Редува топли и студени вълни. Независимо колко е загряла колата, парното духа ту топло, ту студено. 5 мин топло, после 10 мин студено. Не мога да засека никаква закономерност !!!
Някакви идеи от какво може да е ?
Пасата влезе в критическата възраст
Re: Пасата влезе в критическата възсраст
кажи поне какъв е пасата ! кой набор и с кой двигател е.и тогава да му четем евангелието 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасата влезе в критическата възсраст
Виж дали си все още с двете термостатчета преди малкото радиаторче (за парното) !Ако е така да се махат !
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Пасата влезе в критическата възраст
Има едни глупости които се монтират (не мога да хвана закономерност има ги предимно на немските) на двете тръби на парното и са свързани със тънко маркуче. Махай ги сложи по една търбичка 1/2 със същата дължина и си карай колата аз на голфа така направих.
Ако не се оправи лошо може да ти е запушено радиаторчето на парното
Ако не се оправи лошо може да ти е запушено радиаторчето на парното

- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасата влезе в критическата възсраст
rudoni написа:кажи поне какъв е пасата ! кой набор и с кой двигател е.и тогава да му четем евангелието




B3, 1993, ABS, 1,8Mi, 90k
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасата влезе в критическата възраст
Личен опит - откачена клапа за смесване на студено и топло. Хванах я, когато започна да сменя топлината в завой. Но нямам идея как да пробваш дали е това.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасата влезе в критическата възраст
myrshavija написа:Личен опит - откачена клапа за смесване на студено и топло. Хванах я, когато започна да сменя топлината в завой. Но нямам идея как да пробваш дали е това.
Ами докато вее на едно място я мести на студено и ако продължи да си вее топло...значи е откачена наистина

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Пасата влезе в критическата възраст
myrshavija написа:Личен опит - откачена клапа за смесване на студено и топло. Хванах я, когато започна да сменя топлината в завой. Но нямам идея как да пробваш дали е това.
Ти май говориш за клапи на климатроник, скубата е парно-класик.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Re: Пасата влезе в критическата възраст
scuba написа:Редува топли и студени вълни. Независимо колко е загряла колата, парното духа ту топло, ту студено. 5 мин топло, после 10 мин студено. Не мога да засека никаква закономерност !!!
Някакви идеи от какво може да е ?
А случайно 5-те мин. да са в движение, а 10-те да си спрял? При мен така се получи с чисто ново радиаторче. Един ден случайно го забелязах, че като се движа и си духа топло, а като спра на светофар и започва да духа студено. Направих си експеримент, срях и поддържах около 300 оборота и парното духаше на 6, но като отнема газта и започва да духа хладно. Попитах д-р VW и той ме посъветва да си сменя радиаторчето с по-читаво. Смених го и се оправи. Та нищо не ти коства да пробваш тоя вариант. Но какъвто и да ти е проблема, дали за радаторче или за клапи, все се сваля таблото.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасата влезе в критическата възраст
L&R написа:myrshavija написа:Личен опит - откачена клапа за смесване на студено и топло. Хванах я, когато започна да сменя топлината в завой. Но нямам идея как да пробваш дали е това.
Ти май говориш за клапи на климатроник, скубата е парно-класик.
Ц. Г2 даже без климатик.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасата влезе в критическата възраст
Snejoky написа:...
Пробвах и тва - не е.
Не знам дали има връзка, но от няколко дена колата тресе, не върви, гасне на ниски.. ужас е
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Re: Пасата влезе в критическата възраст
На входящия маркуч за парното имаш ли датчик?
-
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
Re: Пасата влезе в критическата възраст
scuba написа:Snejoky написа:...
Пробвах и тва - не е.
Не знам дали има връзка, но от няколко дена колата тресе, не върви, гасне на ниски.. ужас е
неразбирам много ама може ли да е термостат,на половера имах подобни ягоди,смених термостата и се оправи всичко и парното бачка и колата работи екстра
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасата влезе в критическата възраст
dkalfov написа:..
неразбирам много ама може ли да е термостат,на половера имах подобни ягоди,смених термостата и се оправи всичко и парното бачка и колата работи екстра
възмобно и да е той. Гледам че качва към 110 и после рязко пада до 80. И всеки път така... Но и про 110 градуса, парното рядко работи.
Друго да попитам: парното на малкия или на големия кръг е вързано? В смисъл, ако не е отворил големия, парното би ли трябвало да духда топло?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта