Колеги, отнася се за Пасат '94 г., 1.8 Mi, ABS двигател. Този датчик е закрепен отстрани на пластмасовото капаче, което покрива дюзата на моното. Оказа се, че този датчик или проводниците до куплунга са прекъснати. На 1 и 4 краче на куплунга не се измерва никакво съпротивление - дава безкрайност. Иначе на 2 и 3 има някъде около 0.5 ома и дюзата работи. Като го разгледах внимателно установих, че кабелчетата са залети в пластмасата и не може да се ремонтира или презапои. Проверих в Юнитрейд - там струва "само" 180 лв. В няколко други големи магазина ми казаха, че не го поддържат на склад.
Та въпросът ми е - дали този датчик оказва сериозно влияние на работата на двигателя. Дали пък това не е причината за тресенето на двигателя на празен ход, за което ви се оплаквах преди.
И второ - ако някой знае някоя морга, от където може да се намери такова точно за този двигател, ще съм много благодарен. В допълнение искам да ви кажа, че в една морга намерих такива, но за съжаление нито едно не беше като моето. Тия немски гадове имат навика да барват по малко в конструкцията при различните модификации за да няма взаимозаменяемост.
Малко дълго се получи изказването ми, но чакам помощта ви.
Датчик за температурата на засмуквания въздух
При повреда на датчика за темперарурата на засмуквания въздух електронния блок за управление преминава към резервна програма за управление като избира от паметта еталонна стойност на липсващия параметър, като по този начин позволява на автомобила да се движи без това да доведе до повреда на двигателя. При повреда на гореупоменатия датчик двигателят не запалва или запалва трудно както на студено така и на горещо , и работи не равномерно на празен ход докато загрее.
Съпротивлението между изводи "1" и "4" на датчика при съответните температури трябва да е :
0 градуса С - 5.0-6.2 кОма
20 градуса С - 2.0-3.0 кОма
30 градуса С - 1.6-2.0 кОма
50 градуса С - 700-900 Ома
80 градуса С - 300-350 Ома
100 градуса С - 175-225 Ома
При положение , съпротижлението е извън посочените граници ти препоръчвам да смениш по скоро датчика за да не те изненада като не запали автомобила в някой не подходящ момент.
Успех!
Съпротивлението между изводи "1" и "4" на датчика при съответните температури трябва да е :
0 градуса С - 5.0-6.2 кОма
20 градуса С - 2.0-3.0 кОма
30 градуса С - 1.6-2.0 кОма
50 градуса С - 700-900 Ома
80 градуса С - 300-350 Ома
100 градуса С - 175-225 Ома
При положение , съпротижлението е извън посочените граници ти препоръчвам да смениш по скоро датчика за да не те изненада като не запали автомобила в някой не подходящ момент.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], markoni0770 и 71 госта