проблем с табло на пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
player123
Мнения: 218
Регистриран на: Сря 10 юни 2009 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с табло на пасат б3

Мнениеот player123 » Вто 23 мар 2010 17:55


Здравейте колеги , имам пасат б3 1.8 ми 89 година беше с табло с часовник и реших да си сложа с оборотомер слагам го и всичко 6 си работи само че мине ли 3000 оборта колата и се включва лампата за маслото ... 1) имам масло 2)замерени са при двата датчика налягането е нормално 3)сменени са датчиците .. къде може да е проблема? :(
Аз мислех да отрежа крушката за масло и това е.Лошото е че има зоомер и ми надува главата :(




Потребителски аватар
player123
Мнения: 218
Регистриран на: Сря 10 юни 2009 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с табло на пасат б3

Мнениеот player123 » Вто 23 мар 2010 21:58


:arrow:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: проблем с табло на пасат б3

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 23 мар 2010 22:04


Щом налягането е в нормите, датчиците са сменени с нови и работещи значи проблема е в самото табло. Стабилизатора на напрежението или некоя друга гад са бахтисани. Потърси из форума все пак за зумер за налягане на маслото - убудун съм на 99% че имаше доста писано по въпроса.

П.С Тук не се гледа с добро око на повдигането на техническа теми. Това не е раздел ПРОДАВА и не всеки може да ти напише отговор на въпроса. Като влезнат хората които знаят нещо ще видят темата и ще напишат. По - добре така отколкото да се вкарват хората с проблеми в излишни разходи


Потребителски аватар
player123
Мнения: 218
Регистриран на: Сря 10 юни 2009 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с табло на пасат б3

Мнениеот player123 » Вто 23 мар 2010 22:22


а добре това го прави второ табло .. проблема е някъде в мен освен да отрежа лампата друг начин не виждам


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: проблем с табло на пасат б3

Мнениеот znainainai » Вто 23 мар 2010 22:46


А белият датчик здрав ли е? Да не е в него проблема?
Може обаче да е и във таблото. Какво е масленото налягане? При 2000rpm трябва да е не по малко от 2bar :idea:
По принцип електрониката на VW е оразмерена за 10г безаварийна експолатация и колкото изкара отгоре.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: проблем с табло на пасат б3

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 23 мар 2010 22:51


search.php?keywords=%22%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%B5%D1%80+%D0%B7%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE%22&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5

Поразчетох се из търсачката
Най - вероятни причини
- При загрял двигател маслото оредява и писка зумера
- Кофти връзки на клемите на самите датчици, най - вече на масления филтър
- Стабилизатор на напрежението в таблото


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: проблем с табло на пасат б3

Мнениеот HukuTyY » Вто 23 мар 2010 23:53


Здравейте колеги.Извинявам се първо на колегата че му се намисам в темата,но мисля че проблема няма да е от таблото.Преди това таблото беше на моята кола и нито един път не ми е направило проблем.Карал съм го и на 6000оборота и нищо не е свирело и т.н.Така че немисля че ще е стабилизатора на напрежението. :да:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: проблем с табло на пасат б3

Мнениеот Stenly » Сря 24 мар 2010 0:09


Абе Камене нали ти казах че не ти е таблото проблема .... проблема е че някой тиквеник ти е рязал по инсталацията. Таблото работи и проблема не е в него.

Да поясня не са датчици на налягане пробвах няколко броя работещи. Мерил съм и с механичен манометър налягането ниско и високо и помпата го държи в норми.

znainainai
А белият датчик здрав ли е? Да не е в него проблема?
Може обаче да е и във таблото. Какво е масленото налягане? При 2000rpm трябва да е не по малко от 2bar :idea:
По принцип електрониката на VW е оразмерена за 10г безаварийна експолатация и колкото изкара отгоре.


Ок при 2000 оборота но къде мериш? Високо , ниско налягане , студен загрял автомобил ... Предполагам високо налягане долу на маслената конзола понеже на загряла кола горе на главата 2 бара трудно :)


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: проблем с табло на пасат б3

Мнениеот znainainai » Сря 24 мар 2010 0:22


Stenly написа:Абе Камене нали ти казах че не ти е таблото проблема .... проблема е че някой тиквеник ти е рязал по инсталацията. ...

За да елиминирате проблема направете следните връзки:
От датчика за високо налягане на маслото директен кабел до таблото със уредите. Там се закачете на жълт кабел (отрежете го за да не се меси със инсталацията на колата после може да се възстанови ако не е от него)
От датчика за ниско налягане на маслото директен кабел до червен със бяла лента ( и процедирайте както при жълтия )
Този е най-сигурният начин да се елиминира проблем в инсталацията :idea:
Ако си със бели кабели до таблото със уредите на 8-ми пин на таблото със уредите е високото налягане а на 9-ти ниското на бущонното табло са на букса U1 на 3-ти пин високо налягане а на 5-ти пин ниско налягане :deal

За меренето се мери високото налягане на работна температура на маслото 90-100* :!:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта