След детаилни проверки на проклетития термостат , датчик ЕСТ и кабели разбрах, че проблема да не ми показва температурата на таблото правилно ( до 70 С ) се корени в таблото. Търсачката "изплю" доста работи но накрая пак стигнах до следния въпрос: Ако нямам студена споика на стабилизатора ( показанията на бензина са перфектни, а и измервам сtaбилно 10.12 V ) какъв е проблема и колко ще ми струва ? ( евентуално ) Дразни ме факта, че след прилагането на еталонни съпротивления вместо датчика уреда показва наистина вярно в диапазона от 110 нагоре.... значи не е "запецнал" блокирал или затягащ... е какво се прави от тук нататък ?
Проблем с "стрелката" на температурата - подробно
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Проблем с "стрелката" на температурата - подробно
Чудех се къде ли трябва да е темата в общия форум или тук ( или никъде
) .... ако трябва триите или местете...
След детаилни проверки на проклетития термостат , датчик ЕСТ и кабели разбрах, че проблема да не ми показва температурата на таблото правилно ( до 70 С ) се корени в таблото. Търсачката "изплю" доста работи но накрая пак стигнах до следния въпрос: Ако нямам студена споика на стабилизатора ( показанията на бензина са перфектни, а и измервам сtaбилно 10.12 V ) какъв е проблема и колко ще ми струва ? ( евентуално ) Дразни ме факта, че след прилагането на еталонни съпротивления вместо датчика уреда показва наистина вярно в диапазона от 110 нагоре.... значи не е "запецнал" блокирал или затягащ... е какво се прави от тук нататък ?
След детаилни проверки на проклетития термостат , датчик ЕСТ и кабели разбрах, че проблема да не ми показва температурата на таблото правилно ( до 70 С ) се корени в таблото. Търсачката "изплю" доста работи но накрая пак стигнах до следния въпрос: Ако нямам студена споика на стабилизатора ( показанията на бензина са перфектни, а и измервам сtaбилно 10.12 V ) какъв е проблема и колко ще ми струва ? ( евентуално ) Дразни ме факта, че след прилагането на еталонни съпротивления вместо датчика уреда показва наистина вярно в диапазона от 110 нагоре.... значи не е "запецнал" блокирал или затягащ... е какво се прави от тук нататък ?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
След детаилни проверки на проклетития термостат , датчик ЕСТ и кабели разбрах,
аз като човек , чиято професия е да извършвам ремонти ( в близък и все пак различен бранш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта