,каде ли може да укъсява?Отделно изключих комресора на клим. дане би той да е изгорял но бушона пак гори.Незнам какво да пробвам ве4е.Моля помогнете!
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона
Това е твоят човек
memberlist.php?mode=viewprofile&u=109721
viewtopic.php?f=13&t=44549
Сега вече темата ти е по-добре от първата
Добре дошъл във форума
memberlist.php?mode=viewprofile&u=109721
viewtopic.php?f=13&t=44549
Сега вече темата ти е по-добре от първата

Добре дошъл във форума
Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона
Момчета само да взема някой лев и отивам към сервиза в красна поляна.И да разберем каде така гадно ми замасява че в момента съм без климатроник и без перки за охлаждане,между другото днес пробвах при извадено реле и разкачени перки и датчик и като дам на контакт пак гори бушончето,а като закача перките и след това сложа релето при изключена кола перките се включват веднага.Прегледах кабелите от акумолатора до вътре в колата и видимо няма стопени проводници,разкачих панела със бушоните да видя отзад нещо да не се за късява но нищо.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона
Сега пък и пари...за какво са ти
Мини да видим колата за да може да си я ползваш...пък парите са лесна работа

Мини да видим колата за да може да си я ползваш...пък парите са лесна работа

Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона
Момчета във вторника съм почивка кажете кога ще ви е удобно да мина и да видим пасатчето каде се е укъсило,замасило.Добре че сте вие момчета!!!!! 

Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона
Огромно Благодаря на Стефчо и Иво откриха проблема отделно преправиха некъдърието на предишният сопственик по инсталациата.Проблемът със късото идваше от кбелите за задната чистачка бяха им се разтопили изолацийките и се допираха една в друга точно преди машинката.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроника на пасат B3 1992г. късо в ел.сис. и гори бушона
Да поясня малко за случката :
1. късо в самото реле 106 заради което като се даде на "контакт" перките тръгваха на 2-ра степен...черепеше ток от релето за вентилатора.
2.перките работеха само на 2-ра степен понеже са от някаква друга кола и понятоието 1-ва степен просто го нямаше.
3.късото,което караше предпазител Но. 4 да гори се оказа в задната чистачка понеже мотора е блокирал и се нагряваша кабелите....а от същия презпазител е и едното захранване на контролера на климаторника,което обяси защо не иска да работи вентилатора...въпреки здравия него предпазител (който пък даваше ток за перките).
4.размнени кабели за 1-ва и за 2-ра степен долу на датчика за скоростите...понеже дефакто перките работеха само на една степен.
Решенията :
-> перките се сдобиха с резистор за перки от някакъв Фиат за да имат и 1-ва и 2-ра степен понеже моторите са само с една степен.Превързаха се подходящо така,че като тръгва компресора да си тръгва 1-ва степен а като вдигне над 17 бара да си пали и 2-ра....както трябва да си е.Датчика също се превърза както трябва да е.
-> към момента кабелите за задната чистачка ги резнахме до моторчето понеже буксатра вече се беше разтопила тотално и нямаше вадене и колегата щеси дири нова чистачка.
-> яко контактен спрей на двете релета отпред до разширителния съд понеже окиса им беше неземен.
И....това е
1. късо в самото реле 106 заради което като се даде на "контакт" перките тръгваха на 2-ра степен...черепеше ток от релето за вентилатора.
2.перките работеха само на 2-ра степен понеже са от някаква друга кола и понятоието 1-ва степен просто го нямаше.
3.късото,което караше предпазител Но. 4 да гори се оказа в задната чистачка понеже мотора е блокирал и се нагряваша кабелите....а от същия презпазител е и едното захранване на контролера на климаторника,което обяси защо не иска да работи вентилатора...въпреки здравия него предпазител (който пък даваше ток за перките).
4.размнени кабели за 1-ва и за 2-ра степен долу на датчика за скоростите...понеже дефакто перките работеха само на една степен.
Решенията :
-> перките се сдобиха с резистор за перки от някакъв Фиат за да имат и 1-ва и 2-ра степен понеже моторите са само с една степен.Превързаха се подходящо така,че като тръгва компресора да си тръгва 1-ва степен а като вдигне над 17 бара да си пали и 2-ра....както трябва да си е.Датчика също се превърза както трябва да е.
-> към момента кабелите за задната чистачка ги резнахме до моторчето понеже буксатра вече се беше разтопила тотално и нямаше вадене и колегата щеси дири нова чистачка.
-> яко контактен спрей на двете релета отпред до разширителния съд понеже окиса им беше неземен.
И....това е

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], pe6o__ и 44 госта