Датчик за температурата на засмуквания въздух

Техническа и сервизна информация за Passat
GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Датчик за температурата на засмуквания въздух

Мнениеот GVG » Вто 11 апр 2006 12:39


Колеги, отнася се за Пасат '94 г., 1.8 Mi, ABS двигател. Този датчик е закрепен отстрани на пластмасовото капаче, което покрива дюзата на моното. Оказа се, че този датчик или проводниците до куплунга са прекъснати. На 1 и 4 краче на куплунга не се измерва никакво съпротивление - дава безкрайност. Иначе на 2 и 3 има някъде около 0.5 ома и дюзата работи. Като го разгледах внимателно установих, че кабелчетата са залети в пластмасата и не може да се ремонтира или презапои. Проверих в Юнитрейд - там струва "само" 180 лв. В няколко други големи магазина ми казаха, че не го поддържат на склад.
Та въпросът ми е - дали този датчик оказва сериозно влияние на работата на двигателя. Дали пък това не е причината за тресенето на двигателя на празен ход, за което ви се оплаквах преди.
И второ - ако някой знае някоя морга, от където може да се намери такова точно за този двигател, ще съм много благодарен. В допълнение искам да ви кажа, че в една морга намерих такива, но за съжаление нито едно не беше като моето. Тия немски гадове имат навика да барват по малко в конструкцията при различните модификации за да няма взаимозаменяемост.
Малко дълго се получи изказването ми, но чакам помощта ви.




GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Сря 12 апр 2006 7:14


Какво става бе момчета, никой ли няма мнение по моя проблем?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 12 апр 2006 8:52


мисля че имам един такъв-обади ми се да го погледнеме дали ще стане за тебе.


ivan vd
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ivan vd » Сря 12 апр 2006 9:27


При повреда на датчика за темперарурата на засмуквания въздух електронния блок за управление преминава към резервна програма за управление като избира от паметта еталонна стойност на липсващия параметър, като по този начин позволява на автомобила да се движи без това да доведе до повреда на двигателя. При повреда на гореупоменатия датчик двигателят не запалва или запалва трудно както на студено така и на горещо , и работи не равномерно на празен ход докато загрее.

Съпротивлението между изводи "1" и "4" на датчика при съответните температури трябва да е :

0 градуса С - 5.0-6.2 кОма

20 градуса С - 2.0-3.0 кОма

30 градуса С - 1.6-2.0 кОма

50 градуса С - 700-900 Ома

80 градуса С - 300-350 Ома

100 градуса С - 175-225 Ома

При положение , съпротижлението е извън посочените граници ти препоръчвам да смениш по скоро датчика за да не те изненада като не запали автомобила в някой не подходящ момент.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта