Пасата влезе в критическата възраст

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот scuba » Съб 23 яну 2010 9:33


Редува топли и студени вълни. Независимо колко е загряла колата, парното духа ту топло, ту студено. 5 мин топло, после 10 мин студено. Не мога да засека никаква закономерност !!!
Някакви идеи от какво може да е ?




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възсраст

Мнениеот rudoni » Съб 23 яну 2010 9:43


кажи поне какъв е пасата ! кой набор и с кой двигател е.и тогава да му четем евангелието :bishop


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пасата влезе в критическата възсраст

Мнениеот pas1.8mi » Съб 23 яну 2010 10:14


Виж дали си все още с двете термостатчета преди малкото радиаторче (за парното) !Ако е така да се махат !


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот znainainai » Съб 23 яну 2010 11:02


Има едни глупости които се монтират (не мога да хвана закономерност има ги предимно на немските) на двете тръби на парното и са свързани със тънко маркуче. Махай ги сложи по една търбичка 1/2 със същата дължина и си карай колата аз на голфа така направих.
Ако не се оправи лошо може да ти е запушено радиаторчето на парното :roll:


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възсраст

Мнениеот scuba » Съб 23 яну 2010 20:37


rudoni написа:кажи поне какъв е пасата ! кой набор и с кой двигател е.и тогава да му четем евангелието :bishop

:oops: :oops: :oops: :oops:
B3, 1993, ABS, 1,8Mi, 90k


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот rudoni » Съб 23 яну 2010 23:46


вече може да помислим! :да: .......


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот myrshavija » Нед 24 яну 2010 17:46


Личен опит - откачена клапа за смесване на студено и топло. Хванах я, когато започна да сменя топлината в завой. Но нямам идея как да пробваш дали е това.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот zfa159 » Пон 25 яну 2010 10:08


myrshavija написа:Личен опит - откачена клапа за смесване на студено и топло. Хванах я, когато започна да сменя топлината в завой. Но нямам идея как да пробваш дали е това.

Ами докато вее на едно място я мести на студено и ако продължи да си вее топло...значи е откачена наистина :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот L&R » Пон 25 яну 2010 10:11


myrshavija написа:Личен опит - откачена клапа за смесване на студено и топло. Хванах я, когато започна да сменя топлината в завой. Но нямам идея как да пробваш дали е това.

Ти май говориш за клапи на климатроник, скубата е парно-класик.


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот Snejoky » Пон 25 яну 2010 11:05


scuba написа:Редува топли и студени вълни. Независимо колко е загряла колата, парното духа ту топло, ту студено. 5 мин топло, после 10 мин студено. Не мога да засека никаква закономерност !!!
Някакви идеи от какво може да е ?

А случайно 5-те мин. да са в движение, а 10-те да си спрял? При мен така се получи с чисто ново радиаторче. Един ден случайно го забелязах, че като се движа и си духа топло, а като спра на светофар и започва да духа студено. Направих си експеримент, срях и поддържах около 300 оборота и парното духаше на 6, но като отнема газта и започва да духа хладно. Попитах д-р VW и той ме посъветва да си сменя радиаторчето с по-читаво. Смених го и се оправи. Та нищо не ти коства да пробваш тоя вариант. Но какъвто и да ти е проблема, дали за радаторче или за клапи, все се сваля таблото.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот myrshavija » Пон 25 яну 2010 22:02


L&R написа:
myrshavija написа:Личен опит - откачена клапа за смесване на студено и топло. Хванах я, когато започна да сменя топлината в завой. Но нямам идея как да пробваш дали е това.

Ти май говориш за клапи на климатроник, скубата е парно-класик.

Ц. Г2 даже без климатик.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот scuba » Вто 26 яну 2010 9:54


Snejoky написа:...

Пробвах и тва - не е.
Не знам дали има връзка, но от няколко дена колата тресе, не върви, гасне на ниски.. ужас е


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот Snejoky » Вто 26 яну 2010 12:03


На входящия маркуч за парното имаш ли датчик?


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот dkalfov » Вто 26 яну 2010 12:12


scuba написа:
Snejoky написа:...

Пробвах и тва - не е.
Не знам дали има връзка, но от няколко дена колата тресе, не върви, гасне на ниски.. ужас е

неразбирам много ама може ли да е термостат,на половера имах подобни ягоди,смених термостата и се оправи всичко и парното бачка и колата работи екстра


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот scuba » Вто 26 яну 2010 12:27


dkalfov написа:..
неразбирам много ама може ли да е термостат,на половера имах подобни ягоди,смених термостата и се оправи всичко и парното бачка и колата работи екстра

възмобно и да е той. Гледам че качва към 110 и после рязко пада до 80. И всеки път така... Но и про 110 градуса, парното рядко работи.
Друго да попитам: парното на малкия или на големия кръг е вързано? В смисъл, ако не е отворил големия, парното би ли трябвало да духда топло?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта