имам приблем със отдушниците

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
yuki8003
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 24 яну 2010 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sewlievo

имам приблем със отдушниците

Мнениеот yuki8003 » Вто 26 яну 2010 21:59


здрвейте,пасат б3 1,8 ми
имам въпрос;
от отдушниците за масло,единият е вързан за карбурарора и тече кондес във карбуратора ,кажете какво да правя :banghead:




Потребителски аватар
sasho_sb
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
Автомобил: Vw Golf mk3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Костинброд

Re: имам приблем със отдушниците

Мнениеот sasho_sb » Сря 27 яну 2010 2:03


използвай старата руска технология-изваждаш го от карбуратора/отвора на тръбата в карбуратора го затапваш/маркуча ,удължаваш го /повъзможност с маслоустоичив /и го закрепваш някъде ниско между двигателя и купето ! :да:


Потребителски аватар
yuki8003
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 24 яну 2010 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sewlievo

Re: имам приблем със отдушниците

Мнениеот yuki8003 » Сря 27 яну 2010 10:26


за сега съм го затапил така и ще напрая благодаря


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: имам приблем със отдушниците

Мнениеот zfa159 » Сря 27 яну 2010 14:10


yuki8003 написа:за сега съм го затапил така и ще напрая благодаря

Оттапи го!
Така създаваш налягане в мотора и ще ти избие или през някой семеринг или през някоя гарнитура или през щеката и ще си изплюе маслото!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: имам приблем със отдушниците

Мнениеот Теодор » Сря 27 яну 2010 14:17


zfa159 написа:
yuki8003 написа:за сега съм го затапил така и ще напрая благодаря

Оттапи го!
Така създаваш налягане в мотора и ще ти избие или през някой семеринг или през някоя гарнитура или през щеката и ще си изплюе маслото!

    Затапил е точно което трябва :wink: Щуцера към моното а не към двигателя :idea:


    Потребителски аватар
    zfa159
    Мнения: 7908
    Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
    Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
    Двигател:
    Местоположение: София
    Контакти:

    Re: имам приблем със отдушниците

    Мнениеот zfa159 » Сря 27 яну 2010 14:18


    Теодор написа:
    zfa159 написа:
    yuki8003 написа:за сега съм го затапил така и ще напрая благодаря

    Оттапи го!
    Така създаваш налягане в мотора и ще ти избие или през някой семеринг или през някоя гарнитура или през щеката и ще си изплюе маслото!

      Затапил е точно което трябва :wink: Щуцера към моното а не към двигателя :idea:

      Дори така да го е направил тогава седи и си диша мизериите от картерните газове понеже ако не ги е отвел надолу и си кара така влизат право вътре през парното ;) Много приятна миризма ;)
      Иначе...дано си прав по повод това,кое е затапил ;)


      Volkswangel
      Мнения: 627
      Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
      Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
      Двигател: 2015
      Местоположение: Plovdiv

      Re: имам приблем със отдушниците

      Мнениеот Volkswangel » Сря 27 яну 2010 14:48


      Вентилацията на картера....Качва масло горе,работата според мен може и да е по сериозна,например компресионните сегменти,трябва да се провери компресията на всеки цилиндър.Доколкото си спомням,нормално
      е 10-11 kg/cm2 ( atm) и да е една и съща за всички цилиндри.Ако има износване, компресията отива в картера и вместо масленни пари,вдига направо маслото.


      Потребителски аватар
      Ljubon
      Мнения: 3327
      Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
      Автомобил:
      Двигател:
      Местоположение: Sofia

      Re: имам приблем със отдушниците

      Мнениеот Ljubon » Сря 27 яну 2010 15:13


      Колеги, някой знае ли къде в София продават маслоустойчиви маркучи на метър и разклонители за тях?


      Потребителски аватар
      yuki8003
      Мнения: 12
      Регистриран на: Нед 24 яну 2010 18:31
      Автомобил:
      Двигател:
      Местоположение: sewlievo

      Re: имам приблем със отдушниците

      Мнениеот yuki8003 » Сря 27 яну 2010 20:16


      Volkswangel написа:Вентилацията на картера....Качва масло горе,работата според мен може и да е по сериозна,например компресионните сегменти,трябва да се провери компресията на всеки цилиндър.Доколкото си спомням,нормално
      е 10-11 kg/cm2 ( atm) и да е една и съща за всички цилиндри.Ако има износване, компресията отива в картера и вместо масленни пари,вдига направо маслото.

      благодаря на всички за изказаното мнение :applause: :applause:
      но не вдига масло а конденс както писах в началото и сега имам подобрение във работата на двигателя след като не тече вода вътре естествено е а и при минусуви темп. водата замръзва и досештате се :dummy: :dummy:


      Потребителски аватар
      zfa159
      Мнения: 7908
      Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
      Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
      Двигател:
      Местоположение: София
      Контакти:

      Re: имам приблем със отдушниците

      Мнениеот zfa159 » Чет 28 яну 2010 9:52


      Че е така,така е обаче :
      1. не може двигателя да не гбуи изобщо компресия през сегментите си понеже те не могат да оплътняват 100%...съответно се създава някакво налягане в картера.
      2.при самото движение на буталата нагоре-надолу и на вала също се създава някакво движение на въздуха в свободното пространство в двигателя.
      3.Самото масло,когато работи изпарява някои от съставките си (затова си променя свойствата с времето).
      При изкарването на този въздух извън двигателя той задължително носи със себе си определено количество маслени капки понеже те са леки и финни и си пътуват с въздуха.Принципно това е идеята на масления сепаратор на цедката на капака на клапаните - да лови тези капки и извън двигателя да излизат само газовете. При повечето по-стари италиански двигатели освен тези неща имаше и едно нещо като цедка....представляваше кълбо метални влакна,набутани в маркуча преди карбуратора...идеята беше,че капките се захващаха за металнит влакна и като се натрупаха повече си изкапваха обратно в двигателя...но това беше сложено така,че не можеше да задържа конденз защото маслото директно се изкапваше обратно гоер в главата. При VW такова не съм виждал и затова имат навика да си наливат монотата и карбураторите с масло,което там вече кондензира и прави бели.
      Решението си е да се махена маркуча от моното и да се изведе отдолу някъде под колата и да си чади там mhihi



      Върни се в “Passat”

      Кой е на линия

      Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта