Здравейте,
Прегледах темите, но не намерих подобен проблем. Между другото има доста въпроси свързани с тресене и вибрация. При мен е следното:
Вече два пъти в последните изминати около 1000 км. ми се случва както си карам с около 130 - 140 при горещо време колата изведнъж да започне да вибрира. Много се усеща във волана и по таблото. Бих го оприличил почти на спукана гума. Особено последния път спрях и огледах с убеждението, че съм спукал гума. И в двата случая, след малко почивка на колата вибрацията изчезваше като потегля, но не напълно като че ли, просто по-слаба и отшумява. А и аз не я натисках след това от страх да не ме остави на пътя.
Някакси съм си внушил, че това е някаква много силна перка, която се включва и от нея се получава тази вибрация. Лампи по таблото не светват, нито пък колата прегрява.
Друго което си мисля е да не би да е нещо по ауспуха. Преди време имах пак една вибрация в купето и се оказа именно от ауспуха.
Ще съм благодарен за всякакви мнения и предположения. В една от темите прочетох, че имало втора перка. Колата е с двузонов климатроник.
Passat B6 комби 2.0 TDI - възможно ли е да има вибрация от климатроника?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B6 комби 2.0 TDI - възможно ли е да има вибрация от климатроника?
Ако имаш съмнения за перка, като спреш и вдигнеш капака ще видиш дали перката вибрира или не. Но дори и да има контакт с дифузера, освен шум това не би трябвало да създаде вибрации които да усетиш толкова силно в колата. Отделно си мисля че при такава скорост перките се въртят само от въздуха който преминава през радиаторите, защото той е достатъчен да охлажда. Всички са с втора перка, независимо дали е с климатроник или климатик. Втората перка се командва от първата, и се включва най-вече при топло време и ползване на климатика.
Аз бих погледнал гумите за крива. Но следващия път, ако има такъв тествай дали има промяна при различна скорост, дали се засилва или намалява.
Аз бих погледнал гумите за крива. Но следващия път, ако има такъв тествай дали има промяна при различна скорост, дали се засилва или намалява.
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 комби 2.0 TDI - възможно ли е да има вибрация от климатроника?
Zdravko Zankov написа:ДПФ има ли?
Би трябвало. Откакто имам колата не се е налагало да проверявам / разбирам. Не знам.
Re: Passat B6 комби 2.0 TDI - възможно ли е да има вибрация от климатроника?
Ivo_ написа:Аз бих погледнал гумите за крива. Но следващия път, ако има такъв тествай дали има промяна при различна скорост, дали се засилва или намалява.
Вибрацията се усеща и като отбия и спра. Изключвам от контакт и след това спира. Тоест, не е гума според мен.
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 комби 2.0 TDI - възможно ли е да има вибрация от климатроника?
Както го описваш, прилича на регенерация на ДПФ-а.
Re: Passat B6 комби 2.0 TDI - възможно ли е да има вибрация от климатроника?
Регенерация? Какво значи всъщност? Че трябва да се "чисти"?Zdravko Zankov написа:Както го описваш, прилича на регенерация на ДПФ-а.
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 комби 2.0 TDI - възможно ли е да има вибрация от климатроника?
Да,но просто изказвам предположение.
- ivanst
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 юни 2017 12:39
- Автомобил: VW Passat B6 2_0 TDI 140hp
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 комби 2.0 TDI - възможно ли е да има вибрация от климатроника?
Romeokton написа:Регенерация? Какво значи всъщност? Че трябва да се "чисти"?Zdravko Zankov написа:Както го описваш, прилича на регенерация на ДПФ-а.
viewtopic.php?f=6&t=468635
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта