Дръжка на жабката Б5
- plkochev
- Мнения: 203
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Дръжка на жабката Б5
Здравейте, дръжката за жабката ми се откачи от тези щифтове с червено на снимката. Обаче като я наложа сега и няма как да набутам тази щифтове в самата дръжка, няма място да бръкна с отверката. Та въпроса ми е дали има някакъв друг начин за монтаж?
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дръжка на жабката Б5
При мен се счупиха и ме избива на лудост като падне дръжката...




-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дръжка на жабката Б5
Трябват ви по два електрода и сте готови.Утре ще снимам че ако почна да обяснявам съм сигурен че няма да ме разберете.Мен не ме бива в обясненията не че проблема е във вас 

- plkochev
- Мнения: 203
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Дръжка на жабката Б5
Значи и при мен се счипиха държачите на щифтовете на дръжката ама с поксипол стана бетон. Ще чакам снимките колега KirilGeorgiev
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Дръжка на жабката Б5
По принцип жабката се разглобява. Първо се вади цялата жабка от болтовете и после се сваля капака. Капака е от две части, които фабрично са слепени. С малко повече сила се разлепват и от там има достъп до вътрешната част на бравичката на жабката. При мен после си ги залепих обратно и няма проблем, но това е като последна мярка за ремонт, ако може отвън да се свърши тая работа е по-добрия вариант.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дръжка на жабката Б5
Значи аз как го реших този много гаден проблем след много нерви и опити да бръкна с някаква тънка отвертка.Залепих с поксипол към задните краища на осичките по една пружинка от запалка защото е достатъчно тънка. Дължината на пружинката се определя на място,запънах пружинката в края на отвора и след няколко опита, защото пружинките се гънат успях да вкарам осичките в дръжката, т.е.пружинките служат за да бутат осичките към дупките в дръжката когато нямаме достъп.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дръжка на жабката Б5
Отваряте капака на жабката и странично правите една дупка като гледате да е на нивото на улеите в който стоят оригиналните щифтчета.Може лесно да се премери с линия.След това взимате електрод или стоманена тел и я вкарвате от страни докато не премине през ушичките и не влезе в дупката на самата дръжка.После премервате до къде трябва да се отреже вадите режете и връщате обратно вече точно отрязаната тел-електрод.Ясно е че и от двете страни трябва да се направи.Телта-електрода е добре да стърчи 1-2 мм за да не падне вътре в капака.Мале как го обясних


