Б3 1,8 mi нисък волтаж от динамото ...
- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
Б3 1,8 mi нисък волтаж от динамото ...
Проблема ми е следния ... или поне аз смятам че е проблем - динамото ми подава 13,7 волта при запален двигател , дори и при увеличаване на оборотите не се променя волтажа . На светнати фарове волтажа пада на 13,00-13,10 , предполагам че ако напускам още консуматори ще падне и под 13V ... Проверих четките на динамото - добре са си , ремъка си е стегнат . Дайте съвет къде може да е проблема !
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Странен човек! Че на мен не ми вдига повече от това напрежение, дори и да съм изгасил консуматорите и не съм имал проблеми с акумулатора до сега! Е, след като го смених, де!
На предния ми пишеше година на производство '96.
Така, че, ако нямаш проблеми, карай смело и си свиркай! Акумулатора е с голям капацитет и той ти 'стабилизира' напрежението на тази чудесна стойност.

Така, че, ако нямаш проблеми, карай смело и си свиркай! Акумулатора е с голям капацитет и той ти 'стабилизира' напрежението на тази чудесна стойност.

- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
Там е работата , че имам проблем с това ... Преди няколко седмици правихме някакви ремонти в сервиза и вратата на шофьора стоя отворена около 2-2,5 часа и като се качих да я запаля - нъцки , акомулатора "къплъдъ" . Ходих на "жичкаджия" и той вика , че уж нищо му нямало , ама на бащата Мерцедеса кове волтажа на 14,10 още със запалването .
ПС. Акомулатора е нов - на няколко месеца , предишния го хвърлих на около година , явно нещо не се зареждат както трябва , а само се възбуждат за кратко .
ПС. Акомулатора е нов - на няколко месеца , предишния го хвърлих на около година , явно нещо не се зареждат както трябва , а само се възбуждат за кратко .
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Колега как оцени,че четките са ти добре?Като нови трябва да се показват от корпуса на регулатора около 10-12 мм.При мен на запален двигател измервам 13,8в,а при включени консуматори(фарове и отопление на задното стъкло) 13,6в.Тово го приемам за нормално,но да пада на около 13в не е добре.Може с волтметър да измериш пада на напрежение върху проводника,който е от алтернатора до акумулатора(при запален двигател).Ако няма напрежение(то трябва да е от порядъка на 0,2-0,4в) върху проводника означава,че акумулатора не се зарежда. 

- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
С 90А генератор нормално ми зарежда 13.8v независимо от оборотите!
При включени консуматори: габарити, фарове, отопление на стъклото, вентилатор на парното на 4 напрежението пада до 13.6v, а като пусна и музиката
(бъдете сигурни - харчи повече от всичко изброено накуп!) пада до 13.3-13.4...
И аз си мислих, че зарежда малко, обаче ... грижи никакви до сега!
Единствено тая зима при -25градуса отказа да запали, ама и доста "нормални" коли не успяха...
А и акумулатора ми е производство '94-та ...
При включени консуматори: габарити, фарове, отопление на стъклото, вентилатор на парното на 4 напрежението пада до 13.6v, а като пусна и музиката
(бъдете сигурни - харчи повече от всичко изброено накуп!) пада до 13.3-13.4...
И аз си мислих, че зарежда малко, обаче ... грижи никакви до сега!
Единствено тая зима при -25градуса отказа да запали, ама и доста "нормални" коли не успяха...
А и акумулатора ми е производство '94-та ...

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Наред:
Гледай кабела за масата, го разкачи, зачисти, напръскй с ВД40 например, и монтирай обратното хубаво стегнат, отгоре, можеш да го намацаш с грес, или масло.
С + са същите екстри... трябва да направиш.
Нормално е при включване на консуматори, да имаш пад на напрежение.
Ако акумулатора е стар, тогава е по-осезаемо.
На практика не мисля че имаш голям проблем. Не знам как реши за четките колко са добре.
Ето ти да видиш разлика м/у износени, и нови четки.
http://vw.ilievi.com/howto/alternator.repair/
Не е голям проблем.. Свали акумулатора, и го зареди за една нощ, няма да му е зле.!
Гледай кабела за масата, го разкачи, зачисти, напръскй с ВД40 например, и монтирай обратното хубаво стегнат, отгоре, можеш да го намацаш с грес, или масло.
С + са същите екстри... трябва да направиш.
Нормално е при включване на консуматори, да имаш пад на напрежение.
Ако акумулатора е стар, тогава е по-осезаемо.
На практика не мисля че имаш голям проблем. Не знам как реши за четките колко са добре.
Ето ти да видиш разлика м/у износени, и нови четки.
http://vw.ilievi.com/howto/alternator.repair/
Не е голям проблем.. Свали акумулатора, и го зареди за една нощ, няма да му е зле.!
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
И аз имам подобен проблем с напрежението
при мен обаче беше даже < 13.6V като си пусна фарове , музика , климатик и т.н. .... ходих на серивиз за това и те ми пуснаха един нов кабел от генератора до + на акумулатора и като че ли сега се "държи" на по високо напрежение ... а относно четките .. мислех си че проблема е от тях ама взех "магазинерски" четкодържател с четки ама нямаше никъква промяна
Според мене е от самите генератори щото като ходих в сервиза за т'ва имаше още 2 Пасатора със същия проблем и си мисля че само с НОВ ш'са опрай работата 



- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
NqKvo_GaDno написа:..... същия проблем и си мисля че само с НОВ ш'са опрай работата
на генератора какво да му се развали
-чисто механично лагери
-износени четки
-пластините на ротора-малко вероятно
-вградения регулатор
нов

Последна промяна от L&R на Съб 15 апр 2006 19:17, променено общо 2 пъти.
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
L&R написа:NqKvo_GaDno написа:@L&R При мене не се получи такаама съветвам да си пуснете допълнителен кабел от генератора до + на акумулатора
е стандартния кабел е с прилично сечение защо да се пуска нов в паралел по-скоро ако той има повишено съпротивление направо да се намери проблема
Защото може да ти се губи тока някаде по трасето докато стигне до + на акумулатора

"Динамото" не е ли генератор на ток???? т.е. с увеличаване на оборотите увеличава тока, а не напрежението. Дори и да не е така със сигурност има регулатор за напрежение - иначе при високи обороти ще ти горят крушките и всичко останало.
И още нещо - уредът с който мериш може да греши. Особено ако е китайска еднодневка.

И още нещо - уредът с който мериш може да греши. Особено ако е китайска еднодневка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта