Б3 1,8 mi нисък волтаж от динамото ...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Crazy_hatteR
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
Местоположение: Майнатаун

Б3 1,8 mi нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот Crazy_hatteR » Пет 14 апр 2006 9:16


Проблема ми е следния ... или поне аз смятам че е проблем - динамото ми подава 13,7 волта при запален двигател , дори и при увеличаване на оборотите не се променя волтажа . На светнати фарове волтажа пада на 13,00-13,10 , предполагам че ако напускам още консуматори ще падне и под 13V ... Проверих четките на динамото - добре са си , ремъка си е стегнат . Дайте съвет къде може да е проблема !




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 14 апр 2006 9:17


ел. регулатор на алтернатора


Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Huse » Пет 14 апр 2006 9:31




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 14 апр 2006 10:39


Странен човек! Че на мен не ми вдига повече от това напрежение, дори и да съм изгасил консуматорите и не съм имал проблеми с акумулатора до сега! Е, след като го смених, де! :twisted: На предния ми пишеше година на производство '96.
Така, че, ако нямаш проблеми, карай смело и си свиркай! Акумулатора е с голям капацитет и той ти 'стабилизира' напрежението на тази чудесна стойност. :D


Потребителски аватар
Crazy_hatteR
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
Местоположение: Майнатаун

Мнениеот Crazy_hatteR » Съб 15 апр 2006 1:23


Там е работата , че имам проблем с това ... Преди няколко седмици правихме някакви ремонти в сервиза и вратата на шофьора стоя отворена около 2-2,5 часа и като се качих да я запаля - нъцки , акомулатора "къплъдъ" . Ходих на "жичкаджия" и той вика , че уж нищо му нямало , ама на бащата Мерцедеса кове волтажа на 14,10 още със запалването .

ПС. Акомулатора е нов - на няколко месеца , предишния го хвърлих на около година , явно нещо не се зареждат както трябва , а само се възбуждат за кратко .


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 15 апр 2006 7:40


И при мен не става повече от 13 V при запален двигател :roll: Само дето,акумулатора ми е на 5 години :oops:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 15 апр 2006 8:47


Колега как оцени,че четките са ти добре?Като нови трябва да се показват от корпуса на регулатора около 10-12 мм.При мен на запален двигател измервам 13,8в,а при включени консуматори(фарове и отопление на задното стъкло) 13,6в.Тово го приемам за нормално,но да пада на около 13в не е добре.Може с волтметър да измериш пада на напрежение върху проводника,който е от алтернатора до акумулатора(при запален двигател).Ако няма напрежение(то трябва да е от порядъка на 0,2-0,4в) върху проводника означава,че акумулатора не се зарежда. :wink:


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Съб 15 апр 2006 17:05


С 90А генератор нормално ми зарежда 13.8v независимо от оборотите!

При включени консуматори: габарити, фарове, отопление на стъклото, вентилатор на парното на 4 напрежението пада до 13.6v, а като пусна и музиката
(бъдете сигурни - харчи повече от всичко изброено накуп!) пада до 13.3-13.4...

И аз си мислих, че зарежда малко, обаче ... грижи никакви до сега!
Единствено тая зима при -25градуса отказа да запали, ама и доста "нормални" коли не успяха...

А и акумулатора ми е производство '94-та ... :lol:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 15 апр 2006 18:37


Наред:
Гледай кабела за масата, го разкачи, зачисти, напръскй с ВД40 например, и монтирай обратното хубаво стегнат, отгоре, можеш да го намацаш с грес, или масло.
С + са същите екстри... трябва да направиш.

Нормално е при включване на консуматори, да имаш пад на напрежение.
Ако акумулатора е стар, тогава е по-осезаемо.

На практика не мисля че имаш голям проблем. Не знам как реши за четките колко са добре.
Ето ти да видиш разлика м/у износени, и нови четки.

http://vw.ilievi.com/howto/alternator.repair/

Не е голям проблем.. Свали акумулатора, и го зареди за една нощ, няма да му е зле.!


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Съб 15 апр 2006 19:01


И аз имам подобен проблем с напрежението :( при мен обаче беше даже < 13.6V като си пусна фарове , музика , климатик и т.н. .... ходих на серивиз за това и те ми пуснаха един нов кабел от генератора до + на акумулатора и като че ли сега се "държи" на по високо напрежение ... а относно четките .. мислех си че проблема е от тях ама взех "магазинерски" четкодържател с четки ама нямаше никъква промяна :) Според мене е от самите генератори щото като ходих в сервиза за т'ва имаше още 2 Пасатора със същия проблем и си мисля че само с НОВ ш'са опрай работата :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 15 апр 2006 19:05


NqKvo_GaDno написа:..... същия проблем и си мисля че само с НОВ ш'са опрай работата :)


на генератора какво да му се развали
-чисто механично лагери
-износени четки
-пластините на ротора-малко вероятно
-вградения регулатор
нов :roll: ... по скоро основен ремонт на стария алтернатор

Последна промяна от L&R на Съб 15 апр 2006 19:17, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Съб 15 апр 2006 19:12


@L&R При мене не се получи така ;) за това съветвам да си пуснете допълнителен кабел от генератора до + на акумулатора ;)

edit

утре на светло може да направя накоя-друга снимка и ще я/ги постна да видите нагледно за какво точно говоря ;)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 15 апр 2006 19:16


NqKvo_GaDno написа:@L&R При мене не се получи така ;) ама съветвам да си пуснете допълнителен кабел от генератора до + на акумулатора ;)

е стандартния кабел е с прилично сечение защо да се пуска нов в паралел по-скоро ако той има повишено съпротивление направо да се намери проблема


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Съб 15 апр 2006 19:30


L&R написа:
NqKvo_GaDno написа:@L&R При мене не се получи така ;) ама съветвам да си пуснете допълнителен кабел от генератора до + на акумулатора ;)

е стандартния кабел е с прилично сечение защо да се пуска нов в паралел по-скоро ако той има повишено съпротивление направо да се намери проблема


Защото може да ти се губи тока някаде по трасето докато стигне до + на акумулатора ;)


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Съб 15 апр 2006 20:21


"Динамото" не е ли генератор на ток???? т.е. с увеличаване на оборотите увеличава тока, а не напрежението. Дори и да не е така със сигурност има регулатор за напрежение - иначе при високи обороти ще ти горят крушките и всичко останало. :D

И още нещо - уредът с който мериш може да греши. Особено ако е китайска еднодневка.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта